Sauen Shaun Skrevet 13. oktober 2010 #2241 Skrevet 13. oktober 2010 Blir jo i sprudlende humør bare av å lese her hos deg. Både referatet og bildene fra turen lyser av glede. Og tur til Danmark denne helga da...
Roadrunner Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #2242 Skrevet 13. oktober 2010 God onsdagsmorgen! Det er en skikkelig opptur å komme innom her altså - godt å kjenne at du smiler mellom hver eneste linje Det er i allefall skikkelig full rulle for deg om dagen og så lenge det er medvind og sol i ryggen samtidig så er det bare å surfe på gjennom alt sammen! Medvind og sol i ryggen er rett og slett deilig! Nyter det så godt jeg bare kan, og tar en dag av gangen. Og ekstra hyggelig med så mye koselig besøk og tilbakemeldinger i boka. Blir jo bare på enda bedre humør av sånt! Blir jo i sprudlende humør bare av å lese her hos deg. Både referatet og bildene fra turen lyser av glede. Og tur til Danmark denne helga da... Godt å kunne formidle litt glede i hverdagen! Så lenge humøret mitt er så bra som det er, og så mye positivt skjer, så er det bare å surfe videre på den herlige bølgen.
Roadrunner Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #2244 Skrevet 13. oktober 2010 Tusen takk for det, Supra! Gjør godt med gode KG-venner som er superflinke til å støtte, oppmuntre og trøste!
Roadrunner Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #2245 Skrevet 13. oktober 2010 Hvem i allverden har kjøpt med seg Winegums hjem fra Gardermoen? Og satt det lett tilgjengelig på jobb? Farlig farlig.... Godt det er flere enn meg som spiser, og at det går unna. Ikke akkurat lavkarbo Snart lunsj! Nybakte knekkebrød og godt pålegg
Roadrunner Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #2246 Skrevet 13. oktober 2010 Kan ikke si jeg liker det når KG trøbler altså... Usj! Men det er bare en halvtime igjen på jobb, og det er GODT! Klar for å komme meg hjem. Fryktelig grøtlysten i dag, så spørs om jeg ikke må innom butikken en kjapp tur... Ikke lavkarbo, men godtgodt på en onsdag!
vimse Skrevet 13. oktober 2010 #2247 Skrevet 13. oktober 2010 Grøt er heldigvis av den typen mat man ikke har lyst på hver dag
Roadrunner Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #2248 Skrevet 13. oktober 2010 Grøt er heldigvis av den typen mat man ikke har lyst på hver dag Nettopp! Er lenge siden jeg har spist grøt, men i dag fikk jeg litt akutt lyst Kan kanskje ha noe med denne artikkelen på VG? Men nå er det tid for å komme seg hjemover! Vaske badet, kjøre en maskin klær, studere og senere på yoga
Gjest wild bird Skrevet 13. oktober 2010 #2249 Skrevet 13. oktober 2010 Hei! Slenger meg på de som blir i godt humør av å lese boka di Og tenk, du skal jammen ut på tur i helga også. Det kan jo nesten bli for mye av det gode - men bare nesten Kos deg med grøt og yoga
Roadrunner Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #2250 Skrevet 13. oktober 2010 Godt med grøt Men ikke såååå godt som jeg hadde sett for meg Får være flink jente og komme igang med lesinga her... Studentpliktene kaller!
Suzy Skrevet 13. oktober 2010 #2251 Skrevet 13. oktober 2010 Elsket grøt før i tiden, men nå smaker det ikke så godt lenger altså... Syns jeg gjerne blir litt kvalm før jeg blir skikkelig mett. Flinke studenten
fairygirl Skrevet 13. oktober 2010 #2253 Skrevet 13. oktober 2010 :danser: Danser litt for en fuggel som flyr både hit og dit på positivitetens vinger og opplever både ditt og datt som er dåneverdig :dåne: Ha en fin studiekveld, RR
Roadrunner Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #2254 Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Elsket grøt før i tiden, men nå smaker det ikke så godt lenger altså... Syns jeg gjerne blir litt kvalm før jeg blir skikkelig mett. Flinke studenten Ble ikke så effektivt som jeg hadde planer om i går.. Men jeg kom da LITT videre! Alt er bedre enn ingenting Og deilig med yogaøkt før jeg stupte i seng. Første ordinære yogatime (tidligere bare tatt kurs), og det gikk i grunn veldig greit. Havregrøt er i alle fall godt Ikke dumt det nei... Risgrøt var også godt! Men ikke den "utavdegsjæl" opplevelsen som jeg nesten hadde sett for meg Og ble ubehagelig mett etterpå (sånn småkvalm og uggen, uten å være skikkelig mett. Skjønte hva du mente, Suzy!). Men men, alt går over :danser: Danser litt for en fuggel som flyr både hit og dit på positivitetens vinger og opplever både ditt og datt som er dåneverdig :dåne: Ha en fin studiekveld, RR Koselig å se deg innom her igjen, fairy! Flakser rundt om dagen og tar med meg alt det positive på veien. Kjenner jeg nok kan være litt småsliten om jeg tillater meg å kjenne godt etter, men foreløpig går det veldig bra. Heldigvis! ______________________ God morgen! Torsdag, pakkedag, vaskefellestrappa-dag, intervallspinningdag, vaskebadet-dag og litt lesedag Tror jeg... Ja, også litt jobbedag da Ergo trengs masse :kaffekopp: Endret 14. oktober 2010 av Roadrunner
Gjest wild bird Skrevet 14. oktober 2010 #2255 Skrevet 14. oktober 2010 Innom for å ønske deg god torsdag og god tur til Danmark. Bare sånn i tilfelle jeg ikke rekker det senere i dag/morgen før du drar
Roadrunner Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #2256 Skrevet 14. oktober 2010 Tusen takk for det, wild bird! Reiser ikke før etter jobb i morra, men aner meg at timene frem til da kommer til å gå fort... Vi er snart i mål med uke 41, går unna! Kjenner jeg blir provosert når jeg leser i avisa om dagen.. At sånne ferdes rundt i samfunnet er egentlig bare skremmende...
fairygirl Skrevet 14. oktober 2010 #2257 Skrevet 14. oktober 2010 (endret) God morgen! Torsdag, pakkedag, vaskefellestrappa-dag, intervallspinningdag, vaskebadet-dag og litt lesedag Tror jeg... Ja, også litt jobbedag da Ergo trengs masse :kaffekopp: :dåne: Pøser på med mer :kaffekopp: :kaffekopp: Godt du husker litt jobbing midt i det hele da, RR -- men jeg har inntrykk av at høsten din ofte har vært både travel og god? :klø: Selv om jeg har en følelse av at du har overgått deg sjøl iår EDIT: Å, god morgen!! - evt god ettermiddag :gjeiper: Endret 14. oktober 2010 av fairygirl
Roadrunner Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #2258 Skrevet 14. oktober 2010 Har definitivt overgått meg selv i år! Makan til høst... Fått en veldig trist nyhet i dag da... En venn av familien har fått påvist kreft med spredning, og etter det jeg forstod er det kun snakk om livsforlengende behandling, ikke livreddende. Midten av 40-årene og flere barn... Rett og slett bare trist. Og man får en liten påminnelse om kontrastene i livet, hvor sårbart og skjørt det hele er, og hvor heldig man er. Men i stedet for å tenke at konserter, turer og småting er bagateller, så skal jeg heller forsøke å nyte det enda mer. Det er tross alt de små gledene som gjør livet! Opplevelser sammen med de man er glad i Men på den positive siden, så har jeg gledet et menneske i dag, og det gjør meg glad! Jeg har tilbud en av mine ekstrabilletter til den siste a-ha konserten til vedkommende, og h*n ble skikkelig glad. H*n er skikkelig fan, men hadde ikke fått tak i billett. Jeg kjøpte noen ekstra, med tanke på om kanskje flere ville være med, så hadde en jeg fint kunne selge. Gjør godt å kunne glede andre! trengs!
fairygirl Skrevet 14. oktober 2010 #2259 Skrevet 14. oktober 2010 Å ha evnen til å spre glede gjør livet rikere Å ha evnen til å glede seg over de minste ting, også når livets mørkere sider dukker frem, er en livskunst. Trist å høre om familievennen, RR .. håper dere får tid sammen og får gitt uttrykk for det positive dere har hatt sammen i dette livet
Suzy Skrevet 14. oktober 2010 #2260 Skrevet 14. oktober 2010 Flygende fugl Trist med fatal sykdom, men det skjer jo dessverre stadig. Som Fairy tenker jeg at jeg håper dere får gjort det beste ut av det og får god og verdifull tid sammen nå. Gode minner bli desto viktigere. Og god tur ja - om jeg ikke er innom mer før du er avgårde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå