Suzy Skrevet 31. desember 2010 #3001 Skrevet 31. desember 2010 Takk for det gamle! Et riktig godt nytt år ønskes mine kjære KG-venner! Måtte vi få et SUPERT år i 2011! Takk det samme til deg!
Roadrunner Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #3002 Skrevet 31. desember 2010 En rolig og fin start på dagen, pusler i heimen og tar det rolig. Skal snart begynne så smått på maten, og komme meg i dusjen. Ellers blir det bare en rolig dag - deilig!
Roadrunner Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #3003 Skrevet 31. desember 2010 Sånn! Nydusja, stelt og sminka, maten er ferdig forberedt (resten lager seg selv), bordet er dekket og kjøkkenet ryddet. Utrolig godt å være SÅ i rute! Tour de Ski på tv'en, litt slvøings på sofaen og en liten melding om at gjestene etterhvert er på vei. Blir koselig dette! Nyt kvelden, koooos dere skikkelig! Så er jeg plutselig tilbake til neste år
Suzy Skrevet 31. desember 2010 #3004 Skrevet 31. desember 2010 Høres ut som du har full kontroll! Ses til neste år
Roadrunner Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #3005 Skrevet 1. januar 2011 1.nyttårsdag er stort sett en supersløv dag, og i år er intet unntak Litt redusert etter en sen (men alkoholfri) kveld i går, og tar ting i passe rolig tempo her. Fått ut siste rest av jul, ryddet litt og sløvet masse på sofaen. Deilig! BSU-kontoen er fylt for året (noen er ivrige...), og nå skal lørdagskvelden bare nytes. Det ALLER beste er at det er søndag i morgen, og FRI! Håper dere hadde en fiiiiin feiring i går, og at 2011 blir et fantastisk år! Jeg er optimist
vimse Skrevet 1. januar 2011 #3006 Skrevet 1. januar 2011 Fri i morra også, det er bare helt fantastisk!! Godt nyttår!!
Gjest Purple Haze Skrevet 2. januar 2011 #3007 Skrevet 2. januar 2011 God morgen Deilig med enda en fridag før hverdagen innhenter oss! Det må være eneste fordelen med nyttårsaften på fredag - at man får en fridag ekstra Håper du utnytter den til fulle!
Roadrunner Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #3008 Skrevet 2. januar 2011 Veldig godt med en ekstra fridag! Det trengs virkelig kjenner jeg. Var helt skutt i går, men litt mer oppegående i dag. Kjenner litt på burde-følelsen i dag, men har lagt bort mesteparten av den. Burde trent - avlyst Burde gått tur i finværet - avlyst Burde tatt en ryddings i boden - avlyst Burde ryddet i klesskapet - avlyst Burde.... - NOPE Burde komme igang igjen med studiene - I'm there! Har funnet frem bøkene, og satt meg til ved spisebordet. Så får det bli et par treningsøkter i løpet av uken tenker jeg Men studier trengs! *god samvittighet tross lang burde-liste* Nyt søndagen!
Gjest Purple Haze Skrevet 2. januar 2011 #3009 Skrevet 2. januar 2011 Studier hørtes veldig fornuftig ut! Håper du får mye av stoffet inn i hjernen, og at det forblir der Her har jeg, i tillegg til å ha ryddet vekk jula, jobbet med planer og vaktlister, så da er det klart til jobbstart i morgen. Godt med alt man får unna seg Ha en fin søndag
Suzy Skrevet 2. januar 2011 #3010 Skrevet 2. januar 2011 Uff all denne burde'n... Jeg burde en mase, men har bare gått en tur i frisk vind og deilig sol - det får holde for i dag Syns du er flink som studerer i dag jeg. Imponert! Og jeg er veldig takknemmelig for at nyttårsaften var på en fredag.. gårsdagen bare forsvant, rett og slett
mocci Skrevet 2. januar 2011 #3011 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har også gitt bæng i hele burde burde greiene idag. Man må jo nyte siste fridagen på leeeeenge....
Roadrunner Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #3012 Skrevet 3. januar 2011 God morgen! En aldri så liten vraktendens her i dag kjenner jeg. TUNGT å komme igang! Men jeg har både dusjet, spist, kledd meg og kommet meg på jobb, så helt galt er det visst ikke. Klarte til og med å lage en skikkelig lavkarbo-omelett til frokost! *fornøyd* Treningstøyet står klart i bilen, og jeg har en tanke om å komme meg rett på trening etter jobb i dag. Litt usikker på hvordan jeg skal legge opp hverdagene fremover, med tanke på en balanse mellom trening og studier. Men får se litt hvordan denne uka arter seg, og ta det derfra. Har et par spinningtimer jeg satser på å få til, men bør helst få med meg noe styrketrening også... *gruble* Ønsker en finfin mandag, og en BRA start på det nye året!
Suzy Skrevet 3. januar 2011 #3013 Skrevet 3. januar 2011 Stønn.... Jeg er helt vrak i dag - ikke på rett døgnrytme i det hele tatt og bare håper jeg blir trøtt nok i dag til å sovne tidlig i kveld og dermed være på rett rytme igjen i morra Åh.. jeg vil også trene *surve* Må komme meg ut for å gå tur eller et eller annet snart. Tror ikke jeg har noe kondis igjen etter manglende spinn en hel høst og vinter Superflinke deg som har laget omelett i dag og alt. Wow!
mocci Skrevet 3. januar 2011 #3014 Skrevet 3. januar 2011 Et annet vrak melder seg. Gud bedre for en tung morgen.....
lilljan Skrevet 3. januar 2011 #3015 Skrevet 3. januar 2011 Ett ikke-vrak melder seg. Jeg har barn som dessverre aldri kommer ut av døgnrytme. Så her har det vært morgen hver dag senest 07.00
Gjest Purple Haze Skrevet 3. januar 2011 #3016 Skrevet 3. januar 2011 Hei! Vrak er jeg stort sett hver mandag. Det er da kul umulig å få sove på søndagskveldene, selv om jeg står opp tidlig om morgenen :gjeiper: Flink var du som laget lavkarbofrokost, og kom deg på trening i dag! Jeg må ta meg inn i morgen, spesielt når det gjelder mat. Men nå er det handlet inn i mengder her, så ingen flere unnskyldninger! Ha en fin kveld
Roadrunner Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #3017 Skrevet 3. januar 2011 Stønn.... Jeg er helt vrak i dag - ikke på rett døgnrytme i det hele tatt og bare håper jeg blir trøtt nok i dag til å sovne tidlig i kveld og dermed være på rett rytme igjen i morra Åh.. jeg vil også trene *surve* Må komme meg ut for å gå tur eller et eller annet snart. Tror ikke jeg har noe kondis igjen etter manglende spinn en hel høst og vinter Superflinke deg som har laget omelett i dag og alt. Wow! Håper vrakdagen ble noe bedre etterhvert, Suzy Hos meg gikk arbeidsdagen plutselig litt i ett, og vips var det tid for å komme seg avsted. Dro rett på treningssenteret og fikk tatt en liten økt, innom butikken på vei hjem, og nå har jeg kollapset i sofaen. Har laget middag, bakt knekkebrød, ryddet litt og satt meg godt til rette. God samvittighet, selv om treninga godt kunne vært mer effektiv... Et annet vrak melder seg. Gud bedre for en tung morgen..... Og i morra blir det trolig verre... Helg snart? :klø: Ett ikke-vrak melder seg. Jeg har barn som dessverre aldri kommer ut av døgnrytme. Så her har det vært morgen hver dag senest 07.00 :dåne: Er ikke helt sikker på om jeg vil bytte bort vrak-følelsen mot å stå opp tidlig HVER dag (hverdag som helg). Er så deilig å kunne sove litt ekstra av og til! Hei! Vrak er jeg stort sett hver mandag. Det er da kul umulig å få sove på søndagskveldene, selv om jeg står opp tidlig om morgenen :gjeiper: Flink var du som laget lavkarbofrokost, og kom deg på trening i dag! Jeg må ta meg inn i morgen, spesielt når det gjelder mat. Men nå er det handlet inn i mengder her, så ingen flere unnskyldninger! Ha en fin kveld Har fått handlet litt jeg også, samt bakt knekkebrød. Så nå bør det vel ikke være så mange unnskyldningene... Meldt meg på spinning i morra også, og leker med tanken på yoga på onsdagen. Er det det som kalles kick-start? :klø: Men egentlig er treningsmotivasjonen litt laber om dagen (har vel blitt for godt vant i sofakroken...). MÅ bare komme meg avsted! Og studere litt innimellom også kanskje?
Suzy Skrevet 4. januar 2011 #3018 Skrevet 4. januar 2011 God morgen! Du kommer deg da avgårde - det er bedre enn ingenting (som er det jeg gjør om dagen). Håper du ikke er helvrak i dag - jeg er litt mer våken i dag faktisk.
Roadrunner Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #3019 Skrevet 4. januar 2011 God morgen! Jepp, kom meg avgårde, og kjenner at musklene fikk kjørt seg litt (i alle fall skuldre, bryst og armer...). Jeg var ganske nær totalvrak da klokka ringte idag, men nå har det gått seg til litt. Fungerer nesten! Men sulten.. Spist god frokost, men tydelig at kroppen er vant til litt andre matvaner, og trenger litt omstilling etter jula. Jaja, litt mageromling har vel ikke tatt liv... Påmeldt spinning i ettermiddag, og satser på at det skal gå greit. Litt usikker ang yogaen i morra, for vil gjerne ha med meg spinninga igjen på torsdag... Får gruble litt rett og slett! i bøtter og spann!
vimse Skrevet 4. januar 2011 #3020 Skrevet 4. januar 2011 *imponert over at du orker trene hver dag* Ha en fin dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå