Gjest Purple Haze Skrevet 10. november 2010 #2581 Skrevet 10. november 2010 God morgen Pøser på med til den trøtte. Håper dagen tar seg opp, og du får gjennomført det du har satt deg fore
Suzy Skrevet 10. november 2010 #2582 Skrevet 10. november 2010 Stakkar trøtte fuglen.... Så kult av deg å dra med prosjektlederen på spinning - det er jo veldig moro å få en sånn økt når man er på tur og kanskje ikke har mest å fylle kvelden med Håper du får roet løket litt i dag Du vet, det er ikke så farlig at det er litt rotete hjemme heller - det går ikke noe sted og når du er så lite hjemme som du er om dagen, så plager det deg da minimalt også
Roadrunner Skrevet 10. november 2010 Forfatter #2583 Skrevet 10. november 2010 Var artig med selskap på spinninga i går ja Og han virker fornøyd, så da er jeg fornøyd. Arbeidsdagen har gått i ett så langt, og jeg har fått gjort endel føler jeg. Fått ordnet opp i et par utfordringer som har hengt litt over meg, så det kommer seg! Vurderer sterkt en liten tur innom treningssenteret etter jobb i dag, før det blir hussysling etterpå. So mdu sier, Suzy, jeg er jo såpass lite hjemme at det ikke plager meg voldsomt, men samtidig er det utrolig kjipt å komme hjem til et bomba hjem når man først er sliten og klar for sofaen.... Så det trengs litt shinings! Men får jeg tatt over med støvsugeren i kveld, samt puslet litt ellers, så skal jeg være fornøyd. Så blir det kanskje venninnesosialt i morra, før trening, og så blir det ut på tur igjen til helga. Farer rundt! Rekker visst ikke allverdens med bokrunder om dagen, men kommer sterkere tilbake! Står det bra til hos dere? :klø:
Sauen Shaun Skrevet 10. november 2010 #2584 Skrevet 10. november 2010 Joda, hos meg står det bra til. Lettere stresset, men det er ikke farlig og det går over. Dessuten venter jeg snart verdens fineste besøk.
Gjest Purple Haze Skrevet 10. november 2010 #2585 Skrevet 10. november 2010 Det er ikke så verst hos meg heller, så vet du det Ikke stress med dagbokbesøk. Vi vet at du har mye å fylle tiden din med nå, så bare senk skuldrene og ikke tenk på det Hvor skal du til helgen da? Er det nå det er spa-helg?
Roadrunner Skrevet 10. november 2010 Forfatter #2586 Skrevet 10. november 2010 Da er leiligheten litt ryddigere enn for et par timer siden, gulvene er støvsuget og klær er vasket. Ikke perfekt, men det kommer seg! Ble ingen trening i dag, fant ut at jeg skulle få gjort litt smått i heimen i stedet. Og slappe litt av rett og slett. I morra blir det spinning og kanskje litt venninnesosialt. I helga tar jeg turen hjemover til mine foreldre (ble bare dagstur sist, og rakk ikke så mye annet enn familiefeiring), skal blant annet på vennebesøk på lørdagen (i hjemtraktene). Blir koselig! Men hadde vært godt med en helg i leiligheten også, gjerne med litt studier... *kremt* Om ei drøy uke er det spa-helg Gleder meg! Så er det en "frihelg", før det går slag i slag ut året (konsert, København, julekonsert, jul og nyttår). Koselig! Men småhektisk Sjesken her jeg... Får kanskje grave frem en pære og en Nutrilettbar? :klø:
Gjest Purple Haze Skrevet 10. november 2010 #2589 Skrevet 10. november 2010 Aha, så det er neste helg det er spa-helg altså. Kjenner jeg er veldig misunnelig på den, men unner deg det veldig Tenker det skal bli deilig etter en hektisk høst, og enda mer planer framover
Roadrunner Skrevet 10. november 2010 Forfatter #2590 Skrevet 10. november 2010 Skal bli veldig godt med spa-helg og gleder meg STORT! Må bare sørge for at jeg klarer å slappe godt av, og ikke lar ting kverne rundt i hodet. Bare koble av og la kroppen slappe av og nyte. Blir digg! Kanskje jeg skulle gjøre klar treningsbag'en til i morra, og pusle meg ferdig for kvelden? Blir tidlig seng her, så er jeg kanskje litt mer våken imorra (til møter etc).
fairygirl Skrevet 10. november 2010 #2591 Skrevet 10. november 2010 (endret) Farer inn og sier Hos meg står det bra til, men såpass hektisk med skriving og annet dill at jeg har ikke hatt tid til min egen bok engang Håper du sover fint, fuggel'n og kommer igang på go'foten imorra og cruiser deg gjennom dagen Endret 10. november 2010 av fairygirl
Sauen Shaun Skrevet 11. november 2010 #2592 Skrevet 11. november 2010 :kaffekopp: God morgen fuggel'n!
Roadrunner Skrevet 11. november 2010 Forfatter #2593 Skrevet 11. november 2010 God morgen! T-dag, men litt mindre vrak idag gitt. Skal innrømme at det blir godt med helg, men er godt å fungere litt før helga også Skal i prosjektmøte store deler av formiddagen (før lunsj) i dag, og da aner det meg at timene etter lunsj også vil gå unna (har satt på cruise-controll, fairy! ). Så håper jeg at jeg får svar fra ei venninne ang ettermiddagen (om vi skal treffes eller ei), og så blir det trening i kveldinga. Og vips er det fredag i morgen Men nå får jeg vel komme igang her, har litt jeg må få gjort før møtet! :kaffekopp:
Roadrunner Skrevet 11. november 2010 Forfatter #2594 Skrevet 11. november 2010 I dag er visst en sånn dag hvor jeg bare MÅ kommentere disse dype og innsiktsfulle artiklene på KG igjen... Eller, i dag har jeg i grunn hengt meg litt opp i gjennomføringen av tema (eller kanskje mangel på?). Hvor i allverden hører Høstlige hverdagsantrekk hjemme sammen med: - Sex med lyset på - Her er vi utro - Flørt i luften - Sexy snakk (alle disse befinner seg eller leder til soveromslignende aktiviteter etter det jeg kan se? :klø: ) - Du stresser deg syk: kommer litt på siden av soveromsaktivitetene, men hvem kan vel ikke stresse seg syk av all flørtingen, utroskapen, sexy snakk og lys av/på? Og er man syk, havner man stort sett i senga allikevel... Og midt oppi dette skal vi altså frem med de gode hverdagsantrekkene... Nice! Teit humor, I know... Men fristelsen blir for stor rett og slett
Suzy Skrevet 11. november 2010 #2595 Skrevet 11. november 2010 I dag er det jeg som har en skikkelig t-dag RR Jeg er så trøtt at jeg er helt vekk Flinka som har fått orden på huset og alt - jeg har noen slike planer i kveld. Badet trenger blant annet litt oppmerksomhet fra støvsuger og fille, for hjemme hos oss har vi bare fortrengt det - leeenge Ha en fin torsdag!
Gjest Purple Haze Skrevet 11. november 2010 #2596 Skrevet 11. november 2010 God morgen! Morsomme tanker du gjør deg om KG-artiklene. Om ikke annet, så setter de fantasien i gang hos deg Kan tenke meg du ser litt ekstra fram mot helg nå, som har hatt 6 dagers arbeidsuke Ha en fortreffelig torsdag
fairygirl Skrevet 11. november 2010 #2597 Skrevet 11. november 2010 I dag er visst en sånn dag hvor jeg bare MÅ kommentere disse dype og innsiktsfulle artiklene på KG igjen... Eller, i dag har jeg i grunn hengt meg litt opp i gjennomføringen av tema (eller kanskje mangel på?). Hvor i allverden hører Høstlige hverdagsantrekk hjemme sammen med: - Sex med lyset på - Her er vi utro - Flørt i luften - Sexy snakk (alle disse befinner seg eller leder til soveromslignende aktiviteter etter det jeg kan se? :klø: ) - Du stresser deg syk: kommer litt på siden av soveromsaktivitetene, men hvem kan vel ikke stresse seg syk av all flørtingen, utroskapen, sexy snakk og lys av/på? Og er man syk, havner man stort sett i senga allikevel... Og midt oppi dette skal vi altså frem med de gode hverdagsantrekkene... Nice! Teit humor, I know... Men fristelsen blir for stor rett og slett Takk for latteren, RR! serveres til cruiser'n; for en fuggel med cruise-control liker vi
Roadrunner Skrevet 11. november 2010 Forfatter #2598 Skrevet 11. november 2010 (endret) I dag er det jeg som har en skikkelig t-dag RR Jeg er så trøtt at jeg er helt vekk Flinka som har fått orden på huset og alt - jeg har noen slike planer i kveld. Badet trenger blant annet litt oppmerksomhet fra støvsuger og fille, for hjemme hos oss har vi bare fortrengt det - leeenge Ha en fin torsdag! Fikk aldri svart... Men håper du har hatt en fin dag, t-dag tross alt! God morgen! Morsomme tanker du gjør deg om KG-artiklene. Om ikke annet, så setter de fantasien i gang hos deg Kan tenke meg du ser litt ekstra fram mot helg nå, som har hatt 6 dagers arbeidsuke Ha en fortreffelig torsdag Skal bli veldig godt med helg! Lang og intens dag i dag, og nå sitter jeg litt over... Men er veldig klar for spinning litt senere! Takk for latteren, RR! serveres til cruiser'n; for en fuggel med cruise-control liker vi Cruise-control it is! Eller kanskje ikke helt... Skulle på møte fra 9-11 i dag... Eller var det kanskje 9-15? Egentlig er vi ikke i mål ennå, men nå venter vi på tilbakemelding fra konsulenter og utenforstående. Sitter her til 16-tiden, før jeg evt satser på å fortsette i morra. Enkelte ting MÅ være ferdige til mandag, og vi har ikke heeeelt kontroll her... *kremt* Herlig! Eller? :klø: I tillegg har jeg da blitt skikkelig mobbet her i dag Det har seg nemlig slik at prosjektlederen for dette prosjektet egentlig er ganske kjekk (jepp, han som var med meg på spinning for et par dager siden...). Og det har jo et par stykker på jobb fått med seg, og funnet ut at det må være perfekt å spleise oss to! Han er 10 år eldre enn meg, skilt, 2 barn og bor på andre sida av landet Hvorfor gjøre ting enkelt når man kan gjøre det komplisert? Uansett, etter at han hadde gått for dagen, så begynte et par av mine (hyggelige?) kollegaer med riktig så festlig mobbing. Joda, jeg ser at han er kjekk jeg også, men jeg har ikke heeelt tenkt DE tankene om fyren Men så klarer jeg jo selvfølgelig å rødme etterhvert da, og da tar det jo helt av. Fader altså! Men morsomt da, og jeg var helt med på spøken. Men skal jo se fyren i øynene til mandag igjen da, kan jo bli interessant (med 4 fnisende kollegaer rundt.. :dåne: ). Herregud! Vel vel, nok om det... Får vel kanskje få gjort det lille jeg skal gjøre her, og komme meg avsted? Fredag i morgen! Endret 11. november 2010 av Roadrunner
Gjest Purple Haze Skrevet 11. november 2010 #2599 Skrevet 11. november 2010 Litt godmodig erting er vel helt greit på arbeidsplassen Men han hørtes ikke ut som noen potensiell kandidat, han fyren. Mest på grunn av avstand - selv om det ikke trenger være noen hindring. Det er nå jeg et bevis på Håper dere kommer i mål med alt til mandag, og at du får litt vel fortjent fri i helgen
Roadrunner Skrevet 11. november 2010 Forfatter #2600 Skrevet 11. november 2010 Litt godmodig erting er vel helt greit på arbeidsplassen Men han hørtes ikke ut som noen potensiell kandidat, han fyren. Mest på grunn av avstand - selv om det ikke trenger være noen hindring. Det er nå jeg et bevis på Håper dere kommer i mål med alt til mandag, og at du får litt vel fortjent fri i helgen Så absolutt enig. Avstanden er med på å komplisere det hele. Og spesielt siden han har barn i tilegg (som han har annenhver uke), da er han veldig låst. Og dessuten har jeg ikke tenkt på han sånn i det hele tatt, så det er ikke stort å drodle om igrunn. Er jo uansett hyggelig med noe kjekt å se på da (det har jeg visst blitt veldig god på ), og så lukter han godt... *kremt* <---- håpløs fuggel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå