vimse Skrevet 6. desember 2010 #2781 Skrevet 6. desember 2010 Åh, det høres ut som om du har hatt DEN helgen!! Så gøy
mocci Skrevet 7. desember 2010 #2782 Skrevet 7. desember 2010 Forresten glemte å si at jeg hadde DEN drømmen natt til søndag.....drømte at jeg var gift med Morten Harket. Han er bare så råååååsexy så du kan tenke deg hovedinnholdet i drømmen. Tydeligvis har ikke jeg heller vært helt upåvirket av helgens hendelser.
Roadrunner Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #2783 Skrevet 7. desember 2010 Ikke dårlig, mocci! Men må si jeg heller mer mot Magne nå jeg altså... God morgen! Trøtt i dag, men ellers ved godt mot... Tror det ligger ann til en treningsfri tirsdag i dag, er nødt til å få gjort litt i heimen. Må jo pakke igjen til torsdag, og litt klesvask etc trengs! Fikk liksom ikke gjort stort i går... Kan melde om 18 blå her i dag, og det er jo friskt til å være det blide Sørland... Men vindstille, og det hjelper stort. Føltes MYE kaldere forrige uke da det blåste! Krysser fingrene for finvær i det store utland til helga (selv om yr.no truer med noen små plussgrader og regn på lørdagen...), det trengs! Gjøre noe i dag? :klø:
Suzy Skrevet 7. desember 2010 #2784 Skrevet 7. desember 2010 God morgen, god morgen! Kjølig i Osloby'n i dag også gitt - har på meg mer klær enn jeg trodde var mulig å bære på en gang Akk den klesvasken ja... det er fremdeles igjen et lass hjemme og i dag bør huset rett og slett støvsuges og vaskes fra ende til annen Altså blir det ikke noe trening på meg i dag heller Setter frem no varmt
Sauen Shaun Skrevet 7. desember 2010 #2785 Skrevet 7. desember 2010 Her viser termometeret bare en enslig blå i dag. Det mangler bare litt nysnø oppå isen her nå, så blir det rekordkø på legevakten i byen... Men må innrømme at jeg ikke lenger henger med på alle de planene dine. Hva slags utflukt skal du ut på denne helga?
Roadrunner Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #2786 Skrevet 7. desember 2010 God morgen, god morgen! Kjølig i Osloby'n i dag også gitt - har på meg mer klær enn jeg trodde var mulig å bære på en gang Akk den klesvasken ja... det er fremdeles igjen et lass hjemme og i dag bør huset rett og slett støvsuges og vaskes fra ende til annen Altså blir det ikke noe trening på meg i dag heller Setter frem no varmt Ser for meg en GODT innpakket Suzy som vagger nedover fortauet (antall lag klær gjør det vanskelig å gå normalt...). Men viktig å kle seg godt! Jeg har ikke pakket ut etter helgen engang Bare satt fra meg bag'en, fisket opp toalettvesken, og sånn står det. Må skje litt på den fronten i dag med andre ord! Fikk kjøpt et par julegaver i går, og ellers ble det skikkelig a-ha modus med FB og blogg... Koselig, men ikke skrekkelig effektivt! Noe varmt trengs! Her viser termometeret bare en enslig blå i dag. Det mangler bare litt nysnø oppå isen her nå, så blir det rekordkø på legevakten i byen... Men må innrømme at jeg ikke lenger henger med på alle de planene dine. Hva slags utflukt skal du ut på denne helga? Henger du ikke med, Sauen? Trodde alle hadde full kontroll jeg... Til helgen skal jeg på venninnetur til København Gleder meg! Håper bare vi slipper unna ruskevær, vil heller ha 5 blå og winter wonderland-stemning! Helga etter er det tid for besøk og julekonsert, og så er det plutelig jul... Og før jeg rekker å puste ut, skriver vi 2011. Her har høsten gått unna!
Sauen Shaun Skrevet 7. desember 2010 #2787 Skrevet 7. desember 2010 Henger du ikke med, Sauen? Trodde alle hadde full kontroll jeg... Til helgen skal jeg på venninnetur til København Gleder meg! Håper bare vi slipper unna ruskevær, vil heller ha 5 blå og winter wonderland-stemning! Helga etter er det tid for besøk og julekonsert, og så er det plutelig jul... Og før jeg rekker å puste ut, skriver vi 2011. Her har høsten gått unna! Nei, jeg henger nok ikke med... Men venninnetur til Køben høres knall ut. Selv om ingen får meg ut på sånne turer på denne årstiden mer. Har et par heller tvilsomme førjulsturer på danskebåten brent inn i minnet for alltid. Sauen blir jo sjøsyk bare hun ser en båt... For å si det sånn, det ble mange lange og kalde timer på dekk under de turene...
Roadrunner Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #2788 Skrevet 8. desember 2010 God morgen! Halvveis i uka! Fikk ordnet siste rest på et par julegaver i går, ryddet litt i heimen og vasket tre maskiner med tøy. Godt å få det gjort! I dag skal jeg på middag til ei venninne, før det blir litt håndball på tv tenker jeg. Mesterskap er moro! Så blir det trening og pakking i morra, og full fart på fredag. Kan trøste deg med at det ikke er snakk om båttur, Sauen. Vi flyr! Kjapt, behagelig og enkelt (og litt dyrt...) Men jeg skjønner Danskebåt-skepsisen din godt! Jeg var MEGET skeptisk da vi skulle til Danmark med båt i oktober i år, men utrolig nok fikk vi blikkstille vann begge veier. Da var jenta letta! Var noen år siden siste tur med danskeferja da ja... trengs en onsdag!
mocci Skrevet 8. desember 2010 #2789 Skrevet 8. desember 2010 Køben blir nok smashing, har hørt at det skal være fantastisk julestemning på tivoliet.
Roadrunner Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #2790 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har også hørt noen rykter om at det skal være helt fantastisk i Tivoli før jul Og nå ser værmeldinga litt bedre ut også, så dette blir BRA!
Gjest Purple Haze Skrevet 8. desember 2010 #2791 Skrevet 8. desember 2010 God morgen Åååå, du skal til København i helgen! Der er det fantastisk før jul. Håper du får en kjempeflott tur Men enn så lenge ønsker jeg deg en flott onsdag Og håndballkampen i går var kjempebra! Måtte det fortsette sånn
Roadrunner Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #2792 Skrevet 8. desember 2010 Håndballkampen var knall! Fortsetter de slik, blir dette skikkelig moro! Blir fremdeles litt slått ut av hvor fint det er ute med snøen/frosten som dekorerer landskapet her... Ingen sol i dag, men selv med et lavt skydekke, så er det slående vakkert. Håper virkelig at minusgradene holder seg frem mot nyttår, selv om jeg tviler sterkt.. Blir vel sørpe, slaps og is til jul tenker jeg... (yr.no melder plussgrader til helga, derfor denne pessimismen). Mer
Suzy Skrevet 8. desember 2010 #2793 Skrevet 8. desember 2010 God morgen i det kjølige sørlandet - hørte på radioen i dag at det var minus 16 der nede og det er kaldt altså.
Roadrunner Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #2794 Skrevet 9. desember 2010 God morgen! Fremdeles godt og kaldt på Sørlandet, noterer ca 14 blå for øyeblikket. Men klager ikke Vinden er borte, og det er fiiiiint ute med hvite trær og gryende dagslys. Me like! Måtte det vare til over nyttår! I dag blir det pakking, spinning og litt rydding. Lade kamerabatterier, og komme på stell! Gleder meg stort til tur Ellers litt dårlig søvnrutiner for tida, og kjenner det er smått slitsomt... Har litt "lakenskrekk" om kvelden, og tar litt ekstra tid før jeg kommer meg i seng. Dermed er jeg nærmest vrak på morgenkvisten, og alt går i sakte tempo om morgenen... Satser på at det kan hjelpe med helg igjen (og at jeg styrer unna det verste jetlag'et... ). Mer er servert!
Suzy Skrevet 9. desember 2010 #2795 Skrevet 9. desember 2010 Du skulle hatt litt av opplagtheten min om dagen du! Har havnet i en skikkelig loop etter at jeg kom hjem fra ferien og våkner tidlig tidlig hver dag. Tenker det blir ødelagt til helga jeg Vindstille hjelper veldig - da er det ikke så ille med litt kulde. Serverer
Roadrunner Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #2796 Skrevet 9. desember 2010 Takk for Det er aldri feil når gradestokken er full av blå tall Litt solid opplagthet hadde ikke vært dumt! Men egentlig er jeg mindre vrak enn jeg hadde fryktet/trodd, så kanskje kroppen bare er inne i en periode med litt mindre søvnbehov? Eller så får jeg vel en smell etterhvert... Men den første timen er tung på morgenen altså! Jaja, kan sove lenge til mandag, så krysser fingrene for at det gjør seg med en litt lang helg. Ellers endel ting å ta tak i her i dag... Usj, er litt tiltak kjenner jeg!
Gjest Purple Haze Skrevet 9. desember 2010 #2797 Skrevet 9. desember 2010 God morgen Håper du får en flott torsdag! Og i morgen bærer det ut på tur igjen. Jeg er nesten litt matt over aktivitetsnivået du har holdt i høst. Men du har hatt mange flotte opplevelser da God torsdag
Roadrunner Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #2798 Skrevet 9. desember 2010 Jeg er egentlig litt matt selv også, Purple... Har vært en helt utrolig høst! Siden 1. september har det gått slag i slag, og jeg har flere opplevelser enn jeg klarer å fordøye. Helt utrolig! Drøy halvtime til lunsj...
fairygirl Skrevet 9. desember 2010 #2800 Skrevet 9. desember 2010 danser litt for fine høstopplevelser Ha en fortsatt fin dag videre, Fuggel'n!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå