Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest wild bird
Skrevet

Så herlig med :wow: dager da! Alltid kjekt med noe pent å se på ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*vil også ha :wow: dager*

Snart konsert.... :hoppe::danser:

Skrevet

:nigo:

Hatt besøk i ettermiddag,og dermed ikke fått lest allverdens. Men fikk jobbet meg gjennom en repetisjonsrunde, før jeg tok sjansen på å ta testen. Gikk ikke så bra gitt... Men så koinsentrerte jeg meg skikkelig om de spørsmålene jeg feilet på, leste litt til, og tok testen på nytt. Og DA ble det bestått, heldigvis! Tungt emne altså!! Nå er det snart senga, er trøtt og har lett hodepine...

Men jeg har fått bekreftelse på gladnyheten i dag, og smiler bredt uansett! :bolledeig:

:natti:

Skrevet

Ohhh shit...

Våknet kl 03.20 i natt, og fikk ikke sove etterpå... Tror jeg snudde meg nærmere 100 ganger, prøvde å slappe av, ligge behagelig og puste rolig. Tankene flakset litt, men ikke mer enn "vanlig". Men sove? Ikke snakk om... Var trøtt, og hadde ingen problemer med å ligge der og slappe av, men søvnen hentet meg ikke. Nå derimot? Nå kunne jeg gitt MYE for å få en time eller to på øyet altså! Svir under øyelokka, og er hinsides trøtt... Dette blir en laaaaang onsdag!

:kaffekopp:

Får visst bare begynne å fungere litt (prøve i alle fall...).

Vrak!!

Skrevet

Uff! Sånt er irriterende. Håper du kommer deg greit gjennom dagen, selv om du er :Gjesp:

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Skrevet

Æsj for en dårlig start på dagen da gitt - men du får trøste deg med at vi er halvvgegs i uka og tipper over mot helga nå :kose: Og til helga er det vel en eller annen konserte, er det ikke... ? :klø:

:fnise:

Setter frem en virutell :kaffekopp: og håper dagen kommer seg.

Skrevet

Foreløpig prøver jeg å holde meg i gang ved å jobbe i jevnt tempo. Godt mulig dette blir en ganske effektiv dag :ler: Må jo holde det gående for ikke å sovne :sjenert:

Skrevet

Konsert? Til helga?

Er det noe jeg ikke har fått med meg?? :klø:

:ler:

Regn er det meldt også, så kan jo bli en interessant lørdag!

Skrevet

:goodbye:

Slenger litt ekstra :kaffekopp: til trøtte fuglen ( dog, med fare for at hun blir helt propell pga for mye (virtuell) koffein :bond: )

Skrevet

Regnponcho (eller hvordan det nå enn staves) er en fin ting på regnfulle konserter. :opplyser:

Skrevet

Er du sympati-våken med meg?

Veldig snilt av deg, men du må spare kreftene til helga :)

Skrevet

:goodbye:

Slenger litt ekstra :kaffekopp: til trøtte fuglen ( dog, med fare for at hun blir helt propell pga for mye (virtuell) koffein :bond: )

Hektisk dag på jobb, så kom meg gjennom. Men nå er jenta trøtt og sliten gitt!

Litt husarbeid og lesing i dag tror jeg... Og tidlig senga!

:veslejenta:

Regnponcho (eller hvordan det nå enn staves) er en fin ting på regnfulle konserter. :opplyser:

Poncho må nok med ja! :regn:

Er du sympati-våken med meg?

Veldig snilt av deg, men du må spare kreftene til helga :)

Er visst litt sympatidøgnrytme her ja... :nigo:

Litt slitsomt i grunn, men satser på en god natts søvn til kvelden. Trøtt som ei strømpe!

Gjest wild bird
Skrevet

En stk trøtt fuggel til her :vinke:

Men nå har jeg fri helt til mandag, så jeg skal ikke klage :)

Skrevet

Fri helt til mandag?? Det høres helt himmelsk ut!

Jeg jobber med å holde øynene åpne, og prøver å få lest litt. Tenkte jeg skulle lese et par timer eller så, før jeg tar en runde med støvsugeren og vasker litt på badet. To maskiner klesvask er snart unnagjort, jeg har spist, laget eggesalat, og startet oppvaskmaskinen. Må visst holde meg i gang her, ellers sovner jeg... :ler:

Nyt kvelden!!

Skrevet

:veslejenta:

Nå er det fullstendig kollaps her. Tror ikke det blir sene kvelden i kveld nei!

Vært litt effektiv i dag da, tross alt:

- 3 maskiner klesvask

- vasket badet

- støvsuget leiligheten

- fylt, og tømt oppvaskmaskinen

- laget eggesalat

- lest litt

- skravlet med ei venninne

Og ellers surret rundt her...

:Gjesp:

Nevnte jeg at moren til venninne K har gitt klarsignal for å bestille spa-helg, og at vi skal satse på å få bestilt på fredagen? :nigo: Himmel og hav for en høst!! :bolledeig:

Skrevet

:bolledeig: 2 dager!! :bolledeig:

Det er jo i overimorgen! :dåne:

Foreløpig litt mer våken i dag enn igår, men spørs hvor lenge det varer. Føler liksom ikke at jeg fikk tatt igjen noe, snaut sovet de mest obligatoriske timene... Men er ved godt mot foreløpig! :nigo:

I dag er det tid for yoga igjen! Blir spennende :jepp: Skrotten trenger litt trening denne uka, har blitt altfor lite... Får nok prøve å få til en økt i morra også, etter jobb. Og kanskje litt i helga? Jeg trenger flere timer i døgnet!

:kaffekopp: i bøtter og spann står klar!

Skrevet

Her luktet det :kaffekopp: ja... Og da var Sauen på plass... :fnise:

Tenk at det bare er 2 dager igjen. :bolledeig:

Skrevet
:kaffekopp: trengs en torsdag morgen :jepp:
Skrevet
:kaffekopp: trengs hver morgen det... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...