Gjest Purple Haze Skrevet 19. november 2010 #2681 Skrevet 19. november 2010 Fredag!! Pøser på med til den trøtte, og ønsker deg en nydelig spa-helg
fairygirl Skrevet 19. november 2010 #2682 Skrevet 19. november 2010 Farer inn i boka di, Fuggel'n for å ønske deg en kjempemessig toppers fabelaktig Spa-Helg
Roadrunner Skrevet 19. november 2010 Forfatter #2683 Skrevet 19. november 2010 Arbeidsdagen har gått bra så langt, og nå satser jeg på at det bare er et par små timer igjen før det er HELG! Hjem for å pakke ferdig, spise litt og gjøre klart for tur. Jeg er KLAR! Har svingt innom youtube idag (noe jeg sjelden eller aldri gjør!), og fått meg et par solide latterkuler. Gjør godt på en fredag! Får vel gjøre litt til her tenker jeg.. Kos dere, ha en superstrålende helg!
Roadrunner Skrevet 19. november 2010 Forfatter #2684 Skrevet 19. november 2010 Vel fremme og nyter en rolig kveld på hotellsenga. Lader opp til morgendagen!
Gjest Purple Haze Skrevet 20. november 2010 #2685 Skrevet 20. november 2010 God morgen Håper du får en deilig spa-dag med masse gode behandlinger Nyt det i fulle drag!
Roadrunner Skrevet 21. november 2010 Forfatter #2686 Skrevet 21. november 2010 Jeg har vært i himmelen! :dåne: Hatt en helt fantastisk helg, kosa meg STORT og kunne ikke fått en bedre helg. Fantastiske behandlinger, suverent hotell, fantastisk spa-anlegg og god mat. Kan virkelig anbefales! Burde man ikke få sånne helger på resept? :klø: Nå er det litt sløving, før jeg skal finne senga og forhåpentligvis være klar for ny uke. Har i alle fall blitt kvitt noen såre punkter i skulderregionen
Gjest Purple Haze Skrevet 21. november 2010 #2687 Skrevet 21. november 2010 Åååå, så herlig! Høres bare himmelsk ut, og garantert akkurat det du trengte nå Enig i at slike behandlinger burde kommet på resept. Og ble foreskrevet et par ganger i året! Ha en god kveld. Håper du får sove godt og er klar for ny uke i morgen
Roadrunner Skrevet 22. november 2010 Forfatter #2688 Skrevet 22. november 2010 God morgen! Våken og ganske opplagt i dag faktisk! Deilig! Selv om jubelen ikke akkurat stod i taket når klokka ringte da... Men etter en dusj og litt mat, så er jeg fit for fight igjen! Helga var som nevnt helt fantastisk, og jeg har drømt om behandlinger og ulike spa-rom i hele natt. Har ikke vært der for siste gang! Og tidspunktet var helt perfekt, både med tanke på all jobbingen den siste tiden, samt vær og mørketid. En herlig følelse å sitte ute i jacuzzien mens snøen la seg i håret! Og så rusle inn til et urtebad eller kildevannsgrotte etterpå... Luksus!! Men hverdagen er tilbake, og det betyr vel kanskje litt studier i ettermiddag, samt knekkebrødbaking, klesvask og rydding. Og litt spinning i morra kanskje?
fairygirl Skrevet 22. november 2010 #2689 Skrevet 22. november 2010 Kan virkelig anbefales! Burde man ikke få sånne helger på resept? :klø: JA til spa-helger på resept Og så kjekt det må være å bli kvitt såre punkter i skuldrene ha en fin dag, nypusset fugl!!
mocci Skrevet 22. november 2010 #2690 Skrevet 22. november 2010 Åå hørtes ut som en fabulous helg! Kan tenke meg at det var deilig å bli knadd på her og der.
Roadrunner Skrevet 22. november 2010 Forfatter #2691 Skrevet 22. november 2010 Ikke dumt å bli knadd nei Litt kjipt å komme hjem med en steinsprutskade i frontruta, men nå har jeg bestilt time for å få det fikset, og håper at det lar seg gjøre i ettermiddag. Må bare få det unna! Satser på at det er noe som kan repareres, så jeg slipper egenandel etc.
Gjest Purple Haze Skrevet 22. november 2010 #2692 Skrevet 22. november 2010 God morgen Så kjedelig med steinsprutskade! Håper det slipper å koste deg mye penger. Slike ting er det siste man trenger nå rett før jul. Ha en flott mandag
Roadrunner Skrevet 22. november 2010 Forfatter #2693 Skrevet 22. november 2010 Time er ordnet, og bilen blir nok frisk i ettermiddag. Etter det jeg kan se er skaden såpass liten at det er en reparasjon og ikke en frontrutebytte-sak, og da går det kostnadsfritt på forsikringa Kjekt å ha ordnet det før neste langtur!
Gjest Purple Haze Skrevet 22. november 2010 #2694 Skrevet 22. november 2010 Det var jo gode nyheter da Gosj, så stille det er i O-S oppgangen når Suzy og Supra ikke er her Kos deg i kveld
fairygirl Skrevet 22. november 2010 #2695 Skrevet 22. november 2010 Det var jo gode nyheter da Gosj, så stille det er i O-S oppgangen når Suzy og Supra ikke er her Kos deg i kveld :jepp: :jepp: :jepp: Godt vi har RR, da!
Roadrunner Skrevet 22. november 2010 Forfatter #2696 Skrevet 22. november 2010 Jeg er her!!! *lager liv* Har bare vært litt flink i ettermiddag: - lest pensum - bakt knekkebrød - kjørt oppvaskmaskinen Og nå sliter internett'en min maksimalt her, og jeg har forsøkt å poste dette innlegget flere ganger. Usj! Tror jeg rett og slett skrur av pc'en her... Men jeg kommer brått og brutalt tilbake!
Roadrunner Skrevet 22. november 2010 Forfatter #2697 Skrevet 22. november 2010 Og frontruta er reparert Kostnadsfritt! I tillegg fikk jeg handlet litt, det var sannelig på tide!
vimse Skrevet 22. november 2010 #2698 Skrevet 22. november 2010 *misunnelig på fikset frontrute* Og litt misunnelig på helgen din og sånt
Roadrunner Skrevet 23. november 2010 Forfatter #2699 Skrevet 23. november 2010 (endret) God morgen! *tipser vimse om at andre også kan få fikset frontrute....* T-dag i dag Var ikke noe greit da klokka ringte, men etter et par "snooze" klarte jeg å komme meg ut av senga. Har kommet meg på jobb, og har en plan om å få en treningsøkt etter jobb i dag. Og så vakler jeg litt mellom å lese ferdig emnet jeg startet på i går, eller om jeg skal starte med en solid rengjøring av heimen (ta et rom av gangen, og få litt på stell før julepynten kommer frem). Men akkurat nå heller jeg nok mot å lese ferdig, da kan jeg heller bruke ettermiddagen i morgen til rengjøring, uten dårlig samvittighet for studier! Endret 23. november 2010 av Roadrunner
vimse Skrevet 23. november 2010 #2700 Skrevet 23. november 2010 Jeg kan ikke fikse ruta enda, det er liksom ikke ille nok, og den må skiftes, så da koster det jo litt... Forøvrig en god plan med julerengjøring av ett og ett rom, og spare pyntingen til slutt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå