Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nok en særdeles effektiv arbeidsdag... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg HATER hormoner...

Sånn, nå er det sagt, og jeg krysser fingrene for at det har roet seg litt i morra. Savner sprøyta ja... :sukk: Men får vel mensen en av dagene, og da kommer vel kroppen litt i vater igjen etterhvert tenker jeg. Argh!

Ellers ikke stort å klage på (tror jeg), klær vasket, oppvaskmaskin kjørt og tømt, blomster vannet, koffert pakket. Burde ha det meste på stell da?

Natti! :natti:

Skrevet

God morgen!

Lille julafen! :tree:

Plutselig var den her i år også gittt :duskedame:

Alltid en veldig koselig dag på jobb dette, med godt humør, julepyntede folk, god mat og god stemning. Og forhåpentligvis en litt tidlig ettermiddag. Hadde gjort seg! Må en tur innom leiligheten for å hente gaver, koffert etc (rakk ikke i morges, og dessuten ikke helt smart at alt står i bilen noen timer i 11 blå heller). Men så er det hjem til juletrepynting og Grevinnen og hovmester'n :jepp:

Jobbe litt i dag kanskje? :klø:

Skrevet (endret)

Og så må ikke :kaffekopp: glemmes!

Endret av Roadrunner
Skrevet

God morgen pipp-pipp!

Jeg er på full fart ut døra, men ville bare ønske deg en veldig god dag så lenge. Håper du fortsetter i like god steming gjennom dagen :ler:

:klemmer:

Skrevet

Foreløpig god stemning her!

Ikke styr, bare kos. Har gjort et par gode gjerninger (som en kjapp tur til butikken for å kjøpe ny strømpebukse til ei som hadde fått hull i sin, men som ikke kom fra selv) og hatt et par koselige eposter med prosjektlederen. Klager ikke så veldig da :nigo: Koselig å se folk litt pyntet på jobb, og nå teller jeg mest ned til julelunsjen. Alltid koselig!

Sola truer med å bryte gjennom skyene, og det er noen små snøfnugg i lufta. DET kaller jeg julestemning altså! Kjempekoselig! :hoppe:

:klemmer:

Skrevet

Tusen takk for det, mocci!

Vil bare få ønske mine kjære KG-venner en riktig god jul! :tree:

Skrevet

God jul til deg også RR :nigo:

Håper det blir en strålende dag og kveld på deg.

Skrevet

En veldig fin julaften, stille og rolig. God mat, fine gaver og koselig selskap. Ikke dumt! Hatt en supersløv dag idag, spist god mat, vridd hjernen på puslespill (som vi ikke er halvveis med engang), og konstatert at året slutter med ei solid verkstedregning. Eksosanlegget på bilen har løsnet.. Så nå må jeg kjøre med mams og paps i morra (skal besøke min bror og familien), og de må kjøre tilbake en dag før tida (siden jeg skal på jobb). Og vekrstedbesøk må bestilles... Herlig! Argh! Men ellers står det bra til!

Ønsker dere alle en koselig og fin romjul videre! Blir stille herfra et par dager nå, men er plutselig tilbake på tirsdag (jobb igjen). :nigo:

:klem:

Skrevet

Verkstedregning var vel ikke akkurat det du ønsket deg i julegave nei. :troest:

Men godt å se at du har det bra ellers. God mat, hvile, sosialt samvær og fine gaver høres ut som noe Fuggel'n kan like ja. :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Jeg kommer da innom jeg også, selv om det har tatt litt tid. Godt å se at du koser deg i jula, men utrolig kjedelig med utgifter til bil nå! Det er vel det siste man trenger midt i jula :tristbla:

Fortsatt god jul til deg, Roadrunner :klem:

Skrevet

God morgen! *tror jeg*

Jobb igjen, og så midt i romjula da gitt! Kan ikke huske sist jeg jobbet i romjula, må være den gangen jeg hadde deltidsjobb ved siden av studier... Noen år siden med andre ord! Nå har jeg i stedet deltidsstudier ved siden av jobb, så kanskje derfor jeg sitter her 4.juledag? :klø:

Hatt noen fine juledager :jepp: Litt frustrasjon over bilen (selv om den vel er relativt uskyldig oppi det hele) og en skulder som var skikkelig vondt et par dager (knaska smertestillende), men ellers veldig bra! Et par koselige dager i skikkelig tantemodus har det også blitt, knall!

Ikke fått fatt i noen på bilverkstedet ennå, men håper de svarer telefonen i løpet av en time eller så. Hvis ikke får jeg finne et annet verksted som har åpent i romjula, og som kan hjelpe meg :jepp: Vil bare få fikset "gliset" og få saken ut av verden! Vil gjerne vite NÅR jeg evt får time også, sånn at jeg kan planlegge litt (handling, trening, sosialt etc?) Den er jo kjørbar fremdeles, men tar det veldig rolig og prøver å ikke kjøre mer enn høyst nødvendig.

Nei, på tide med :kaffekopp: !

Skrevet

Verkstedtime bestilt, og han trodde kanskje han kunne bestille nytt eksosanlegg med det samme også, ikke sikkert det var nødvendig å vente til han fikk sett bilen... :sjenert:

*fly on the wings of love* <--- tusenlappene til fuggel'n

Men bilen har time imorra, og jeg håper bare den blir ferdig i løpet av morgendagen. Mulig den måtte overnatte til torsdagen, og i så fall må jeg ordne meg litt skyss. Men har snakket med en kollega, så det skulle nok gå bra. Jeg er bare klar for å få det hele fikset, og bli ferdig med det! Rett og slett...

Ellers ikke veldig supereffektiv her, men får da gjort litt... Planlegger ettermiddagens handling også, greit å få det på stell hvis jeg ikke får sett bilen altfor mye før nyttårsaften. Og så tror jeg kanskje at det blir en ganske så sløv kveld i heimen i kveld. Romjula er sløve/kose-tid!

Skrevet

Ånei så kjipt med eksosanlegg som har gått heden, been there done that.....På min forrige bil løsnet delene en etter en.. i løpet av en kort periode.

Supert at du får en quick fiks da! :) Håper det ikke har ødelagt for mye av kosen i romjulen. :kose:

Skrevet

Krysser fingrene for at det "bare" er bakre del av eksosen som har tatt kvelden, at det er enkelt og raskt å få fikset, og at det ikke koster skjorta. Og så håper jeg at det var det for denne gang :nigo: Skal ikke klage, har vært superfornøyd med bilen i snart 6 år, den er nesten 14 år gammel og jeg har aldri hatt problemer (bare servicer og småtteri). Den starter uansett temperatur og føre, så jeg er kanskje litt bortskjemt?

Julekos skal det nok bli allikevel :nigo: Må bare planlegge litt, mulig omrokkere et par planer, og innse at jeg ikke er 100% fleksibel ( i alle fall ikke før jeg hører noen fra verkstedet i morra og da vet om det blir ferdig i morra eller om jeg må ta torsdagen i bruk også).

To timer igjen, dagen har igrunn gått greit synes jeg :jepp: Få folk på jobb her, er litt koselig i grunn! Fremdeles endel folk, men mindre enn vanlig!

Skrevet

Har et par timer igjen jeg også. Vurderer å gå litt før. Vi har egentlig arbeidstid til 15.45, men fleksitid er jo en fin ting. :nigo:

Skrevet

Fleksitid er ingen dum ting nei :nigo:

Tror jeg sparer en liten time til torsdagen evt, kanskje gå litt tidlig da? :klø: I dag blir det nok full dag, litt jeg må få gjort. Ikke så mye, bare nok til at jeg ikke kjeder meg skikkelig... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...