Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Fredag!! :hoppe:

Pøser på med :kaffekopp: til den trøtte, og ønsker deg en nydelig spa-helg :strix:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farer inn i boka di, Fuggel'n for å ønske deg en kjempemessig toppers fabelaktig Spa-Helg :strix:

Skrevet

Arbeidsdagen har gått bra så langt, og nå satser jeg på at det bare er et par små timer igjen før det er HELG! Hjem for å pakke ferdig, spise litt og gjøre klart for tur. Jeg er KLAR! :jepp:

Har svingt innom youtube idag (noe jeg sjelden eller aldri gjør!), og fått meg et par solide latterkuler. Gjør godt på en fredag!

Får vel gjøre litt til her tenker jeg..

Kos dere, ha en superstrålende helg!

Skrevet

Vel fremme og nyter en rolig kveld på hotellsenga. Lader opp til morgendagen!

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper du får en deilig spa-dag med masse gode behandlinger :) Nyt det i fulle drag!

Skrevet

:veslejenta:

Jeg har vært i himmelen! :dåne:

Hatt en helt fantastisk helg, kosa meg STORT og kunne ikke fått en bedre helg. Fantastiske behandlinger, suverent hotell, fantastisk spa-anlegg og god mat. Kan virkelig anbefales! Burde man ikke få sånne helger på resept? :klø:

Nå er det litt sløving, før jeg skal finne senga og forhåpentligvis være klar for ny uke. Har i alle fall blitt kvitt noen såre punkter i skulderregionen :hoppe:

:strix:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Åååå, så herlig! :hoppe: Høres bare himmelsk ut, og garantert akkurat det du trengte nå :)

Enig i at slike behandlinger burde kommet på resept. Og ble foreskrevet et par ganger i året! :jepp:

Ha en god kveld. Håper du får sove godt og er klar for ny uke i morgen :hug:

Skrevet

God morgen!

Våken og ganske opplagt i dag faktisk! Deilig! Selv om jubelen ikke akkurat stod i taket når klokka ringte da... :ler: Men etter en dusj og litt mat, så er jeg fit for fight igjen!

Helga var som nevnt helt fantastisk, og jeg har drømt om behandlinger og ulike spa-rom i hele natt. Har ikke vært der for siste gang! Og tidspunktet var helt perfekt, både med tanke på all jobbingen den siste tiden, samt vær og mørketid. En herlig følelse å sitte ute i jacuzzien mens snøen la seg i håret! :hoppe: Og så rusle inn til et urtebad eller kildevannsgrotte etterpå... Luksus!!

Men hverdagen er tilbake, og det betyr vel kanskje litt studier i ettermiddag, samt knekkebrødbaking, klesvask og rydding. Og litt spinning i morra kanskje?

:kaffekopp:

Skrevet

Kan virkelig anbefales! Burde man ikke få sånne helger på resept? :klø:

JA til spa-helger på resept :opplyser::ler:

Og så kjekt det må være å bli kvitt såre punkter i skuldrene :hoppe:

ha en fin dag, nypusset fugl!! :klemmer:

Skrevet

Åå hørtes ut som en fabulous helg! Kan tenke meg at det var deilig å bli knadd på her og der. ;):fnise:

Skrevet

:ler:

Ikke dumt å bli knadd nei :nigo:

Litt kjipt å komme hjem med en steinsprutskade i frontruta, men nå har jeg bestilt time for å få det fikset, og håper at det lar seg gjøre i ettermiddag. Må bare få det unna! :jepp: Satser på at det er noe som kan repareres, så jeg slipper egenandel etc.

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Så kjedelig med steinsprutskade! Håper det slipper å koste deg mye penger. Slike ting er det siste man trenger nå rett før jul.

Ha en flott mandag :klem:

Skrevet

Time er ordnet, og bilen blir nok frisk i ettermiddag. Etter det jeg kan se er skaden såpass liten at det er en reparasjon og ikke en frontrutebytte-sak, og da går det kostnadsfritt på forsikringa :nigo: Kjekt å ha ordnet det før neste langtur!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det var jo gode nyheter da :)

Gosj, så stille det er i O-S oppgangen når Suzy og Supra ikke er her :ler:

Kos deg i kveld :klem:

Skrevet

Det var jo gode nyheter da :)

Gosj, så stille det er i O-S oppgangen når Suzy og Supra ikke er her :ler:

Kos deg i kveld :klem:

:jepp: :jepp: :jepp: :jepp: :jepp: :jepp:

:skratte:

Godt vi har RR, da! :hoppe:

Skrevet

:hoppe:

Jeg er her!!! *lager liv*

Har bare vært litt flink i ettermiddag:

- lest pensum

- bakt knekkebrød

- kjørt oppvaskmaskinen

Og nå sliter internett'en min maksimalt her, og jeg har forsøkt å poste dette innlegget flere ganger. Usj! Tror jeg rett og slett skrur av pc'en her...

Men jeg kommer brått og brutalt tilbake!

:bolledeig:

Skrevet

Og frontruta er reparert :nigo:

Kostnadsfritt!

I tillegg fikk jeg handlet litt, det var sannelig på tide!

:natti:

Skrevet

*misunnelig på fikset frontrute* :tunge1::ler:

Og litt misunnelig på helgen din og sånt ;)

Skrevet (endret)

God morgen!

*tipser vimse om at andre også kan få fikset frontrute....* :ler:

T-dag i dag :sove:

Var ikke noe greit da klokka ringte, men etter et par "snooze" klarte jeg å komme meg ut av senga. Har kommet meg på jobb, og har en plan om å få en treningsøkt etter jobb i dag. Og så vakler jeg litt mellom å lese ferdig emnet jeg startet på i går, eller om jeg skal starte med en solid rengjøring av heimen (ta et rom av gangen, og få litt på stell før julepynten kommer frem). Men akkurat nå heller jeg nok mot å lese ferdig, da kan jeg heller bruke ettermiddagen i morgen til rengjøring, uten dårlig samvittighet for studier! :jepp:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Jeg kan ikke fikse ruta enda, det er liksom ikke ille nok, og den må skiftes, så da koster det jo litt...

Forøvrig en god plan med julerengjøring av ett og ett rom, og spare pyntingen til slutt :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...