Roadrunner Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #2201 Skrevet 7. oktober 2010 Tenk at det er i morgen allerede. Jeg kan bare ikke få sagt hvor grønn jeg er..... Synes du er søt som grønn jeg Åh dette blir bare SÅÅÅ kult!!! Jeg kjenner jeg får sommerfugler i magen på dine vegene jeg - da kan jeg bare forestille meg åssen du har det Får du i det hele tatt gjort noe i dag? Gjøre noe? I dag? Ligger litt dårlig ann her kjenner jeg.... Ikke så mye som er gjort så langt i alle fall! *kremt* Men det kan jo endre seg? :klø:
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #2202 Skrevet 7. oktober 2010 Og DER var magen igang på sitt sedvanlige, månedlige prosjekt. Herlig! Akkurat DEN timinga kunne jeg godt vært foruten kjenner jeg... Men men, får bare ta det som det kommer (og pakke litt ekstra utstyr og smertestillende). Trøster meg med at jeg i alle fall slipper galskapen på Danmarksturen neste helg Ellers ser det ut til at det blir et hastemøte her nå, og da aner det meg at resten av dagen kommer til å gå ganske fort. Jeg er KLAR for å komme meg avsted kjenner jeg!
Suzy Skrevet 7. oktober 2010 #2203 Skrevet 7. oktober 2010 Tenker det er like greit at det går fort unna for deg jeg
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #2205 Skrevet 7. oktober 2010 Takk! 20 min igjen! Hastemøte, med litt småguffen stemning, men tror vi slapp fra det uten varige mèn. Nå er jeg superklar for å komme meg avsted, og skal bare slå ihjel litt tid før jeg løper ut døra Hjemom en kjapp tur, så hente reisefølgevenninne, og så innom mine foreldre en tur på middag. Og så er det Gardermoen neste! :duskedame: Heeeelg!!! LONDON!!! a-ha!!!! :duskedame:
Kanei Skrevet 7. oktober 2010 #2206 Skrevet 7. oktober 2010 Høres ut som jeg er for seint ute, men er innom for å ønske deg god tur til LONDON BABY! Kos deg :hoppe:
Gjest wild bird Skrevet 7. oktober 2010 #2207 Skrevet 7. oktober 2010 For sein jeg også, men bedre sent enn aldri. God tur til London, og kos deg masse
Suzy Skrevet 8. oktober 2010 #2209 Skrevet 8. oktober 2010 Ja i dag er dagen! Regner med at du koser deg glugg i hjelp fuglefrøken. Kose deg på konsert og i London og alt sammen!!!
Roadrunner Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #2210 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har det helt suverent!!!! Konserten var helt fantastisk, vi snakker gåsehud, klump i halsen og tårer i øyekroken. FANTASTISK!!! Vi har gått på kryss og tvers,sett masse og kost oss skikkelig. Helt glimmers rett og slett. Forteller mer når jeg er hjemme igjen, måtte bare innom med et lite livstegn. Lang dag i morra, så blir tidlig senga i kveld...
fairygirl Skrevet 10. oktober 2010 #2213 Skrevet 10. oktober 2010 hurra for suverene tider i London dette var så kos å lese, fuggel'n
Suzy Skrevet 11. oktober 2010 #2214 Skrevet 11. oktober 2010 Åh så herlig!! Jeg er skikkelig spent på å høre om turen din altså. Ha en bra mandag (noe jeg regner med er helt unødig for du er sikkert ikke nede på bakken enda )
mocci Skrevet 11. oktober 2010 #2215 Skrevet 11. oktober 2010 ÅÅåå så kjekt å lese! Gleder meg til å høre referat fra turen.
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #2216 Skrevet 11. oktober 2010 (endret) God morgen! Hjemme igjen! Trøtt som ei strømpe (kom inn døra ca kl 04 i natt), men begynner å komme i gang Veldig kort oppsummert: Helga har vært helt suveren! Ikke fullt så kort oppsummert: Landet på Heathrow fredag formiddag, og fikk sjekket inn og satt fra oss bagasjen på hotellrommet. Ingen grunn til å sitte der lengre enn nødvendig, så vi tok med oss kamera, konsertbilletter og penger, og la i vei. Fant ut at vi kunne rusle litt rundt og kikke før vi måtte bevege oss mot Royal Albert Hall. Vi gikk og gikk... Fikk spist god mat, sett masse og virkelig fått brukt beina. Lettskyet pent vær, og fiiiin temperatur. Knall! Etterhvert måtte vi rusle mot RAH, og jeg kjente virkelig at konsertkriblingen satte inn. Gledet meg STORT! Møtte et par andre fra reisefølget utenfor RAH (hadde såvidt snakket sammen på flyet og på bussen til hotellet), og vi klarte å lure oss inn i Champagnebaren for en liten "pre-fest" blant fans. Artig! Kaotisk, varmt, men artig å være der! Viste seg at vi hadde suverene plasser i RAH, litt til siden for scenen, men med god sikt! Andektig bare å få oppleve RAH, og helt spesielt for min del når det var a-ha som stod på scenen. Da a-ha kom på scenen gikk stemningen totalt i taket, og jeg er overbevist om at taket lettet. Knapt noen satt på stolen, de fleste stod og sang/rocket/hoppet/danset gjennom store deler av konserten. Jeg svelget klump i halsen, sang av full hals og ønsket kvelden aldri skulle ta slutt. Det føltes så unikt, så fantastisk og spesielt! Totalt varte konserten i nesten 2,5 time, inkludert pause mellom Hunting High And Low-albumet og Scoundrel Days-albumet. Ingen oppvarmingsband, ingen forsinkelser, bare a-ha og musikerne... Og med Take On Me som åpningslåt (den er jo ALLTID en av de siste låtene, for å sette stemningen maksimalt), måtte det bare bli en spesiell opplevelse. Hvorfor må slike kvelder ta slutt? Jeg var rørt, glad, trist, hyperaktiv, utslitt og veldig fornøyd etter konserten. Et solid antiklimaks! En rusletur gjennom Hyde Park etter konserten, og rett i seng på hotellet. Utslitt! Lørdagen var det skyet vær (men opphold og grei temperatur), og vi ble med på en sightseeing-tur med buss (litt kaotisk opplevelse, men vi fikk da sett litt!), ruslet i Oxford Street, fikk sett mer severdigheter (bilder dukker nok opp på FB og bloggen etterhvert ) og tilbakelagt enda fler kilometer i Londons gater. En kjempefin dag! Fikk ikke shoppet stort, men vi koste oss skikkelig der vi kikket på livet, tok inn alt rundt oss og bearbeidet inntrykk. Og jeg nynnet nok litt på høydepunktene fra kvelden før... I går fikk vi en tur i London Eye, ruslet litt mer, shoppet litt i Oxford Street og kost oss ute i det fine været ( fra blå himmel!). Ble hentet på hotellet og kom oss etterhvert til Heathrow (på grunn av trafikkulykke ble det en skikkelig rundtur, men vi rakk heldigvis flyet med god margin). En matbit der, og en liten forsinkelse, og plutselig var vi på norsk jord igjen. En laaaang kjøretur i natt, men kunne til slutt stupe i seng i 4-tiden i morges. Trøtt, sliten og VELDIG FORNØYD! Tenk å få være en av disse som har fått oppleve dette! Er helt uvirkelig rett og slett! :dåne: Nå må jeg pakke ut litt her (har bare spist litt, ellers ikke gjort noe så langt i dag...), og få meg en dusj. Så skal jeg handle litt, prøve å få en frisørtime (ingen ledige hos min faste frisør før uti neste uke, og det er jo litt lenge til når man "haster"), hente pakke på posten ( a-ha bok ) og ta en gjennomgang av helgens bilder. Aner meg at det ikke blir en veldig effektiv dag i dag, for skrotten er skrekkelig sliten. Men det er lov! Manhattan Skyline Endret 11. oktober 2010 av Roadrunner
Gjest wild bird Skrevet 11. oktober 2010 #2217 Skrevet 11. oktober 2010 Ååååå, så fantastisk flott tur du har hatt! Og jeg kan levende forestille meg at konserten var en opplevelse for livet
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #2218 Skrevet 11. oktober 2010 Har gått gjennom bilder nå, og smiler bredt Hvilken helg!
Skravla Skrevet 11. oktober 2010 #2219 Skrevet 11. oktober 2010 Høres ut som en fantastisk helg. Og bildene var jo bare så fine.
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #2220 Skrevet 11. oktober 2010 Høres ut som en fantastisk helg. Og bildene var jo bare så fine. Tusen takk for det, Skravla!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå