Suzy Skrevet 13. september 2010 #2021 Skrevet 13. september 2010 Om det er noen trøst så hoppet og danset og sang jeg og venninna mi på konserten også - og vi er ikke utpregede fans noen av oss (men jeg tar gjerne litt av på slike ting jeg da ). Og det er to konserter til faktisk! Hvordan er mandagsmorgenen?
Sauen Shaun Skrevet 13. september 2010 #2022 Skrevet 13. september 2010 God morgen! Jeg kan vel også melde meg inn i klubben for de som hopper og danser og mister det meste av fornuften når man er på konsert. Selv om det er forskjellige artister på scenen, så er nok reaksjonen vår ganske lik.
Roadrunner Skrevet 13. september 2010 Forfatter #2023 Skrevet 13. september 2010 Mandagsmorgenen er noe herk Kort fortalt: - utfordringer på jobb, og jeg venter på ekstern hjelp - magen er i sitt månedlige humør, og jeg knasker smertestillende - må hjem og skifte på senga (les: H..... mage!) Men sånn bortsett fra det, så er det ikke så verst! Ny t-skjorte på i dag... Fiiiin! Trøster meg med at det var ganske mange som hoppet og spratt på lørdagen, og at jeg nikoste meg. Da er det meste lov i en slik setting! Og jeg var ikke til sjenanse for andre, bare hadde det fint
Suzy Skrevet 13. september 2010 #2024 Skrevet 13. september 2010 Stakkar fuglen med magen.... Og vet du, det som gjør konsert gøy er jo at man kan synge med og hoppe og danse, virkelig la seg slippe løs og kose seg og utfolde seg. Det er godt for sjelen å gi seg hen til glede i blant - det ror i allefall jeg.
Roadrunner Skrevet 13. september 2010 Forfatter #2025 Skrevet 13. september 2010 Kaosdag fortsetter, men nå er det i alle fall snart lunsjtid. Det betyr at vi er halvveis! Usikker på hva jeg gjør angående trening i dag... Magen er ikke i vater, jeg burde lest, og jeg burde gjort så mye... Så nå prøver jeg heller å få til en liten økt i morra, før jeg skal på venninnekveld, og så satser jeg på en rolig kveld i kveld. Med smertestillende og pensumbok. Mange som skryter av konserten her i dag Moro!
Suzy Skrevet 13. september 2010 #2026 Skrevet 13. september 2010 Har du veldig vondt så er det kanskje like greit å slappe av? For min del pleier det å hjelpe å trene hardt, men det er ikek sikkert det hjelper for deg.
Roadrunner Skrevet 13. september 2010 Forfatter #2027 Skrevet 13. september 2010 Tror nok det blir treningsfri i dag ja... Når magen er mer "passe" vond, så kan trening gjøre susen. Men de første par dagene er det ikke mye fristende altså... Gikk greit igår, men hadde ikke så mye å gi. I dag er en skikkelig dustemagedag, så da får det bli lesing i stedet. Styr!
Suzy Skrevet 13. september 2010 #2028 Skrevet 13. september 2010 Ikke stress for mye da - det er i allefall ikke bra.
Gjest wild bird Skrevet 13. september 2010 #2029 Skrevet 13. september 2010 Så herlig å lese at konserten svarte til forventningene! Da er det bare å glede seg til neste - med Londontur på kjøpet - det må jo bli helt topp God bedring med dustemagen
Sauen Shaun Skrevet 13. september 2010 #2030 Skrevet 13. september 2010 Uff! Håper magen blir bedre snart.
Supramundane Skrevet 13. september 2010 #2031 Skrevet 13. september 2010 Nåh, dustemage. Så slitsomt! Håper du føler deg bedre i kveld!
Roadrunner Skrevet 13. september 2010 Forfatter #2032 Skrevet 13. september 2010 Dustemagen is still hanging in there. Men jeg prøver å ignorere den (og "trøstespiser" litt melon...), og har fått gjort bittelitt hjemme. Ble halvannen time ekstra jobbing i ettermiddag, så ettermiddagen ble litt amputert... Men nå står det lavkarbo-knekkebrød i stekeovnen, oppvaskmaskinen kjører, og jeg har vært en snartur på butikken (på sykkel!). Tenkte jeg skulle se lokalnyhetene nå snart (krysser fingrene for at det er litt fra konserten der!), og så håper jeg kanskje at jeg får lest litt. Og som om ikke høsten inneholder nok fra før: Jeg har kjøpt billetter til nok en konsert (sammen med mine foreldre, blir koselig!), og.... meldt meg på en liten weekendtur med en gjeng fra jobb... Fritidsproblemer? Jeg?? "Armbåndet" fra konserten henger rundt håndleddet ennå, og den nye t-skjorta var på på jobb i dag. Mobbet? Jeg?
Supramundane Skrevet 13. september 2010 #2033 Skrevet 13. september 2010 Litt sjokomelk, kanskje? Det er supermedisin!
Roadrunner Skrevet 14. september 2010 Forfatter #2034 Skrevet 14. september 2010 (endret) God morgen! Her trengs nok kraftigere saker enn sjokomelk er jeg redd... Skulle gitt MYE for et par sløve dager i joggebukse nå... Men jeg er oppegående, knasker apoteksnacks og tar det hele time for time. Våknet i tillegg med lett hodepine i dag, så noe sier meg at det blir en bra tirsdag Men men... Knekkebrødene i går ble skikkelig gode (de er jo rett og slett helt geniale!), og jeg fikk lest ferdig emnet jeg holdt på med. Fikk tatt testen også, så nå er det over på neste utfordring. Det går fremover! Sakte men sikkert I dag blir det en litt sosial venninnekveld, gleder meg! Endret 14. september 2010 av Roadrunner
mocci Skrevet 14. september 2010 #2035 Skrevet 14. september 2010 God mårran Bippe! Håper magen tar til vettet snart, kan ikke oppføre seg sånn. Kjenner veldig godt til det med dustemage, godt man kan knaske litt piller som hjelper på. Uten pillene fungerer ikke jeg iallefall.
Roadrunner Skrevet 14. september 2010 Forfatter #2036 Skrevet 14. september 2010 Takk for det, mocci! Magen tar til vett, det er bare snakk om å holde ut de første 2-3 dagene (de er virkelig festlige). Men så satser jeg på at det går seg til Men sånn det ser ut nå, så har magen timet det hele bra i høst... Alle konsertene ligger i "faresonen". Herlig! Men, nok klaging (for en liten stund). Allmøte etter lunsj i dag, så blir forsåvidt en kort effektiv arbeidsdag. I morra skal jeg i et lite prosjektmøte, og på torsdag skal jeg på seminar. Interessant uke med andre ord Mer
Suzy Skrevet 14. september 2010 #2037 Skrevet 14. september 2010 Vil bare ønske deg en fin tirsdag, selv om det er t-dag og magedag! Syns forresten jeg ser fan-fuglen bruse med konsertfjøra på jobben (armbånd og t-trøye) Du er ganske søt altså!
Roadrunner Skrevet 14. september 2010 Forfatter #2038 Skrevet 14. september 2010 Syns forresten jeg ser fan-fuglen bruse med konsertfjøra på jobben (armbånd og t-trøye) Du er ganske søt altså! "bruse med konsertfjøra" - ja, det var vel ingen dum beskrivelse det gitt! Armbåndet blir sittende på så lenge det er nogenlunde pent (andre fortalte at de for lengst hadde tatt det av - selvfølgelig... Men jeg må da ikke ta det av fordet? ), og t-skjorta kommer nok på innimellom. Den ligger hjemme idag da Må jo ikke slite den ut!
Suzy Skrevet 14. september 2010 #2039 Skrevet 14. september 2010 Slite den ut nei - akkameg Jeg holder på at du er riktig søt, fan-fuglen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå