Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:veslejenta:

Ingen planer i dag! :bolledeig:

Koser meg i sofaen, pusler litt i heimen (har skiftet på senga, vasket håndklær og sengetøy og annet småtteri) og nyter en rolig kveld i sofakroken. Rett og slett helt fantastisk! Skal legge meg i høvelig tid, lese litt på senga og få noen etterlengtede timer søvn. Så skal toppen shines i morra, og så blir det venninnebesøk, julekonsert og restaurantmiddag. Gleder meg virkelig! Fælt å si det kanskje, men heldigvis skal ingen av de besøkende overnatte... Kjenner det egentlig passer meg finfint, skal bli godt med en rolig søndag alene kjenner jeg. Trenger litt nedtrapping nå, rett og slett!

Tror kanskje jeg skal finne frem strikketøyet her jeg... Lenge siden jeg har tatt meg tid til det! Og passer fint når man sitter og sløver foran tv'en en fredagskveld. Masse stearinlys, deilig pledd, Køben-tøfler og litt snadder. Oooooo herlige lørdagskveld!

:veslejenta:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det sjokolade, gløgg, strikketøy og snart Beat for beat. :hoppe:

Skrevet

:hoppe:

Høres herlig ut, Skravla!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så deilig med en skikkelig kosehelg, Roadrunner! Tenker du trenger det nå, etter all flaksinga hit og dit i hele høst :)

Kos deg masse på fredagskvelden! :klem:

Skrevet

Har jeg nevnt at jeg er lettrørt? :sjenert:

Sitter og ser Beat for Beat her, og kjenner at det lurer ei tåre i øyekroken når Ingvild synger Himmel på jord... Den sangen er nydelig! :trist:

Skrevet

Den er nydelig. Synes juleprogrammene er herlige jeg. Og i år har de artister som kan synge også.

Skrevet

Kjenner det kommer litt ekstra julestemning her nå ja...

Skrevet

Tar tilbake det med artister som kan synge. Elias Akselsen er bare grusom.

Skrevet

Men trompeten var bra! Begynner virkelig å få mer og mer sans for trompet, mye takket være morgendagens "helt" Ole Edvard Antonsen.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Har jeg nevnt at jeg er lettrørt? :sjenert:

Sitter og ser Beat for Beat her, og kjenner at det lurer ei tåre i øyekroken når Ingvild synger Himmel på jord... Den sangen er nydelig! :trist:

Ingvild er en fantastisk sanger! Og sambygding med meg :) Husker hun sang rundt omkring på lokale pub`er og utesteder før hun slo gjennom. Tenkte alltid at det er merkelig at hun ikke får et bredere publikum.

Og jammen får en julestemning av Beat for beat i kveld. Koselig! :)

Skrevet

Gløgg, pepperkakene har kommet frem og masse julestemning.

Skrevet

Herlig program!

Og godt jeg sitter her alene... Svelger litt innimellom....

Skrevet

Jammen..jammen.. den skal jo synges av en tenor! Og om det skal være en fra operaen så har de da nok å velge i.... :strix:

Skrevet

Men jeg synes O Helga Natt er finere med en skikkelig mannsstemme altså...

Skrevet

Jeg er SÅ enig, Skravla!! :romeo:

Skrevet

Den blir litt skjærende med sopranstemmen. Jeg foretrekker en god mannsstemme.

Skrevet

Legge seg etterhvert kanskje? :klø:

:natti:

Trøtt gitt...

Skrevet

Tusen takk, dere søte :klem:

Ble visst sittende noen minutter til, meg og Spotify...

Himmel på jord

Både Maria Arredondo og Kurt Nilsens versjon...

Vakkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...