Suzy Skrevet 25. oktober 2010 #2401 Skrevet 25. oktober 2010 Litt frossen i dag sjøl - sitter med ullsokker og ulljakke på, men satser på det samme som deg Snakker om å se det beste i alt
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #2402 Skrevet 25. oktober 2010 Litt frossen i dag sjøl - sitter med ullsokker og ulljakke på, men satser på det samme som deg Snakker om å se det beste i alt NOE godt må det da komme ut av å fryse litt? Økt forbrenning og ihjelfrosne basiller hadde passet meg helt perfekt Prøver å forberede litt møter på jobb, og få unna litt småkjipe oppgaver. Aner meg at det fort blir et par hektiske uker fremover, så da er det like greit å få unna det som kan tas.. Men ikke helt i fullgir i dag kjenner jeg (slapp, og litt treig start...).
Suzy Skrevet 25. oktober 2010 #2403 Skrevet 25. oktober 2010 Ikke akkurat på toppgir sjøl, men det kommer antagelig av at jeg har jobbet hele helga også...
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #2404 Skrevet 25. oktober 2010 Ikke akkurat på toppgir sjøl, men det kommer antagelig av at jeg har jobbet hele helga også... En veldig god grunn for å ta det litt rolig i dag! Får du helgejobbinga utbetalt, eller blir det fri ved en senere anledning? Faste helger du jobber, eller var det et "unntakstilfelle"?
Suzy Skrevet 25. oktober 2010 #2405 Skrevet 25. oktober 2010 En veldig god grunn for å ta det litt rolig i dag! Får du helgejobbinga utbetalt, eller blir det fri ved en senere anledning? Faste helger du jobber, eller var det et "unntakstilfelle"? Jeg får ikke overtidsbetalt, så nei, men jeg kan ta meg fri når det ikke er noe spesielt jeg skal. Veldig frihet slik sett. Det var et unntakstilfelle. Måtte arrangere en fotoshoot for å få nye biler til internett, intranett, pr og slikt - og det hastet - så da var det ikke noe annet å gjøre.
Skravla Skrevet 25. oktober 2010 #2406 Skrevet 25. oktober 2010 Drittbassiller. I dag fikk jeg antibiotika for bihulene. Det er betennelse ute å går. CRP på 60 medførte en resept. Sykemelding for resten av perioden er også fikset, så nå trenger jeg ikke å dra til legen før jeg skal ta stoffskifteprøver i februar. Håper jeg..... Håper du har fryst ut basseluskene i dag. Og ang trening.... Jeg trener forsiktig kondis og tar litt mer på styrke.
Gjest wild bird Skrevet 25. oktober 2010 #2407 Skrevet 25. oktober 2010 Så kjedelig at forkjølelsen ikke vil slippe taket da! Enkelte bassillusker er bare mer gjenstridige enn andre. Fortsatt god bedring
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #2408 Skrevet 25. oktober 2010 Takk for bedringsønsker! Og god bedring til Skravla, bihulebetennelse er jo noe skikkelig herk! Får håpe litt medisiner kan hjelpe... Mye lettere i toppen i dag, selv om jeg pusser nesa altfor ofte (synes jeg i alle fall selv...). Har vært flink da! Har lest ferdig neste emne i pensum, og bestått den tilhørende testen. Godt fornøyd med det! I alle fall en liten fremgang! Har i tillegg bakt lavkarbo-knekkebrød og handlet bursdagsgave til paps. Ikke dumt! Nå har jeg satt meg litt i sofaen, med BBC sin a-ha sending på øret (nye Scullcandy ørepropper) og nyter livet litt. Burde nok lest litt mer, men... Bør kanskje begynne litt rolig etter så lang "høstferie"? Tror jeg må høre en liten time på dette altså... Satser på spinning i morra, og gleder meg stort! Spørs om jeg er i stand til å gi maksimalt, men skal i alle fall få brukt skrotten litt!
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #2409 Skrevet 25. oktober 2010 Er det bare meg som synes Jakten på Kjærligheten blir litt "småklamt"? Sånn er det når moroa står på i bakgrunnen
Skravla Skrevet 25. oktober 2010 #2410 Skrevet 25. oktober 2010 Er det bare meg som synes Jakten på Kjærligheten blir litt "småklamt"? Sånn er det når moroa står på i bakgrunnen Jeg ser ikke på det.... blir flaut synes jeg.
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #2411 Skrevet 25. oktober 2010 Nettopp! Det blir rett og slett flaut. Det blir litt voldsomt rett og slett... Er jo voksne mennesker? Kanskje en grunn til at jeg ikke har sett så allverdens mye... Kanskje jeg heller skulle pakke treningsbag'en og gjøre litt klart til morgendagen? :klø: Og komme meg tidlig i seng... The sun always shines on TV
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #2412 Skrevet 26. oktober 2010 God morgen! Tirsdag, og litt trøtt t-dag i dag kjenner jeg. Men jeg er igang, har kommet meg på jobb, og tror jeg har fått mascaraen i nærheten av vippene i dag også Ikke alltid så lett det der... Glemte å ta av mascaraen i går (kan ikke huske sist jeg glemte det, pleier å være flink til å få den av), og våknet ganske gjenklistret imorges. Herlig... Har booket spinning i ettermiddag, og satser på at jeg kan gi litt mer enn jeg kunne sist. Fremdeles en del rusk i hals og bihuler, men LITT må skrotten tåle vel? :klø: Får trolig besøk i morra, og så satser jeg på en tur på intervallspinning igjen på torsdagen. Klar for å gi jernet! Burde nok lest mer i går, men men... Litt er bedre enn ingenting! :kaffekopp:
mocci Skrevet 26. oktober 2010 #2413 Skrevet 26. oktober 2010 Er det bare meg som synes Jakten på Kjærligheten blir litt "småklamt"? Sånn er det når moroa står på i bakgrunnen Jeg er kjempefan av jakten på kjærligheten! Jeg er vel kanskje spesielt interessert siden jeg er odelsjente selv og måtte muligens ha meldt meg på hadde ikke Mannen dukket opp. Jeg syns at de første sesongene var bedre, men dette programmet er veldig personavhengig. Noen personer gjør seg bedre i Tv-ruta enn andre. Det jeg savner nå er at det kun er jenter som jakter, syns egentlig at man skulle ha fulgt to jenter og to gutter, litt mer interessant.
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #2414 Skrevet 26. oktober 2010 Har sett litt på det tidligere jeg også, og som du sier - det er nok veldig personavhengig. Og hadde nok også hjulpet dersom det var med to av hvert kjønn, nå blir det mye mannlige bønder og mye fnising blant jentene... Tror jeg hadde fått totalt noia om jeg skulle vært en høne i den kurven altså! :dåne: Selv om det absolutt går ann å hvile blikket på enkelte bønder (les: bonde...)...
Suzy Skrevet 26. oktober 2010 #2415 Skrevet 26. oktober 2010 God morgen! Jeg kikket på jakten på kjærligheten i går, jeg og - og jeg må innrømme at jeg tenkte (og sa) at jeg aldri hadde klart å være i en slik situasjon. Hverken som frier eller som objekt. Så stressende og så slitsomt... Ikke hadde jeg likt å konkurrere om oppmerksomheten heller og kunne fort reagere med trass på å ikke være den som fikk oppmerksomheten Nuvel. Det er ikke akkurat aktuelt for meg å delta heller da Håper det blir en bra treningsøkt i dag da og at det for alvor jager basiluskene dit de hører hjemme. Kjedelig med så mye snørr og snufs - og hangling. Når er det du skal i nabolaget mitt for å høre på A-ha forresten?
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #2416 Skrevet 26. oktober 2010 Nabolagskonserten finner sted første helga i desember Gleder meg stort! Tror kanskje jeg må en tur innom Panduro en dag i løpet av uka... Ser de har ymse skinnreimer, og jeg må vel kjøre litt 80-tall i høst tenker jeg. Har i grunn alltid hatt lyst på litt Morten Harket-armbånd, men aldri kommet så langt. Nå har jeg blitt så gammel at jeg sannelig tror jeg må gjøre alvor av tanken I alle fall være klar til konsert! Jeg kunne aldri vært med på "Jakten" jeg heller. Hadde blitt et selvtillittsvrak, og inderlig stresset. Å skulle "konkurrere" med flere andre jenter om samme gutten, hele tida måtte tenke på hva man sier og gjør (det er jo tv-kameraer der også... )... Sannsynligvis hadde jeg blitt veldig stille (jepp, det er mulig! ) og sendt hjem kjapt og brutalt fordi ingen ble ordentlig kjent med meg... Men synes det blir litt flaut hele greiene jeg da... Hangling er kjipt ja! Har snart hard hud på nesa etter all pussinga...
Suzy Skrevet 26. oktober 2010 #2417 Skrevet 26. oktober 2010 Første helga ja - blir du til søndag? Jeg kommer nemlig hjem fra Thailand den helga (lørdag) og vil gjerne treffe deg, men er vel neppe treffmoden før søndag da, kan jeg tenke meg Hard hud på nesa ja - kjenner følelsen
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #2419 Skrevet 26. oktober 2010 Første helga ja - blir du til søndag? Jeg kommer nemlig hjem fra Thailand den helga (lørdag) og vil gjerne treffe deg, men er vel neppe treffmoden før søndag da, kan jeg tenke meg Hard hud på nesa ja - kjenner følelsen Retur på søndagen ja Vi reiser nok ikke så sent (har omtrent 4 timer i bil hjem), men hadde vært koselig å treffes! Må bare avklare litt med reisefølget også, men tror det skal gå bra Har bilen med da, så et bilvennlig sted hadde ikke vært dumt Regner med lørdagen går litt bort i konsert, venting, køståing etc (jenta vil jo ha plass langt fremme må vite )...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå