Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

God morgen, SDaDuEn (merk det meget kryptiske og godt skjulte budskapet...)!! :fnise:

:kaffekopp: trengs!

Skrevet

*innom*

Har du prøvd naturpreparater for magevondten? Jeg har hørt det kan finnes ting og tang som kan være verdt et forsøk :Nikke: Husker selv hvordan jeg slet, og den eneste trøsten jeg fikk av mamma var "det går over når du får barn"... :hoho:

Skrevet

*innom*

Har du prøvd naturpreparater for magevondten? Jeg har hørt det kan finnes ting og tang som kan være verdt et forsøk :Nikke: Husker selv hvordan jeg slet, og den eneste trøsten jeg fikk av mamma var "det går over når du får barn"... :hoho:

Jeg har prøvd litt ymse preparater for endel år siden, men eneste som virkelig har hjulpet er smertestillende. Så gikk jeg på p-sprøyta noen år (oooooh fantastiske oppfinnelse!), og fikk et nytt liv. Men sluttet med den i vinter, og sutrer nok derfor litt ekstra nå... Blitt litt fjortis igjen, som har fått "uka" for første gang :ler: Var jo så godt vant!

Og "trøsten" min er at det hos mams ble 10 ganger verre etter at hun fikk barn... Whiiiho!! :dåne: Enkelte ting burde det ikke være mulig å arve... :ler:

Men jeg fungerer litt bedre i dag (Ibux/Paracet til frokost gjør godt!), og satser på at det ikke trengs smertestillende midler i morra. Hormoner er noe herk...

Ellers har tirsdagen blitt bedre, og jeg holder meg flytende uten for mye stress. Halvtime til lunsj :nigo:

Skrevet

Men hva med å begynne igjen da? Siden du tydeligvis sliter mer nå? Eventuelt prøve annen hormonell prevensjon?

Skrevet

Jeg er litt i tenkeboksen angående dette, må innrømme det... Jeg hadde det helt glimrende på sprøyta, men er samtidig litt redd for at den vektøkende bivirkningen har motarbeidet meg. Så nå prøver jeg å ikke kødde med kroppen, så håper jeg at den ikke kødder med meg.

Men skulle gjerne fortsatt på sprøyta jeg altså, var helt fantastisk. På den annen side... Jeg dør jo ikke av magesmerter 2-3 dager hver måned. Det er bare mer klaging og syting... Blir sur når hormonene krøller, jeg våkner med smerter og jeg må vaske sengetøy litt utenom "schedule". Men humøret har kommet seg igjen :) Satser på at siste smertestillende er tatt for denne gang, og at det er ca 4 uker til neste gang (skulle vel bli omtrent på ny konsert det...).

Snart tid for å komme seg hjem, venter bare på en liten telefon!

Middag, og venninnebesøk senere. Treninga har visst utgått...

Skrevet

Det er vanskelig det der, men forhåpentligvis blir det gradvis mildere etterhvert som tiden fra sprøyteslutt blir lenger?

Sier hun som ikke orket mer mensplagemøkk og startet på pillene igjen :sjenert::hoho:

Skrevet

:ler:

God morgen, SDaDuEn (merk det meget kryptiske og godt skjulte budskapet...)!! :fnise:

:kaffekopp: trengs!

:nigo: Var ikke vanskelig å skjønne det budskapet...

Og når det gjelder magevondt og hormoner og sånt, så kan dere jo bare glede dere til overgansalderen setter inn. Da slipper man så ofte magevondt. Derimot blir man gjerne litt heit i toppen enkelte dager. :ler:

Skrevet

God morgen!

Midt i uka, litt trøtt, men ellers ikke så verst. Ingen smertestillende i dag, det føles bra! Da satser vi på at galskapen er på retur :jepp:

Kjempekoselig kveld med jentene i går, skravlet og slappet av. Ble litt senere enn vanlig, men er nogenlunde oppegående i dag.

Satser på en treningsøkt etter jobb, og så hjem til litt huslige sysler. Det trengs!!

Har forøvrig gått opp for meg at det nå går i ett hver helg frem til slutten av oktober... :bond:

Til helga: besøk

Helga etter: bursdag (og mulig 3t spinningmaraton)

Neste: besøk og konsert

Neste konsert og tur

Neste: tur med jobb

Full fart! :hoppe:

:kaffekopp:

Gjest wild bird
Skrevet

Hei!

Så bra at magen er bedre! Deilig når herket slipper taket :)

Ser ut som du får en travel, men sosial høst. Så flott da gitt!

Skrevet

God fuglemorgen!

Litt av en nøtt det der med smerter og magekrøll. Du har sikkert forsøkt nattlysolje - det har jeg hørt mye bra om nemlig - og antagelig mye annet også.

Det er noe dritt å skulle tilføre kroppen store doser med hormoner hele tiden, så jeg støtter veldig at du er skeptisk til det altså. Det kan fort være årsaken til at vekta står helt stille også, så klart...

Men håper dagen blir bare bedre og bedre!

Skrevet

God mårrån fuggel'n! Godt å høre at magen er bedre. :klem:

Skrevet

:bond:

Styrete dag på jobb i dag også, og jeg løper litt i ring. Lunsj kl 11, møte kl 12, og jeg har altfor mye jeg burde gjort (helst i går). Og blir borte fra kl 0930 i morra (seminar).

Men men, timene går fort, og jeg satser på en treningsøkt. Må jo bli bra da?

:sol: ute og :regn: samtidig. Litt koselig! :ler:

:kaffekopp:

Skrevet

:veslejenta:

Egentlig gjør jeg rent nå... *kremt* Er nødt til å få gjort litt her, men skal jobbe litt senere, og kommer liksom ikke ordentlig i gang her. :sukk: Var ikke hjemme før kl 18, etter litt ekstra jobbing, trening og handling. Nå er middagen unnagjort, og jeg sitter veldig godt i sofaen... Men jeg MÅ rydde litt, og aller helst støvsuge. Noen som har litt motivasjon og energi de kan sende over?

:natti:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Støvsugingen ble det aldri noe av i går... Men jeg fikk ryddet litt, jobbet overtid og lagt meg i sånn passe tid. I dag er jeg innom jobb et par timer, før jeg skal på seminar/messe.

Og foreløpig har det gått i ett her! :sukk: Kaotiske tilstander er ikke moro altså! Men nå løste et større problem seg (som jeg jobbet ekstra med i går, uten å komme noe særlig lengre), så nå kan jeg senke skuldrene litt :) Deilig!

Snau time igjen (begynte visst på dette innlegget for en god stund siden...)

:hoppe:

Skrevet

Det er jammen travelt i fulgeverdenen om dagen :overrasket:

Syns du er i fullt firsprang hele tiden jeg gitt!

Håper seminaret blir bra og at du kan roe litt ned i kveld i det minste.

Gjest wild bird
Skrevet

Hei!

Bare innom for å si god helg før jeg forsvinner på tur :)

Skrevet

:veslejenta:

Seminaret var veldig greit, ikke spesielt tungt, og mest sosialt og koselig. Rakk innom et par butikken på vei hjem, og fikk svidd av en tusing gitt :sjenert: Ny sportsbh (jeg kjøpte en i vinter, som er søkk borte... Spørs om jeg ikke har glemt den på treningssenteret, men hvordan gikk det ti??), ny triumph-bh og ny hvit topp (basisplagg, helt enkel). Nå er det litt sløvings, litt husarbeid, og så bærer det avsted til yogakurs. Til slutt :veslejenta: og CM! Godt det er fredag i morgen!

Ellers har jeg spist masse god mat i dag, var himmelsk buffet på seminaret! Og jeg hadde en planlagt utskeielse med sjokolademousse og vaniljesaus. :sikle: DET var godt ja :nigo: Kan forøvrig melde om at vekta i morges viste -6 kg siden ferien, så det rusler da nedover sakte men sikkert. Håper bare det fortsetter! :jepp:

Hektiske fuggeldager om dagen ja :bond: Det går i ett, og møe hektisk på jobb. Men håper det demper seg til over helga (vi er inne i en veldig hektisk periode på jobb, mye store ting på gang).

Trøtt! :natti:

Skrevet

Blir nesten stresset av å komme inn i boken og se alt som skjer jo! :ler: Håper du får en rolig og fin helg da`?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...