Skravla Skrevet 21. oktober 2010 #2361 Skrevet 21. oktober 2010 Håper du ikke setter livet på spill for en spinningtime, RR. Kos deg på sofaen med te og tenn noen stearinlys. Det skal jeg gjøre...... men nå har jo jeg trening i morgen da.
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #2362 Skrevet 21. oktober 2010 Lover at jeg ikke skal sette livet på spill! Jeg har litt fornuft igjen (et eller annet sted der inne)... Stearinlys er allerede tent (var jo så mørkt!), og jeg koser meg på sofaen. Holder et øye med været og formen en liten time til, før jeg bestemmer meg. Så får vi se! Akkurat nå er det et utrolig lysskjær utenfor, virker som om sola prøver å bryte gjennom uten at den klarer det helt. Nesten trollsk lys! Og noen små snøfiller i lufta
vimse Skrevet 21. oktober 2010 #2363 Skrevet 21. oktober 2010 Noen små? Her LAVER det ned, skikkelig vinterstemning!
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #2364 Skrevet 21. oktober 2010 !!! Plutselig slutta det å snø, og kom frem! Ganske mye blå himmel nå også faktisk! Noen skyer truer i horisonten, men det kan se ut til at de går lengre inn i landet. Me like! *lader opp til spinning*
Skravla Skrevet 21. oktober 2010 #2365 Skrevet 21. oktober 2010 Bare ikke send skyene og snøen hit...... Kos deg på spinning. Vi hadde det på onsdag.
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #2366 Skrevet 21. oktober 2010 90 min intervallspinn - here I come! Nesa er pusset, treningstøyet er på og været er stabilt. Så klar jeg kan bli (med forkjølelse innabords)! Nå gjenstår det bare å krysse fingrene for litt så skal jeg være riktig så fornøyd med torsdagen
Gjest wild bird Skrevet 21. oktober 2010 #2367 Skrevet 21. oktober 2010 Aha, da skjønner jeg den sterke motivasjonen for spinning, tross forkjølelse Litt faktor kan jo motivere selv den sykeste
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #2368 Skrevet 21. oktober 2010 Hjemme igjen Ble en ganske rolig spinningøkt, var vel over 80% av makspuls en gang, ellers stort sett rundt 67-78% Helt greit! Ble noen runder med papir for å holde nesa i sjakk, men det gikk fint Og bittelitt også (ikke så mye som "vanlig", men litt er bedre enn ingenting Nå skal jeg bare finne frem kofferten (får pakke i morra tror jeg), og så skal jeg stupe i seng. Trøtt!
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #2371 Skrevet 21. oktober 2010 Skal du bort nå igjen? :dåne: Skal bare hjem til mine foreldre en tur. Treffe noen venninner fra de trakter, skifte til vinterdekk (paps har dekkhotell for mine dekk ) og hilse på. Så ikke så mye styr, men noen klær må pakkes ned allikevel Hmm... Kan se ut til at jeg akkurat rakk konserten på radio (tidsforskjellen, og kanskje skravling første timen?), så nå har jeg jo litt problemer med å slå av pc'en her...
Skravla Skrevet 21. oktober 2010 #2372 Skrevet 21. oktober 2010 Ah... stemmer det. Jeg skal også til foreldre... men det er ikke dekkskifte innvolvert. Kos deg med konserten.
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #2373 Skrevet 21. oktober 2010 Kooooser meg! Ganske god lyd på pc'en også, så rocker her! Blir visst ikke tidlig i seng i dag allikevel. Akkurat nå DIGGER jeg hva internett kan gjøre altså! Britisk radio rett hjem i stua, og skikkelig mimring fra konserten Fuggel'n er sliten, forkjøla og VELDIG fornøyd akkurat nå (og burde vært i seng )
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #2375 Skrevet 21. oktober 2010 Lover å kjøre forsiktig, vimse... Men de lover ganske mange plussgrader i morra, så håper det verste kaoset har gitt seg til i morgen ettermiddag. Uansett skal jeg ta det veldig forsiktig!
vimse Skrevet 22. oktober 2010 #2376 Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Ja, det ser ut til at det kan forsvinne i løpet av dagen Ganske vittig å se bilde annen vei, så forskjell på mengde nedbør hos deg og hos meg Og kos deg "hjemme" i helgen Endret 22. oktober 2010 av vimse
Roadrunner Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #2377 Skrevet 22. oktober 2010 God morgen! Fredag! Og takk og lov for det! TGIF! Ble altfor sent i går (men VEL verdt det - utrolig gøy å få høre deler av konserten igjen! ), og jeg er skikkelig trøtt i dag... Sovnet vel ikke før nærmere midnatt, og det er SENT til fuggel'n å være altså! Men jeg er på jobb, og nærmest våken... Må hjem og pakke litt etter jobb i dag, før jeg setter kursen mot mine foreldre. Blir koselig! Selv om jeg akkurat nå skulle ønske at jeg ikke hadde en eneste plan hele helga... Men men, er jo koselig å treffe kjente og kjære! Skal spise ute med bestisen i morra, og trolig treffe en gjeng gode venninner på søndagen. Gleder meg! :kaffekopp: Formen er foreløpig omtrent som i går (bortsett fra trøttheten), så i alle fall ikke verre etter det jeg kan kjenne. Håper formen er stigende! (må visst snart vurdere ekte og ikke bare virtuell... Blir ikke allverdens våken av virutell )
mocci Skrevet 22. oktober 2010 #2378 Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Så kjekt at du fikk gjenhør med deler av konserten selv om det gikk på bekostning av nattatid. Nå syns jeg jo ikke akkurat å legge seg nærmere midnatt er noen utskeielse da. Det har hendt at jeg ikke har kommet meg i loppekassen før halv to på natta på en hverdag, men det er IKKE å anbefale, er helt vrak dagen derpå. Håper du får en deilig helg hos dine foreldre! Endret 22. oktober 2010 av mocci
Roadrunner Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #2379 Skrevet 22. oktober 2010 Så kjekt at du fikk gjenhør med deler av konserten selv om det gikk på bekostning av nattatid. Nå syns jeg jo ikke akkurat å legge seg nærmere midnatt er noen utskeielse da. Det har hendt at jeg ikke har kommet meg i loppekassen før halv to på natta på en hverdag, men det er IKKE å anbefale, er helt vrak dagen derpå. Håper du får en deilig helg hos dine foreldre! :dåne: Halv to?? Min vekkerklokke ringer 0545, og da hadde jeg vært totalvrak. Tror ikke du hadde fått vrakpant for meg engang da gitt Men jeg fungerer i grunn overraskende bra så langt i dag, og ingen planer for fredagskvelden (annet en sofaen). Så det skal nok gå bra! Jeg er jo normalt i seng til kl 22 (siden jeg trenger ca 8 timer søvn, og klokka ringer så ukristelig tidlig..). Men men, litt gal på en torsdag må man være! Ha en super helg du også, mocci!
Suzy Skrevet 22. oktober 2010 #2380 Skrevet 22. oktober 2010 God fredagsmorgen! Du har dekkplaner du også ja? Jeg vurderer sterkt å bruke litt ettermiddag på å skifte dekk og ta bilen innover for å komme meg litt lettere frem dit jeg skal. Grubler... men skal ikke fylle boka di opp med det! God fredag - og helg om jeg ikke rekker innom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå