Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ponchoen var ikke noen superhit, tror jeg. Er litt i tenkeboksen. Den jeg egentlig hadde sett meg ut var ikke like fin på, men fant et par andre også. Ene var ikke så dum, men den var i ganske "kløete" garn... Så siden det ikke var noen skikkelig innertier, så står jeg over foreløpig. Men har lyst på poncho altså! :ler:

Middagen unnagjort (kjapp kjøttdeigsak med løk, tomatsaus, ost, krydder og rømme) og nå blir det snart et lite kostymeskift før jeg farer avsted på spinning. Intervall i dag, må bli bra! :jepp:

:veslejenta:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Ny dag, nye muligheter :nigo:

Humøret er bra, jeg er ikke vraktrøtt, og det går i full fart. Ikke allverdens å klage på med andre ord!

Satser på treningsfri i dag, og en skikkelig lesedag. Trenger å komme videre i pensum, spesielt siden jeg blir bortreist søndag-onsdag (jobbreise). Småhektisk uke med andre ord! (denne uka også...). Foreløpig :sol: i dag, skikkelig fint høstvær!

:kaffekopp:

Skrevet

God morgen!

Fint høstvær her også og jeg har funnet frem ull under i dag - brr! Hadde aldri trodd det skulle bli så fint i dag, for i gårkveld var det skikkelig drittvær, men i dag tidlig skinte jammen sola igjen. Utrolig!

Poncho må jeg innrømme jeg har et litt anstrengt forhold til... Husker når det var en hit sist (midt på 70-taller) og det henger litt i, men det er jo ganske stilig på.

Dumt å kjøpe noe som ikke er hundre prosent bra, så en liten tankerunde må da være ok.

Jeg vil også på spinning... :sukk:

Skrevet

Spinning gjør godt rett og slett!

Spesielt med så motiverende instruktør og artig musikk som mandagstimen er. Jenta trives! Savner min andre faste instruktør, men satser på at h*n dukker opp innimellom. Jeg er ikke så flink med styrketreningen for tida da... Men jeg trøster meg med at spinning/yoga er bedre enn ingen trening, og at jeg må fokusere på det jeg har lyst til. Så blir det i alle fall LITT!

Og kanskje det kunne blitt en maratonspinning til helga? :nigo:

Skrevet

*tar Roadrunner forsiktig bort fra :murvegg: før det går helt gale*

:fnise:

Skrevet

Neeeeei!!!!

Trenger den :murvegg: !!

:ler:

Middag spist, knekkebrød snart ferdige i ovnen, og jeg lader opp til litt mer lesing. Fiiiinvær ute da... :sukk: Burde sikkert trent eller gått tur, men det MÅ bli lesing i dag. Rett og slett. Godt jeg har en bit melon i kjøleskapet som kan hjelpe litt på motivasjonen :sjenert: Var egentlig ikke så veldig glad i honningmelon, men det har visst endret seg :ler:

:veslejenta:

Gjest wild bird
Skrevet

Stanger hodet i veggen?! Og sikleobjektet er årsaken? :lur:

Ser du har det travelt for tiden. Blir nesten litt anpusten av å lese dagboka di jo!

Husk å puste med magen og ta vare på deg også :klemmer:

Skrevet

Stanger hodet i veggen?! Og sikleobjektet er årsaken? :lur:

Jeg??? :sjenert:

Bare litt småfrustrasjon som må ut, prøver jo tross alt å få fyren ut av hjernen (og da hjelper det ikke med fiiiiine klær og et sjarmerende smil...). :murvegg: Prøver å kanalisere fokuset andre retninger...

Ser du har det travelt for tiden. Blir nesten litt anpusten av å lese dagboka di jo!

Husk å puste med magen og ta vare på deg også :klemmer:

Her går det i ett ja! Men prøver å ikke stresse, legge meg tidlig, sove godt, trene litt og slappe av innimellom slagene. Men skulle GJERNE hatt flere timer i døgnet!

Nå skal knekkebrødene ut av ovnen, og så blir det lesing. Litt i alle fall....

:sjenert:

Skrevet

:ler: :ler: :ler::wow:

Ååå, så artig!! Jeg liker at du sikler litt jeg, RR!

Skrevet

Søt du er, Supra!

Jeg må innrømme at det er litt frustrerende altså... Ikke like enkelt å holde en naturlig tone, tilfeldige blikk og skuldrene senket i slike situasjoner. Og det frustrerer meg! Men jeg prøver å dytte det så langt bak jeg bare kan, og så får det bare gå som det går. Prøver å fyre litt oppunder moroa på treningssenteret i stedet, men vi får se.... :sjenert:

Ny dag, nye muligheter! Og trolig mye møteaktivitet. Har også pakket med meg treningstøyet, i håp om å få en økt etter jobb, før mer lesing, Hadde gjort seg for skrotten (og ryggen spesielt).

:kaffekopp: til morgenfugler!

Skrevet

Ikke alltid like lett å forholde seg til sikleobjekter. :fnise:

Må du virkelig glemme han da??

Skrevet

Ikke alltid like lett å forholde seg til sikleobjekter. :fnise:

Må du virkelig glemme han da??

Ååååo jess! Det bør jeg absolutt :jepp: Too complicated...

Skrevet

Neeeida, du MÅ ikke det. Uansett så er det lov å se så mye man bare vil! :jepp: Det må jo krydre arbeidshverdagen litt i positiv retning også!

Skrevet

:ler::skratte:

Du, har du sett artiklene som ligger øverst her nå?

Sex med kollegaen

:skratte: :skratte: :skratte:

Timingen kunne bare ikke vært bedre! :ler:

Gjest wild bird
Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Sikling er vel et deilig krydder i hverdagen. Det er verre hvis det går over i noe mer følelsesladet. Når alt er complicated, mener jeg :lur:

Ha en fin dag!

Skrevet

Litt :wow: går bra...

Kan bli en festlig dag i dag på den fronten, mye i samme møter...

Skjerpings!

:fnise:

Skrevet

Stakkars frustrerte sikler :ler:

Det er virkelig ikke så greit med sånn kjemi og slikt på jobben - det gir mye frustrasjon, men det kan også være litt krydder. Du får ta med deg det.

Forresten kan du ta med deg lommeboka og gå til nærmeste Levisbutikk for å få tak i disse buksene jeg lenket til. De er så gode!!

Ha en bra møtedag - det skal jeg og :ler:

Skrevet

Enda godt så lenge det bare er på :wow: -nivå, og ikke har gått videre til :rødme: og :strix: -nivå... :ler: Og krydder trengs!

Nye bukser kunne jeg definitivt trenge! Men tror jeg skal drøye litt, kanskje jeg kan få en mer passende størrelse? Har på meg relativt nye bukser i dag, men de er helt håpløse (samme jeg gikk med i går). Men veldig behagelige da :ler: Ingenting som strammer :nigo: Men frykten er heller at buksene faller ned.... :sjenert:

:kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...