Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest wild bird
Skrevet

Håper migrenen ikke får lov å sette seg, og at du er i form til yoga i kveld!

Ellers er jeg enig med de andre om at det sikkert er smart å finne en du kan gjøre litt mer med enn bare sikle etter ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen det er jo bare siste :wow: som jeg MÅ få ut av systemet... :sjenert: Ikke min skyld at andre ikke er interessert, eller at jeg ikke er interessert i det som måtte ha vært av ting og tang :sjenert: Skal visst ikke være enkelt...

Hodepinen er mye bedre, og jeg satser på at det skal bli en bra yogaøkt i kveld. Men ikke akkurat noen effektiv ettermiddag dette... Sofasløving, tv-titting og vasing... Jaja, trengte det kanskje? :veslejenta:

Skrevet (endret)

Jeg har sikkert lagt den inn før:

Men jeg ELSKER denne melodien... Den rører ved noe dypt i meg, både godt og vondt... Og om ei uke skal jeg kanskje (forhåpentligvis) få høre den LIVE! Ta med lommetørkle kanskje? :trist: Rart hvordan et musikkstykke kan frembringe så mye følelser i alle himmelretninger... *setter på repeat*

Yogatid!

Endret av Roadrunner
Gjest wild bird
Skrevet

....og der rakk du å fikse det gitt! Samtidig med at jeg skrev :fnise:

Skrevet

:ler:

Jeg bommet litt på første forsøk gitt!

Vel hjemme fra yoga, og snart klar for bingen kjenner jeg. Trøtt i skrotten etter tøy og bøy! Deilig :nigo:

Sov godt! :natti:

Skrevet

Stemmer i med de andre her som mener du må finne et sikleobjekt som du can act on. ;) Det blir vel litt kjedelig med bare enveis sikling i lengden. :fnise:

Ha en utmerket fredda! :)

Skrevet

God morgen!

TO uker!! Det er FREDAG! HELG!! :danser:

Og det går i ett... Minst 2 møter i dag også, og en lass av ting jeg skulle gjort. Blir borte man-ons neste uke, og det merkes på presset i dag ja! :dåne:

:kaffekopp: er servert!

Kommer sterkere tilbake i andre bøker, må bare få skuldrene litt ned først...

:klem:

Skrevet

Takk, Suzy!

Det rare er at jeg egentlig ikke føler meg superstresset, i alle fall ikke negativt stresset. Humøret er bra, og jeg styrer på så godt jeg kan. Nå ser det ut som om prosjektet her (som er sinnsykt omfattende for hele bedriften) går mot en ukes utsettelse, og det vil nok hjelpe litt på presset. Har ikke fått det offisielt bekreftet ennå, men mye tyder på at det går den veien. Ikke det at det hjelper så voldsomt, for da blir det oppstart rundt London-turen... :sukk: Herlig! Men men, alt ordner seg vel for snille jenter...

I dag skal jeg i bursdag til et vennepar, blir sikkert koselig. Men kjenner jeg veldig gjerne skulle hatt en kveld hjemme i sofaen istedet! Får vel heller kjøre en skikkelig sofakveld etter spinninga i morra... Og søndagen farer jeg avsted på jobbreise, tilbake onsdag kveld. Og vips var det nesten helg igjen :roll: Her går'e unna!

10 min til lunsj! Og så er det møte fra 1230 og ut dagen....

:kaffekopp:

Føler meg i grunnen litt Duracell om dagen... :sjenert:

Skrevet

Duracell-fuggel faktisk :ler:

Det er nå mest godt å ha det sånn positivt travelt da gitt. Deilig at tiden flyr og man er opptatt hele veien. Lite stress med det, men mer en god flyt. Jeg liker i allefall å ha det slik.

Sofa kjenner jeg at jeg har skikkelig lyst på også..

Skrevet

:ler:

Føler jeg er i skikkelig Bippe-modus om dagen. Tidligere har det vært mer treningsmessig, nå om dagen føler jeg mer at jeg har 100 baller i lufta på alle mulige fronter, og foreløpig er det ikke så allverdens mange som krasjer i bakken. Heldigvis! Men det er vel bare et tidsspørsmål...

Har vært flink og rigget meg til i møterommet i goooood tid, så nå er det bare litt forberedelser før vi kommer skikkelig i gang. Har ikke tenkt tanken på å gå tidlig i dag kan du si... Men det blir vel helg til slutt!

Skrevet

Lørdag morgen :nigo:

Litt trøtt, men ellers klar for en skikkelig spinningøkt! God frokost, og en rolig start på dagen så langt, deilig! Og i kveld skal timene nytes på sofaen!

Kjempekoselig kveld i går, med masse folk, god mat og super stemning. Var relativt skutt etter en hektisk arbeidsuke, så tok en rolig kveld (kjørte) og ble ikke så veldig sen. Godt å ikke rasere hele helga!

Nå skal treningsbag'en pakkes, jenta stelle seg og sløve litt før kalorier skal forbrennes :jepp:

NYT lørdagen! :trene::veslejenta:

Gjest wild bird
Skrevet

God fornøyelse på maratonspinning - selv om det i min verden er helt uforenlig :ler:

Kos deg i sofa`n din i kveld. Tror du trenger å ha noen hvileskjær i mellom all aktiviteten du har nå for tiden :)

Skrevet

:veslejenta:

Herlig sløv lørdag! Sånn bortsett fra 3 timer spinning da :ler: En rolig start på dagen, lese på senga, slappe av og lage god frokost. Deilig! Så ble det en skikkelig treningsøkt, og drøye 2000 kcal forbrent. Føltes bra! Klarte å kjøre en veldig disiplinert økt, så hadde godt med energi hele tiden. Herlig! Var en kjapp tur innom butikken på vei hjem fra treningssenteret, og ble et par utskeielser som ikke står på lavkarbomenyen... :ler: Er jo lørdag! Ikke snop da, så kunne vært verre :jepp:

Vel hjemme har jeg ikke gjort NOE fornuftig. Slappet av på sofaen, surfet på nettet, strikket, sløvet og sett på tv. Og det med gooood samvittighet! :veslejenta:

I morra blir det litt lesing, pakking, rydding og etterhvert avreise. Det er i alle fall planen :ler:

Ha en strålende helg videre!

Skrevet

God tur på seminar - selv om du har reist for lengst :ler:

Skrevet

Koser meg så godt jeg bare kan :)

Skrevet

:vinke:

Jeg er hjemme nå, men har en million baller i lufta. Vi får prøve å få ting til å klaffe, hvis du er ledig innimellom. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...