Roadrunner Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #2301 Skrevet 19. oktober 2010 Det verste er at denne foundation-saken dukket opp da jeg lå våken i natt... Prøvde å "se for meg" foundation etter barberingen. Men så utartet det seg litt, så jeg måtte frem med mascaraen også, til dusken... Og litt leppestift på "leppene"... *skitne tanker * Lå og fniste i senga i natt Lurer på hva en partner hadde sagt om det var noe sånt som åpenbarte seg når undertøyet ble fjernet? Kanskje lage midtskill også? Eller farge etterveksten? :klø: Huff, teite tanker altså! Men med en veldig visuell tankeprosess, så hender det at ting tar litt av... Tusen takk for bedringsønsker, mocci! Ikke så veldig tett i nesa foreløpig, snarere motsatt problem. Går unna på papirlommetørklene... Jaja, er vel høsten og tid for det!
Suzy Skrevet 19. oktober 2010 #2302 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg ler meg skakk av deg og hodet ditt, når det går helt på frislepp Og til hele foundationproblematikken; Jeg har aldri opplevd at en mann har vært særlig opptatt av hudfargen min der nede når han først har fått komme i nærkontakt med omtalte område - snarere tvert i mot! Det store flertallet har vært mye mer opptatt av andre ting (takk og lov!) og jeg har aldri hørt en mann kommentere rødhet etter barbering eller noe slikt. Jebus Er det rart man får komplekser når KVINNEguiden skriver at man er nødt til å maskere underlivet med SMINKE? Høres ut som du bør ta det veldig med ro i dag og ikke gå på noe spinn. Det måtte i tilfelle være for å bli sikker på å bli veldig sjuk. God bedring! Varm te --->
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #2303 Skrevet 19. oktober 2010 Fantasien kan visst ta litt av innimellom... Jeg har innsett at spinningen er en saga blott i dag, og prøver heller å få handlet litt og lest litt mer. Har mer enn nok med å puste vanlig, om jeg ikke skal presse kroppen i tillegg. Men jeg VIL bli frisk nok til trening til torsdag altså! Vi skal ha vikar på favorittimen min, og vikaren liker jeg kjempegodt som instruktør! VIL VIL VIL! Så nå skal basiller bekjempes...
Suzy Skrevet 19. oktober 2010 #2304 Skrevet 19. oktober 2010 Da er det bare å handle inn ingerfærrot og honning - koke opp en superhot drikk og bøtte nedpå til du ikke klarer mer, så kryper du tidlig til sengs og sover leeenge og godt - og vips så er du frisk
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #2305 Skrevet 19. oktober 2010 - og vips så er du frisk Ja takk! Det høres ut som en plan Men ikke fan av verken ingefærrot eller honning altså... Men skulle gjerne sovet lenge og godt! Jaja, det er jo bare basiller! Får være måte på klaging...
fairygirl Skrevet 19. oktober 2010 #2306 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg ler meg skakk av deg og hodet ditt, når det går helt på frislepp [..] God bedring! Varm te ---> Ja, den skriver jeg gjerne under på Men nå håper jeg du blir frisk fort, Fuggel'n! - og følger også opp med God bedring! Varm te --->
fairygirl Skrevet 19. oktober 2010 #2307 Skrevet 19. oktober 2010 p.s. Og godt å se at humøret/humoren din er det ihvertfall ikke noe i veien med, RR
Supramundane Skrevet 19. oktober 2010 #2308 Skrevet 19. oktober 2010 Du er så artig! Håper formen er kraftig stigende! Jeg er hjemme og litt slapp selv, satser på å være fin i morgen!
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #2309 Skrevet 19. oktober 2010 p.s. Og godt å se at humøret/humoren din er det ihvertfall ikke noe i veien med, RR Kan være noen er uenige med deg i akkurat det Men joda, humøret er fint det! Bare litt tung i hodet, og tett i toppen, men cella sviver rundt fremdeles
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #2310 Skrevet 19. oktober 2010 Du er så artig! Håper formen er kraftig stigende! Jeg er hjemme og litt slapp selv, satser på å være fin i morgen! Dessverre ikke i nærheten av kraftig stigende form - her går det fremdeles den gale veien. Men jeg fungerer så godt jeg kan, har avlyst treninga og tar en time av gangen. Så ordner det seg nok til slutt God bedring selv, Supra! Kos deg hjemme (wish it was me...)
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #2312 Skrevet 19. oktober 2010 Men du vet at det går an å gå hjem....? :klø: Er liksom ikke dårlig nok til å gå hjem føler jeg... Tett i toppen, men det sviver da rundt. Får gjort litt (og sikkert smittet noen gode kollegaer ), og klager ikke så mye (annet enn her i boka mi da ). Men blir jeg verre, så spørs det nok om det ikke blir en dag på sofaen i løpet av uka. Foreløpig henger jeg sånn nogenlunde med. Skal i møte i morra da... Men får se hvordan formen blir utover ettermiddagen/kvelden og hvordan den er i morra. En dag av gangen!
Gjest wild bird Skrevet 19. oktober 2010 #2313 Skrevet 19. oktober 2010 God bedring og varmt drikke serveres av tankespinn om KG-artikler altså! Det var dagens lesning
vimse Skrevet 19. oktober 2010 #2314 Skrevet 19. oktober 2010 ...Jebus... Fantastisk!! Uff, håper formen blir bedre da, det er skikkelig kjipt-men ikke anstreng deg for å gå på jobb
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #2315 Skrevet 19. oktober 2010 En sløv kveld i heimen... Fikk handlet litt mat, kjøpt litt mer apoteksnacks, og så har jeg småpuslet litt hjemme. Ikke lest, ikke gjort noe større foruftig.. Skal snart finne senga tror jeg, lese litt og prøve å få noen gode timers søvn. Det trengs! Nyt kvelden!
Skravla Skrevet 19. oktober 2010 #2316 Skrevet 19. oktober 2010 Godt jeg ikke er alene med basseluskene mine..... Men jeg tror nok mine er på retur. I morgen er det trening her igjen......
fairygirl Skrevet 19. oktober 2010 #2317 Skrevet 19. oktober 2010 Håper du får sove godt inatt, Fuggel'n og våkner frisk og rask imorgen
Supramundane Skrevet 19. oktober 2010 #2318 Skrevet 19. oktober 2010 Men hold deg nå hjemme i morgen hvis du ikke er i form da! Jeg syns i alle fall ikke det var kjekt med kollegaer som på død og liv skulle på jobb og smitte andre når de var syke..
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2319 Skrevet 20. oktober 2010 Godt jeg ikke er alene med basseluskene mine..... Men jeg tror nok mine er på retur. I morgen er det trening her igjen...... God bedring, Skravla! Godt å høre at dine er på retur, håper du har skikkelig bedring i løpet av natta. Trening høres fantastisk ut! Her blir det ikke trening.... Håper du får sove godt inatt, Fuggel'n og våkner frisk og rask imorgen Tusen takk, fairy! Dessverre ikke frisk og rask, men fremdeles oppegående. Sovet ganske godt i natt, og faktisk pustet med nesa hele natta. Fantastisk! Nå derimot - tett igjen. Men vi er plutselig halvveis i uka da, det gjør jo ingenting! Men hold deg nå hjemme i morgen hvis du ikke er i form da! Jeg syns i alle fall ikke det var kjekt med kollegaer som på død og liv skulle på jobb og smitte andre når de var syke.. Jeg er nok på jobb er jeg redd. Føler meg ikke syk nok til å være hjemme, og da kan jeg like gjerne være på jobb. Har fylt veska med Kleenex og Otrivin, og satser på at onsdagen går greit. Men skulle jeg bli verre, så er terskelen for å gå hjem ganske lav. Jeg mener virkelig ikke å smitte andre (og prøver å ta hensyn), men føler ikke jeg kan bli hjemme på grunn av formen slik den er nå. Hadde bare blitt rastløs Men takk for god omtanke!
Sauen Shaun Skrevet 20. oktober 2010 #2320 Skrevet 20. oktober 2010 Fantastiske refleksjoner rundt KG-artiklene. Også håper jeg basseluskene slipper taket snart. God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå