Sauen Shaun Skrevet 31. oktober 2010 #2501 Skrevet 31. oktober 2010 Så flink du er. Her har dagen bestått av surfing, kaffe, surfing, kaffe... *har spammet ned Skravlas dagbok med juleprat*
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #2502 Skrevet 31. oktober 2010 Måtte innom juleboka jeg også... Men nå MÅ jeg få lest litt igjen... Immunforsvaret skal til pers!
Gjest wild bird Skrevet 31. oktober 2010 #2503 Skrevet 31. oktober 2010 Strukturert student? Godt å se at du tar litt pauser i fra bøkene i blant. Og så flink du er som har pusset vinduer! Det burde jeg ha gjort også, men innvendig. Får ta det nærmere jul...
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #2504 Skrevet 31. oktober 2010 Strukturert? Jeg? Ikke spesielt strukturert i dag er jeg redd... Men det går da sakte men sikkert fremover! Tungt stoff jeg leser nå, så da blir det litt hyppige pauser... Men snaut 10 sider igjen, så har jeg vært gjennom kapittel 2! Spørs om jeg tør prøve meg på en test i kveld, selv om det frister. Vært moro å kunne krysse av enda et emne på lista over tester som er bestått! Vinduene mine skulle også vært pusset på innsida, men det får komme senere. Utsida er i alle fall tatt, og det er det viktigste (har jeg fortalt meg selv i dag). Dessuten er ikke innsida så veldig væravhengig a-ha på Spotify gjør GODT!
Skravla Skrevet 31. oktober 2010 #2505 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg fikk tatt begge sider av vinduene mine. Men jeg har vinduer som går inn i rommet, så jeg trenger heldigvis ikke gå ut for å pusse.
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #2506 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg fikk tatt begge sider av vinduene mine. Men jeg har vinduer som går inn i rommet, så jeg trenger heldigvis ikke gå ut for å pusse. Jeg kan stå på verandaen og pusse vinduene, så da passer det bra med opphold og Og så kan jeg grise masse med vann... Inne må jeg jo tenke litt på vannsølet, og da går det ikke like raskt og greit. Nei, boka kaller! *disiplin...*
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #2507 Skrevet 31. oktober 2010 Kapittel nr 2 er lest, og jeg har fart gjennom notatene (kalles visst repetisjon). Forsøkte meg på testen som tilhører emnet, og fikk full pott! Fornøyd! Da er jeg ett emne nærmere *klapp på skuldra* Testen har jo ingenting å si for karakter eller sluttresultat, men er en pekepinn på at man har skjønt NOE av stoffet, og en tilbakemelding til faglærer om hvor langt man har kommet. Og føles jo som en liten seier underveis! Eksamen er ikke før til våren, men jeg har grovt sett vært gjennom 7 av 12 emner. Det må jeg være fornøyd med! På 2,5 mnd (hvor minst tre uker har vært "høstferie"...) resten av dagen kanskje?
Skravla Skrevet 31. oktober 2010 #2508 Skrevet 31. oktober 2010 Du er en flink og flittig student..... jeg har ikke åpnet bøkene i helgen og det kommer heller ikke til å skje.
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #2509 Skrevet 31. oktober 2010 Er viktig å holde hviledagen hellig også da... Fikk tørket støv her i full fart nå, og skal nyte sofaen resten av kvelden. Kjenner det har vært godt med en rolig dag i heimen sånn som magen har oppført seg i dag. Får visst bare finne frem smertestillende til morgendagen... Nyt kvelden!
Gjest wild bird Skrevet 31. oktober 2010 #2510 Skrevet 31. oktober 2010 Du kan innta sofa`n med god samvittighet, så flink som du har vært i dag!
Roadrunner Skrevet 1. november 2010 Forfatter #2511 Skrevet 1. november 2010 God morgen! I dag blir det lang dag med møter... Og i morra skal jeg på seminar hele dagen. Litt oppstykket uke med andre ord. Sov veldig godt natt til i går, og har sovet ganske godt i natt. Ergo er jenta relativt våken på en mandag! Ikke dumt Hvis jeg da bare ser bort fra magen og slikt, så er det slett ikke galt i dag. Og snart virker vel de smertestillende skikkelig også. Blir bra! 1.november... En måned til advent.. En drøy måned til den aller siste a-ha konserten Høsten har gått fort!
mocci Skrevet 1. november 2010 #2512 Skrevet 1. november 2010 God mårran, Bippe! Veldig greit å være opplagt på en mandda, en god følelse. Men det er heller sjeldent for min del, kommer meg aldri i seng.......
Suzy Skrevet 1. november 2010 #2513 Skrevet 1. november 2010 God morgen fuggel! Det er full fart som vanlig hos deg ja - og jeg er enig i at høsten har vært kort. Jeg ble helt satt ut i dag tidlig over at det faktisk er første november. Hvor ble tiden av?? Ha en god møtedag!
Gjest wild bird Skrevet 1. november 2010 #2514 Skrevet 1. november 2010 Håper møtedagen har gått fint! Jeg har også hatt møtedag hele dagen/kvelden, så nå var det godt å finne sofa`n sin Ha en fin mandagskveld
Roadrunner Skrevet 1. november 2010 Forfatter #2515 Skrevet 1. november 2010 Vært en lang dag, dro fra jobb ca 1830. Vimset innom butikken en stund og nå er det kollaps på sofaen. Litt sløving før det blir senga. Seminaret imorra inkluderer middag og underholdning,så kan fort bli kvelden før jeg er hjemme igjen. Jaja... Trening? Får bli senere det gitt. Uka blir nok hektisk på jobb uansett og mulig jobbing i helga. Får bare trøste meg med at d blir litt ekstra penger av slikt. Går ikke så fort å skrive på mobilen, så tror jeg heller jeg skal komme sterkere tilbake...
Suzy Skrevet 2. november 2010 #2516 Skrevet 2. november 2010 God morgen travle seminarfugl Av og til er det sånne uker også, men så lenge man får penger for det så er det jo greit Ha en fin seminardag!
Gjest wild bird Skrevet 2. november 2010 #2518 Skrevet 2. november 2010 Hei! Håper du har hatt utbytte av seminar i dag, og ellers har en fin tirsdag
fairygirl Skrevet 2. november 2010 #2519 Skrevet 2. november 2010 [..] Har visst glemt å drikke vann i dag også... *sløv* [..] Unnskyld Det skal ikke skje igjen!
Roadrunner Skrevet 3. november 2010 Forfatter #2520 Skrevet 3. november 2010 God morgen! Back at work, sliten men fattet. Ble en utrolig lang dag i går, selv om jeg tuslet før siste den av underholdninga startet. Var hjemme rett før kl 20, helt skutt. Kom meg relativt tidlig i seng, og har kommet meg opp i dag. Men kjenner jeg trenger litt mer hvile og en god treningsøkt snart (ryggen er ikke helt fornøyd med 3 dager uten trening, 2 av de lange arbeidsdager). Men ellers ved godt mot! :kaffekopp: Godt å være tilbake!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå