Roadrunner Skrevet 20. september 2010 Forfatter #2081 Skrevet 20. september 2010 Ponchoen var ikke noen superhit, tror jeg. Er litt i tenkeboksen. Den jeg egentlig hadde sett meg ut var ikke like fin på, men fant et par andre også. Ene var ikke så dum, men den var i ganske "kløete" garn... Så siden det ikke var noen skikkelig innertier, så står jeg over foreløpig. Men har lyst på poncho altså! Middagen unnagjort (kjapp kjøttdeigsak med løk, tomatsaus, ost, krydder og rømme) og nå blir det snart et lite kostymeskift før jeg farer avsted på spinning. Intervall i dag, må bli bra!
Roadrunner Skrevet 21. september 2010 Forfatter #2082 Skrevet 21. september 2010 God morgen! Ny dag, nye muligheter Humøret er bra, jeg er ikke vraktrøtt, og det går i full fart. Ikke allverdens å klage på med andre ord! Satser på treningsfri i dag, og en skikkelig lesedag. Trenger å komme videre i pensum, spesielt siden jeg blir bortreist søndag-onsdag (jobbreise). Småhektisk uke med andre ord! (denne uka også...). Foreløpig i dag, skikkelig fint høstvær!
Suzy Skrevet 21. september 2010 #2083 Skrevet 21. september 2010 God morgen! Fint høstvær her også og jeg har funnet frem ull under i dag - brr! Hadde aldri trodd det skulle bli så fint i dag, for i gårkveld var det skikkelig drittvær, men i dag tidlig skinte jammen sola igjen. Utrolig! Poncho må jeg innrømme jeg har et litt anstrengt forhold til... Husker når det var en hit sist (midt på 70-taller) og det henger litt i, men det er jo ganske stilig på. Dumt å kjøpe noe som ikke er hundre prosent bra, så en liten tankerunde må da være ok. Jeg vil også på spinning...
Roadrunner Skrevet 21. september 2010 Forfatter #2084 Skrevet 21. september 2010 Spinning gjør godt rett og slett! Spesielt med så motiverende instruktør og artig musikk som mandagstimen er. Jenta trives! Savner min andre faste instruktør, men satser på at h*n dukker opp innimellom. Jeg er ikke så flink med styrketreningen for tida da... Men jeg trøster meg med at spinning/yoga er bedre enn ingen trening, og at jeg må fokusere på det jeg har lyst til. Så blir det i alle fall LITT! Og kanskje det kunne blitt en maratonspinning til helga?
fairygirl Skrevet 21. september 2010 #2086 Skrevet 21. september 2010 *tar Roadrunner forsiktig bort fra før det går helt gale*
Roadrunner Skrevet 21. september 2010 Forfatter #2087 Skrevet 21. september 2010 Neeeeei!!!! Trenger den !! Middag spist, knekkebrød snart ferdige i ovnen, og jeg lader opp til litt mer lesing. Fiiiinvær ute da... Burde sikkert trent eller gått tur, men det MÅ bli lesing i dag. Rett og slett. Godt jeg har en bit melon i kjøleskapet som kan hjelpe litt på motivasjonen Var egentlig ikke så veldig glad i honningmelon, men det har visst endret seg
Gjest wild bird Skrevet 21. september 2010 #2088 Skrevet 21. september 2010 Stanger hodet i veggen?! Og sikleobjektet er årsaken? Ser du har det travelt for tiden. Blir nesten litt anpusten av å lese dagboka di jo! Husk å puste med magen og ta vare på deg også
Roadrunner Skrevet 21. september 2010 Forfatter #2089 Skrevet 21. september 2010 Stanger hodet i veggen?! Og sikleobjektet er årsaken? Jeg??? Bare litt småfrustrasjon som må ut, prøver jo tross alt å få fyren ut av hjernen (og da hjelper det ikke med fiiiiine klær og et sjarmerende smil...). Prøver å kanalisere fokuset andre retninger... Ser du har det travelt for tiden. Blir nesten litt anpusten av å lese dagboka di jo! Husk å puste med magen og ta vare på deg også Her går det i ett ja! Men prøver å ikke stresse, legge meg tidlig, sove godt, trene litt og slappe av innimellom slagene. Men skulle GJERNE hatt flere timer i døgnet! Nå skal knekkebrødene ut av ovnen, og så blir det lesing. Litt i alle fall....
Supramundane Skrevet 21. september 2010 #2090 Skrevet 21. september 2010 :ler: Ååå, så artig!! Jeg liker at du sikler litt jeg, RR!
Roadrunner Skrevet 22. september 2010 Forfatter #2091 Skrevet 22. september 2010 Søt du er, Supra! Jeg må innrømme at det er litt frustrerende altså... Ikke like enkelt å holde en naturlig tone, tilfeldige blikk og skuldrene senket i slike situasjoner. Og det frustrerer meg! Men jeg prøver å dytte det så langt bak jeg bare kan, og så får det bare gå som det går. Prøver å fyre litt oppunder moroa på treningssenteret i stedet, men vi får se.... Ny dag, nye muligheter! Og trolig mye møteaktivitet. Har også pakket med meg treningstøyet, i håp om å få en økt etter jobb, før mer lesing, Hadde gjort seg for skrotten (og ryggen spesielt). til morgenfugler!
mocci Skrevet 22. september 2010 #2092 Skrevet 22. september 2010 Ikke alltid like lett å forholde seg til sikleobjekter. Må du virkelig glemme han da??
Roadrunner Skrevet 22. september 2010 Forfatter #2093 Skrevet 22. september 2010 Ikke alltid like lett å forholde seg til sikleobjekter. Må du virkelig glemme han da?? Ååååo jess! Det bør jeg absolutt Too complicated...
Supramundane Skrevet 22. september 2010 #2094 Skrevet 22. september 2010 Neeeida, du MÅ ikke det. Uansett så er det lov å se så mye man bare vil! Det må jo krydre arbeidshverdagen litt i positiv retning også!
Supramundane Skrevet 22. september 2010 #2095 Skrevet 22. september 2010 Du, har du sett artiklene som ligger øverst her nå? Sex med kollegaen :skratte: Timingen kunne bare ikke vært bedre!
Gjest wild bird Skrevet 22. september 2010 #2097 Skrevet 22. september 2010 God morgen! Sikling er vel et deilig krydder i hverdagen. Det er verre hvis det går over i noe mer følelsesladet. Når alt er complicated, mener jeg Ha en fin dag!
Roadrunner Skrevet 22. september 2010 Forfatter #2098 Skrevet 22. september 2010 Litt går bra... Kan bli en festlig dag i dag på den fronten, mye i samme møter... Skjerpings!
Suzy Skrevet 22. september 2010 #2099 Skrevet 22. september 2010 Stakkars frustrerte sikler Det er virkelig ikke så greit med sånn kjemi og slikt på jobben - det gir mye frustrasjon, men det kan også være litt krydder. Du får ta med deg det. Forresten kan du ta med deg lommeboka og gå til nærmeste Levisbutikk for å få tak i disse buksene jeg lenket til. De er så gode!! Ha en bra møtedag - det skal jeg og
Roadrunner Skrevet 22. september 2010 Forfatter #2100 Skrevet 22. september 2010 Enda godt så lenge det bare er på -nivå, og ikke har gått videre til :rødme: og -nivå... Og krydder trengs! Nye bukser kunne jeg definitivt trenge! Men tror jeg skal drøye litt, kanskje jeg kan få en mer passende størrelse? Har på meg relativt nye bukser i dag, men de er helt håpløse (samme jeg gikk med i går). Men veldig behagelige da Ingenting som strammer Men frykten er heller at buksene faller ned....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå