Skravla Skrevet 9. september 2010 #1981 Skrevet 9. september 2010 Et forsøk til.... blir det side 100 nå
Roadrunner Skrevet 9. september 2010 Forfatter #1984 Skrevet 9. september 2010 Dere er gode!! Tenk, 100 sider da!! :dåne: Det er jo MYE! litt for nye Goretex-sko også! Og til 700 kroner faktisk, synes ikke det var galt? Fornøyd! Middagstid, og så tror jeg det blir noen kilometer gåtur til yogatime etterpå. Må jo være fin oppvarming
fairygirl Skrevet 9. september 2010 #1985 Skrevet 9. september 2010 for Goretex-sko for 100 sider for snaaart konsert phuuu .. det får være nok trim for denne gang
Roadrunner Skrevet 9. september 2010 Forfatter #1986 Skrevet 9. september 2010 for Goretex-sko for 100 sider for snaaart konsert phuuu .. det får være nok trim for denne gang :bolledeig: konsertmodus!!! :bolledeig:
Roadrunner Skrevet 9. september 2010 Forfatter #1987 Skrevet 9. september 2010 Drøyt 7 km gåtur, og en times yoga etterpå. Nå er det CM og senga! En annen yogainstruktør på dette kurset, og jeg er foreløpig ikke helt sikker på hva jeg synes. Den forrige instruktøren virket mer bevisst på å vise oss hvordan vi skulle gjøre det riktig, fokusere på å senke skuldrene etc. I dag ble det mer eksperimentering, prøve hodestående og ymse andre stillinger. Føler kanskje det ble litt kavete? :klø: Vi får se, ei uke til neste gang!
Roadrunner Skrevet 10. september 2010 Forfatter #1988 Skrevet 10. september 2010 God morgen! Det er EN dag igjen! Det er FREDAG! Oooooo herlige dag!! Masse å gjøre i dag også, så regner med at tida kommer til å gå greit unna. Har meldt meg på spinning i ettermiddag, og så blir det venninnebesøk etterpå. Koselig! er nytraktet og står klar! Hunting high and low...
mocci Skrevet 10. september 2010 #1989 Skrevet 10. september 2010 Grattis med goretexisser. Antar du er i full a-ha modus, med regnvær på lørdag kan det jo se ut som summer moved on.
Roadrunner Skrevet 10. september 2010 Forfatter #1990 Skrevet 10. september 2010 (endret) Vi må nok bare innse at Summer moved on, og at det blir Crying in the rain... Men jeg skal Hunting high and low for å rocke skikkelig gjennom The Living Daylights og fortsette å Stay on these roads... *ser ut som besvarelsen til en dårlig selskapslek* Endret 10. september 2010 av Roadrunner
Suzy Skrevet 10. september 2010 #1991 Skrevet 10. september 2010 Kult med nye goretexer - mine kostet omtrent det samme for mange år siden og de er fortsatt bruktbare, så jeg tipper du kommer til å få glede av dem Det blir vel ikke noe Crying in the rain, tenker jeg, men Butterflies i massevis Hm, skeptisk til yogainstruktører som setter dere i gang med hodestående og slikt uten å instruere nøye... Du skal egentlig trene og forberede deg på det i ganske lang tid før du er klar for det...
Roadrunner Skrevet 10. september 2010 Forfatter #1992 Skrevet 10. september 2010 Hm, skeptisk til yogainstruktører som setter dere i gang med hodestående og slikt uten å instruere nøye... Du skal egentlig trene og forberede deg på det i ganske lang tid før du er klar for det... Var i grunn det jeg stusset på også... Følte meg liksom ikke helt klar for utagerende yogaøvelser, det er jo egentlig første kvelden på et nybegynnerkurs. Fikk litt følelsen av at h*n ville vise hva h*n kunne, og at vi kunne få prøve. Ingen som måtte opp i hodestående eller tilsvarende, men vi stod litt i utgangsposisjonen. Og noen kom faktisk opp i hodestående ved egen hjelp (jeg var ikke i nærheten av å få føttene opp fra bakken engang, og følte ikke det var målet heller...). Men jeg gikk liksom derfra med en følelse av at det hadde blitt litt kavete.. Ene venninna som var med var veldig fornøyd, hun hadde også grunnlaget fra det forrige yogakurset (i våres). Andre venninna har aldri prøvd yoga tidligere, og var litt blandet i følelsene. Jeg følte også at det manglet litt grunnleggende veiledning, eksempelvis på de ulike posisjonene i solhilsenen. Senke skuldre, strekk slik etc. Men men, var bare første gangen, så vi får se hvordan det blir neste gang. Har hatt fullstendig latterkick to ganger i dag, med tårene rennende. Festlig!! Men mascaraen ligger tynt ann
Suzy Skrevet 10. september 2010 #1993 Skrevet 10. september 2010 Jeg blir kjempeskeptisk av sånn type yogaundervisning. Det er ikke bra. I Iyengar-yoga skal man egentlig ikke opp i noen hodestående på det første året engang (nå har jo jeg gjort det, men det er under grundig veiledning og forbredende trening). Du skal bli sterk og stabil først og du skal bruke en vegg som støtte slik at du ikke gjør noe galt og du skal jobbe i stillingen. Vedder på at dere ikke har blitt instruert til å strekke beina som i tadasana mens dere står oppe, skyve brystkassa frem, løfte skuldrene i retning ryggen, presse underarmene mot bakken og å holde halebeinet inn, ha fotsålene flatt og trekke tærne mot dere samtidig som dere løfter lårmusklene vekk fra knærne - f.eks? Alt dette er deler av en god hodestående og det er direkte farlig å drive med det uten skikkelig veiledning. Kjenner jeg blir indignert her Lættis er bra Love is reason for at du skal på konsert, så at Summer moved on, skal du ikke bry deg om. Hopper du nok så skal du se at The Blood that moves the body holder deg varm også. Dette er ganske gøy
Roadrunner Skrevet 10. september 2010 Forfatter #1994 Skrevet 10. september 2010 Kan nok bli et lite antiklimaks og Train of Thought på søndagen. Man føler seg fort litt på Shadowside, kanskje spesielt etter konserten i desember. I morra satser jeg på at stadion blir rene Manhattan Skyline og skikkelig Touchy! There is a reason for it, og det blir stort med en kjempkonsert før The lights are out...
Skravla Skrevet 10. september 2010 #1995 Skrevet 10. september 2010 *forvillet seg inn i en A-Ha verden*
Suzy Skrevet 10. september 2010 #1996 Skrevet 10. september 2010 Du blir nok som Velvet på innsiden etter denne opplevelsen ja, selv om du nok kommer til å bli litt Touchy fordi de er Forever not yours etter dette - at det er sluten er jo en Shadowside. Men det er ingen grunn til å Move to Memphis for det, for du må huske at The Sun always shines on TV. Ok, du er flinkere til dette enn meg.
Sauen Shaun Skrevet 10. september 2010 #1997 Skrevet 10. september 2010 Side 100, nye sko, fredag og en dag igjen til konserten. God helg RR!
Roadrunner Skrevet 10. september 2010 Forfatter #1998 Skrevet 10. september 2010 Ok, kanskje gi seg mens leken er god? Før vi har en fugl i hånda og 10 på taket? Eller før vi befinner oss mellom barken og veden... :dåne: Kan noen dra meg ut av ordspill-verden? Gammel vane er vond å vende....
Roadrunner Skrevet 10. september 2010 Forfatter #1999 Skrevet 10. september 2010 Side 100, nye sko, fredag og en dag igjen til konserten. God helg RR! TUSEN takk, Sauen! Gleder meg!! <-- lørdagen?
Suzy Skrevet 10. september 2010 #2000 Skrevet 10. september 2010 Ok, kanskje gi seg mens leken er god? Før vi har en fugl i hånda og 10 på taket? Eller før vi befinner oss mellom barken og veden... :dåne: Kan noen dra meg ut av ordspill-verden? Gammel vane er vond å vende....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå