Roadrunner Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #2901 Skrevet 20. desember 2010 Kort uke er veldig bra nå synes jeg! Veldig klar for en langhelg (selv om en skikkelig juleferie hadde vært enda bedre!), og litt koselige dager med familien. Arbeidsdagene denne uka håper jeg blir relativt rolige, er klar for å roe ned litt... Og som du sier Suzy, jula kommer uansett! Kleint med arbeidslyst, men jeg er nå her i alle fall...
Roadrunner Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #2902 Skrevet 20. desember 2010 Hvor er folket i dag? Eller er det bare jeg som er i julemodus og har LITE arbeidslyst? Vært så stille i dagbøkene i dag synes jeg... Fritidsproblemer! Men kanskje jeg skulle gjøre noe? :klø: Snart tid for en liten pause her..
fairygirl Skrevet 20. desember 2010 #2903 Skrevet 20. desember 2010 (endret) :duskedame: :duskedame: Endret 20. desember 2010 av fairygirl
Roadrunner Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #2904 Skrevet 20. desember 2010 Hei Fairy! Koselig å se deg her inne igjen Selv om du stort sett bare virra rundt og herjet uten å si stort Alt bra? Snau time igjen Litt usikker på om jeg skal ta en treningsøkt i dag eller ei, kommer litt ann på om jeg hører fra ei venninne eller ikke. Har en sak jeg skulle hjelpe henne med, og vil gjerne få det ut av verden...
fairygirl Skrevet 20. desember 2010 #2905 Skrevet 20. desember 2010 Hehehe ... Joda, alt er bra! --- har bare måttet hive meg litt rundt fordi juleplanene forandret seg, men det er bare koselige forandringer og da går det bra Syntes bare litt synd på en selskapssjuk fuggel her inne i en bok, uten at noen stakk innom ... så da hoppa jeg inn bittelitt Nå er det vel enda mindre enn en snau time på deg Trenger du litt kanskje?
Roadrunner Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #2906 Skrevet 20. desember 2010 er jo aldri feil... Koselige forandringer liker vi! Håper dere får en kjempefin julefeiring! Skal dere være hjemme, eller skal dere ut på tur? Bare en halvtime igjen nå (fælt å se så mye på klokka altså... )! Og i morra snur ! Det går plutselig mot lysere tider
fairygirl Skrevet 20. desember 2010 #2907 Skrevet 20. desember 2010 Det var det som ble litt komplisert først :gjeiper: Men vi har løst det helt fint! Igår feiret vi en slags minijul her hjemme og så blir det en tur hjem til foreldrene mine for (bare) meg; og vips får jeg visst feiret jul sammen med dem også Hmm .. tror jeg tar en sjøl jeg også *tikk takk; klokka tikker positivt for en fugl på jobb*
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2010 #2908 Skrevet 20. desember 2010 Hei Kjedelig med KG på jobb i dag? Ingen å skravle med Tenker vi alle føler litt på juleferien som nærmer seg, og det gjør noe med arbeidslysten. Ser ut til at du kom deg greit gjennom mandagen uansett, og nå er det bare 3 dager igjen Ha en fin kveld
vimse Skrevet 20. desember 2010 #2909 Skrevet 20. desember 2010 Jeg har i alle fall IKKE tid til KG på jobb, makan til stim av ting og tang som skal ordnes før jul. Noen burde kanskje kommet en god stund tidligere... Men i morgen har jeg fri
Roadrunner Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #2910 Skrevet 20. desember 2010 Ting som tyder på at jeg hadde litt lite å gjøre på jobb i dag? Litt mye KG-tid og litt lite action på KG? Kan jeg ikke tro.. Ettermiddagen har blitt ganske sløv gitt. Men deilig! Fått vasket badet, ryddet litt, testet ymse ting og tang på pc'en og bare slappet av. Ikke dumt! Godt med litt rolige dager før juledagene setter inn (med ymse familiegreier...). Koser meg! 2,5 dager igjen (optimisten teller ikke med torsdag etter lunsj, da er det bare kooos)!
Roadrunner Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #2911 Skrevet 21. desember 2010 God morgen! Tirsdag, , snur og er på plass. Og det nærmer seg stadig litt fridager Litt t-dag i dag, og det merkes... Tok tid før jeg klarte å forlate dyna i morges... Dyttet varmeteppet under dyna en times tid før jeg skulle legge meg i går, det var ingen dum i de! Himmelsk å krype opp i varm seng på et kaldt soverom! Har med meg treningstøyet i bilen i dag også, satser på at jeg før ei lita økt etter jobb. Det trengs! Sløve fuggel'n...
Suzy Skrevet 21. desember 2010 #2912 Skrevet 21. desember 2010 Så til de grader t-dag i dag - jeg var helt nedsnødd og slet alvorlig med å komme meg opp, men jeg er da her - i skinnet om ikke helt i sinnet *nynner* Koffein er min allerbestevenn
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2010 #2913 Skrevet 21. desember 2010 God morgen Jeg våknet nesten en halv time før klokka ringte i dag tidlig Det skjer ikke akkurat ofte. Håper du får en fin t-dag, selv om den startet litt tøft
Roadrunner Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #2914 Skrevet 21. desember 2010 Så til de grader t-dag i dag - jeg var helt nedsnødd og slet alvorlig med å komme meg opp, men jeg er da her - i skinnet om ikke helt i sinnet *nynner* Koffein er min allerbestevenn *nynner med* Kroppen min er også på jobb, selv om arbeidslyst og mental tilstedeværelse er heller fraværende... God morgen Jeg våknet nesten en halv time før klokka ringte i dag tidlig Det skjer ikke akkurat ofte. Håper du får en fin t-dag, selv om den startet litt tøft Jeg er relativt langt unna å våkne før klokka ringer Snoozer og styrer, men kom da til slutt opp av senga (men litt dårligere tid enn vanlig ble det jo, etter for mye sløvings under dyna). Satser på å snu t-dagen fra Trøtt-dag til Trenings-dag etterhvert!
Suzy Skrevet 21. desember 2010 #2915 Skrevet 21. desember 2010 Trening.. hva er det lissom..? Jeg må få kjøpt de siste julegavene også er det gløgg og juleutlodning på jobben i dag, så da blir det vel sene kvelden i dag også, tenker jeg.
Roadrunner Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #2916 Skrevet 21. desember 2010 Trening er noe vi snakket om i "gamle" dager... Men EI økt før jul bør jeg vel klare å få til...
Skravla Skrevet 21. desember 2010 #2918 Skrevet 21. desember 2010 Dere klager over jobbing... Jeg satt to timer i tannlegestolen i dag og er enda ikke ferdig.... skal tilbake neste år gitt.
Roadrunner Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #2919 Skrevet 21. desember 2010 Trening har jeg gitt HELT opp pr nå Nesten jeg også... Er siste krampa på den dårlige samvittigheten som gjør at treningsbag'en står i bilen. Og så har jeg egentlig ikke så mye annet jeg skulle gjort, og da bortfaller liksom den unnskyldninga også... Tankene for 2011 er: - mer strukturert trening (helst 3 ganger i uka) - mer strukturerte studier - mer strukturert kosthold - mer strukturert pengebruk (egentlig heter punktet: bli flinkere til å spare litt penger, men det rimte så dårlig med de tre strukturerte punktene over.. ) Så kort oppsummert skal jeg kanskje bli mer.... strukturert? :klø: Dere klager over jobbing... Jeg satt to timer i tannlegestolen i dag og er enda ikke ferdig.... skal tilbake neste år gitt. Huff, det der er kjipe greier altså! Sender noen varme tanker, Skravla!
Roadrunner Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #2920 Skrevet 21. desember 2010 Hmm... Hvis Purple skal klare 100 sider før nyttår, så bør kanskje jeg legge et lite mål på 150 sider? Bør være overkommelig det? Halvtime igjen! Gjort lite idag...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå