Roadrunner Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2661 Skrevet 17. november 2010 Noen har sluppet lufta ut av ballongen... Totalt kaputt her jo! Siste par timene på jobb var inderlig tunge, og jeg har skippet tanken på trening. Nå vurderer jeg rett og slett en sleng på sofaen. Kanskje et lite antiklimaks etter lange arbeidsuker? Ferie? Anyone? For me? Pliiiis?
Roadrunner Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2662 Skrevet 17. november 2010 Ikke Ikke Men I småmørk leilighet, med øynene lukket og tankene som flyr. Satser på mer overskudd i morra!
Gjest Purple Haze Skrevet 17. november 2010 #2663 Skrevet 17. november 2010 Slapp av og samle krefter, du. Tydelig at kroppen din prøver å fortelle deg at den trenger ro. Du har jo hatt en høst med fullt program hele veien, så det er ikke rart lufta har gått litt ut av deg. Tenk så deilig det blir med spa-helg nå! Bare bli dullet og stelt med, og full avslapping
Roadrunner Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2664 Skrevet 17. november 2010 Den spahelga kommer virkelig som bestilt! Tror ikke timinga kunne vært bedre rett og slett! TO dager igjen på jobb *drømme*
Sauen Shaun Skrevet 17. november 2010 #2665 Skrevet 17. november 2010 Kos deg med en laaat kveld hjemme du. Og tenk at det bare er to dager til du skal på SPA.
Roadrunner Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2666 Skrevet 17. november 2010 Her har jeg gjort TO ting i tillegg til å spise middag: - vanne blomster - ligge på sofaen Slappet godt av med andre ord! Fant etterhvert et ullpledd, og har bare tatt det helt rolig. Og nå er jo klokka etterhvert nær et akseptabelt senge-tidspunkt, spesielt hvis jeg har et "lese-på-senga" alibi. Men dette var faktisk helt fasinerende. At det er mulig å bli så kaputt! Ikke meningen å klage egentlig... Bare litt fasinert, og veldig veldig trøtt/sliten Orker ikke tenke på alt jeg burde gjøre...
Skravla Skrevet 17. november 2010 #2667 Skrevet 17. november 2010 Legg deg og "les" og drøm søtt. Noen ganger trenger man bare å la kroppen ta seg helt inn.
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #2668 Skrevet 18. november 2010 God morgen Håper du er mer opplagt i dag, og klar til å møte dagens utfordringer Og i morgen - spa!! Ha en fin torsdag
Roadrunner Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2669 Skrevet 18. november 2010 God morgen! Det var et vrak som fant senga i går, og det var nærmest et nytt menneske som våknet i dag. Deilig! Våknet faktisk 5 min før klokka ringte (og det skal godt gjøres når klokka ringer 0545....), og følte meg mye lettere i toppen. Ingen T-dag i dag med andre ord! Hvorvidt det fortsetter slik er vel en helt annen sak, men nå tar jeg en time av gangen og ser hva som skjer. Nyter en våken følelse så langt! Og klar for spinning i kveld kjenner jeg trengs uansett
Suzy Skrevet 18. november 2010 #2670 Skrevet 18. november 2010 Så deilig å våkne uthvilt! Det høres ut som du fant senga og roen i tide Høres herlig ut med spinn.. Kommer på at jeg savner det hver gang jeg leser at du skal på. Jeg tror jeg må komme en tur og være med deg så jeg ikke mister all kondisjon. Tar:
Roadrunner Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2671 Skrevet 18. november 2010 Du er hjertelig velkommen til å joine spinn - anytime! Vil anbefale torsdagskvelden da, synes det er den beste timen. *looking forward* Så langt i dag: - føler meg fremdeles skikkelig våken - har fått positiv tilbakemelding fra et par kollegaer - har prata fjas med en 3. kollega - har fått epost fra prosjektleder (ok, bare faglig og ikke noe å henge seg opp i, men er jo litt koselig allikevel synes jeg... <---- skrullete ) - rett og slett en ganske bra start på en torsdag Og så er det jo fredag i morgen!
Skravla Skrevet 18. november 2010 #2672 Skrevet 18. november 2010 Høres ut som en fin start på dagen. Satser på at den fortsetter slik.
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #2673 Skrevet 18. november 2010 God torsdag så langt, ser jeg, og med spinningtime i kveld blir det vel helt topp! Og mail er koselig, selv om det bare er jobb. Han slang ikke på noen søte ord til slutt da - som ikke handlet om jobb? *barnslig*
Roadrunner Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2674 Skrevet 18. november 2010 Og mail er koselig, selv om det bare er jobb. Han slang ikke på noen søte ord til slutt da - som ikke handlet om jobb? *barnslig* Han gjorde nok ikke det gitt. Ingen koselige (romantiske?) ord til slutt. Kanskje like greit? Men synes godt han kunne hatt en tur nedover i planene altså... *dustejente* Jaja, får kanskje heller fokusere på på treningssenteret i kveld? :klø: Godt det er flere enn meg som er barnslige... Eller, jeg er vel kanskje mer skrullete enn barnslig, eller begge deller? Ehhh.... Begynner jeg å bli desperat?
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2010 #2675 Skrevet 18. november 2010 Neeeh, desperat er du vel ikke, selv om du har mannebein i kikkerten. Det er godt å ha noen å kikke litt på og drømme litt om. Gir hverdagen en ekstra piff det! Men enig i at han godt kunne lagt inn en tur til dine trakter igjen, mailmannen Og sånn skrulletebarnslig er bare sjarmerende Håper du får noe pent å se på på spinning i kveld også da
Roadrunner Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2676 Skrevet 18. november 2010 Nok en KG-artikkel som må til pers, og denne gangen rett og slett fordi jeg ikke skjønner hvor den overskriften kom fra. P-piller gir bedre livskvalitet Mitt hovedproblem: Det står INGENTING om livskvalitet i artikkelen. Det som derimot er nevnt er: - at man bør korte ned på den "pillefrie" eller "piller-uten-virkning" perioden, da dette kan virke forstyrrende på hormonbalansen. - at vanlige bivirkninger av p-piller er: kvalme, menstruasjonsforstyrrelser - spesielt i starten, endringer i humør og seksuallyst, vannansamling i kroppen, såre bryster, pigmentflekker i solen og hodepine. - at kombinasjonspiller øker risikoen for blodpropp - at blødningsforstyrrelser er vanlig ved bruk av minipiller Jepp, DET kaller jeg livskvalitet! Ærlig talt! Kjenner jeg faktisk blir litt provosert her, for den overskriften har INGEN sammenheng med artikkelen! Skulle man skrevet en artikkel som hang sammen med overskriften burde man tatt for seg fordelene med p-piller, ikke alt annet? For meg var p-sprøyta med på å gi økt livskvalitet. Jeg slapp store smerter, store blødninger og store hormonsvingninger. Jeg hadde ingen bivirkninger (kun eventuell vektoppgang, men begynner å tvile på det også...), selv etter mange år. Men dagens artikkel på KG gjorde meg nødvendigvis ikke mer positivt innstilt til p-piller... (har i tillegg venninner/bekjente som har fått varige leverskader etter p-pillebruk.) Livskvalitet? Det måtte bare ut....
Roadrunner Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2677 Skrevet 18. november 2010 Neeeh, desperat er du vel ikke, selv om du har mannebein i kikkerten. Det er godt å ha noen å kikke litt på og drømme litt om. Gir hverdagen en ekstra piff det! Men enig i at han godt kunne lagt inn en tur til dine trakter igjen, mailmannen Og sånn skrulletebarnslig er bare sjarmerende Håper du får noe pent å se på på spinning i kveld også da Takk, da føler jeg meg ikke like desperat lengre... Koser meg i grunn med å ha litt myseobjekter innimellom, har i perioder vært lenge mellom hver mulighet.. Burde vel kanskje fått til noe mer etterhvert (blir ikke mye av å myse...), men det er da bedre enn ingenting Og piff i hverdagen er ikke dumt! Krysser fingrene for spinninga
Roadrunner Skrevet 19. november 2010 Forfatter #2678 Skrevet 19. november 2010 God morgen! Trøtt fuggel i dag... Ble i seneste laget i går, etter spinning, mat, etc. Men nå er det heldigvis FREDAG, så da skal det vel gå greit Skal jo slappe godt av i helgen! Litt på treninga i går, men langt fra nok Ærlig talt! I dag SKAL jeg gå tidlig fra jobb, uansett hva som skjer. Og i dag kommer jeg til å nevne det høyt også, for det SKAL bare skje. Rett og slett! Må hjem og pakke ferdig, spise litt og være klar til å hente venninne K på jobb når hun slutter. Gleder meg! i bøtter og spann i dag....
mocci Skrevet 19. november 2010 #2679 Skrevet 19. november 2010 Ønsker deg en fortreffelig SPA weekend!
Roadrunner Skrevet 19. november 2010 Forfatter #2680 Skrevet 19. november 2010 Tusen takk for det, mocci! Skal kose meg STORT! Slappe av, samle krefter, få myket opp musklene og bare la humla suse. Gleder meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå