Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen!

Fredag er da litt deilig uansett om man må jobbe i tillegg vel?

Det er tross alt helg også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredag er alltid deilig! :jepp:

Og i morra blir det familietreff hos mine foreldre, blir koselig! Hektisk høst gjør at det går litt lang tid mellom hver gang jeg får truffet litt folk, så da er det en fin anledning i morra :nigo: Vurderer om jeg skal dra hjem i dag, men det spørs litt på hvor sent det blir.. Kjenner det kan bli litt stress rett og slett (leiligheten er bomba igjen etter en uke hvor jeg bare har løpt ut og inn, og kollapsa på sofaen mellom slagene).

:kaffekopp:

Skrevet

Fuggel'n driver multitasking i dag! Og timene har gått unna så langt i alle fall :bond:

Gjest wild bird
Skrevet

Hei!

Titter innom med :kaffekopp: til den småstressa fuggel`n. Håper dagen går fort, så du kan ta helg før du aner det :)

Skrevet

Takk for :kaffekopp: wild bird! Trengs visst det ja :jepp:

Dagen har gått fort så langt, og det er snart tid for lunsj her. Jeg har fått gjort en god del av det jeg hadde på planen, men det dukker stadig opp ting og tang. Hektisk, siden det er siste innspurt i stort jobbprosjekt - som har oppstart til mandag. Skal være godt når det er gjort og ting er litt på skinner igjen! Men egentlig litt artig når det koker litt innimellom også. Føler meg effektiv :ler: Men skulle gjerne hatt heeeelt helg... :sjenert:

:sol: ute, vil ikke sitte inne!

Skrevet

Da farer jeg avsted til familieselskap. Blir bare dagstur i dag, men skal bli koselig å treffe folk!

Nyt helgen! :kaffekopp:

Skrevet

Kos deg på tur!

Skal ut å trille snuppa i søvn i snøføyka jeg... Var hvitt her når jeg sto opp idag. Rimelig vått, men fortsatt hvitt det som kommer ned. Snuppa har fått det med å sove maks 30 min sammenhengende på dagtid, så lite lesero å få før hun er i seng, og da er jeg så sliten at jeg kollapser i sofaen med strikketøyet istedenfor å skrive på oppgaven min...

Skrevet

:veslejenta:

Vel hjem etter en kjempekoselig dag. Fått masse kvalitetstid sammen med familien, og spesielt med min kjære nevø. SÅ koselig å få være litt tante igjen! :strix: Hjemme i sofaen igjen nå, og kjenner at det ikke blir så skrekkelig sent i kveld. Må jo på jobb i morra (ikke før 10-tiden da, så ikke supertidlig akkurat), så greit å ikke være helt mos... Lang uke venter...

Studier ja, Chica... Får ikke lest allverdens om dagen jeg heller er jeg redd. Men håper det roer seg litt på jobb etterhvert, så jeg kan få kommet igang igjen. Det trengs!

:natti:

Gjest wild bird
Skrevet

Så fint at du koste deg i familieselskap :)

Skal du jobbe på søndager også nå? :overrasket: Blir nesten litt stresset av å lese i boken din jeg altså :fnise:

Håper du får sove veldig godt i natt :hug:

Skrevet

God morgen!

Frokosten inntatt, og jeg skal bare få stelt meg litt, så bærer det etterhvert avsted til jobb. Blir visst søndagsjobbing denne helga ja... Stort prosjekt har oppstart imorra, og vi er en gjeng som må klargjøre siste rest før oppstart. Men satser på at det ikke blir sene kvelden før vi er ferdige!

Ha en finfin søndag! NYT finværet :sol:

Gjest wild bird
Skrevet

Kan vel trenges på en jobbesøndag! Ha en fin dag, RR :)

Skrevet

Skulle mye heller vært på jobb enn å gjøre det jeg må gjøre her hjemme idag - nemlig måke snø. Det er jo bare november ennå jo!!!!! Og ikke vet jeg om vi har snømåkeutstyret hjemme engang, frykter det ble kjørt bort sammen skiboksen etc når vi hentet sykler og hagemøbler :ler:

Skrevet

Kan vel trenges på en jobbesøndag! Ha en fin dag, RR :)

:kaffekopp: trengs!

Snart vært her 6 timer, og still going strong. Timene har i grunn gått veldig fort, og tror jeg har fått gjort endelig fornuftig :ler: Litt kjipt å sitte inne når det er strålende vær ute, men sånn er det vel bare... Tenker penger så godt jeg kan!

Skulle mye heller vært på jobb enn å gjøre det jeg må gjøre her hjemme idag - nemlig måke snø. Det er jo bare november ennå jo!!!!! Og ikke vet jeg om vi har snømåkeutstyret hjemme engang, frykter det ble kjørt bort sammen skiboksen etc når vi hentet sykler og hagemøbler :ler:

:snø: ??

Det er altfor tidlig spør du meg... Gi det en drøy måned, så kan jeg godt få et lite dryss før jul... :ler: Her har det vært strålende :sol: i dag, og jeg sitter inne.. Kjipt! Men men, sånn er det bare av og til. Håper dere får bukt med snøen! Usj...

Litt trøtt og sliten nå kjenner jeg... Blir intense timer når jeg ikke har masse kollegaer til å forstyrre :ler:

Skrevet

Still at work...

8 timer på en søndag begynner å merkes... Sliten i toppen! Men men, det er plutselig mandag. :veslejenta:

Gjest wild bird
Skrevet

Det var jammen en lang jobbesøndag! Håper du ikke brenner alt kruttet før du skal til med ny uke nå da. Men regner med du får bra betalt for å jobbe en søndag?

Kan tenke meg det blir godt å komme hjem og slappe av litt etter hvert :)

Skrevet

Søndagsjobbing er kjipt. Håper du sitter godt plantet i sofaen nå.

:veslejenta:

Skrevet

Ingen sofa her nei..

Men i løpet av en liten time håper jeg at jeg kan benke meg i sofaen litt før jeg stuper i seng. Hodepine, trøtt og sliten! Og etter det jeg kan se på kollegaene her, så er jeg ikke alene... 10 timer på jobb merkes det altså... :bond:

Men timene har gått fort, så skal ikke klage så veldig. Men begynner å bli litt redd for at det er begynnende migrene her, så tar det rolig nå. Venter bare på en kollega sånn at vi kan få testet litt, og så håper jeg det fungerer og jeg kan gå hjem... Jeg VIL! :veslejenta: Er jo bare 10 timer til jeg må forlate dyna igjen... :natti:

Ok, litt klaging nå ser jeg, men nå er jeg lei altså! :sukk:

Skrevet

Da er sofaen inntatt, har spist litt (var innom en bensinstasjon og kjøpte litt mat på vei hjem - ikke akkurat lavkarbo), hodepinetabletter er tatt og jeg skal øyeblikkelig finne senga. TRØTT og sliten! :sukk: Nesten 11 timer på jobb merkes gitt.... Helga ble skrekkelig kort. Men men, "bare" 5 dager til, så er det helg igjen! *optimist*

Sov godt! :natti:

Skrevet

:hug:

Glad du fikk tid med familien i helgen.

Glad du kom deg hjem på søndag...

Håper du har sovet godt!!

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...