Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, takk! Jeg er alltid kaffetørst om morgenen. :jepp:

Tidlig oppe for å se tv i dag. Og da trengs det :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig med en :kaffekopp: -tørst morgengjest :nigo:

Noe spennende på tv på morgenkvisten? :klø:

Skrevet

Bare noen jeg kjenner veldig godt som skal være med på God Morgen Norge.

Skrevet

Ahh! :popcorn:

Kose deg med :kaffekopp: og litt tv (og kanskje litt hvit toblis?)

Jeg er liksom på jobb...

:sjenert:

Skrevet

God morgen frøken fugl.

Høres ut som du er flink med maten, for litt hodepine og full slipp av vann med en gang tyder på at du følger planen godt :)

Gjør ikke noe om det blir litt lenger til tre - du har jo jobbet og studert. Det er veldig bra det!

:kaffekopp: var uhorvelig godt i dag faktisk.

Skrevet

Jeg tenkte ikke du skulle flytte hit da, men at vi kunne reise østrover til Skravla og gjengen en gang :nigo:

Og :hoppe: for vektnedgang! :klappe: Ja, jeg vet også at det ikke vil være sånn hele tiden, men det er jo litt motiverende da!

Skrevet

God morgen frøken fugl.

Høres ut som du er flink med maten, for litt hodepine og full slipp av vann med en gang tyder på at du følger planen godt :)

Gjør ikke noe om det blir litt lenger til tre - du har jo jobbet og studert. Det er veldig bra det!

:kaffekopp: var uhorvelig godt i dag faktisk.

Virker som om NOE skjer i skrotten i alle fall, og det er godt å vite! Kan bli flinkere på alle områder, men er i alle fall igang :nigo:

Mer :kaffekopp: er servert!

God morgen :kaffekopp:

Håper onsdagen blir bra! :klem:

Onsdagen ser slett ikke verst ut!

Relativt våken, grei arbeidsdag så langt (det skal jeg kanskje ikke si høyt?), og greit humør. Ikke like glad for været (gårsdagens regn har gått over til :snø: , og det er skikkelig "nullføre" med kram snø i bøtter og spann). Men men, er vinterlig igjen da! :jepp:

God morgen! :jepp:

:vinke:

Jeg tenkte ikke du skulle flytte hit da, men at vi kunne reise østrover til Skravla og gjengen en gang :nigo:

Og :hoppe: for vektnedgang! :klappe: Ja, jeg vet også at det ikke vil være sånn hele tiden, men det er jo litt motiverende da!

Ahhh! Selvfølgelig :nigo:

Det hadde jo vært superkoselig!

Egentlig burde jo i det minste vi to klare å treffes engang det passer sånn... Har jo 1 måneds jubileum for møtet med Suzy og Skravla i dag :duskedame:

Og en solid kickstart er aboslutt motiverende :nigo:

Skrevet

Og Skravla har jo madrasser og god plass på golvet. Ikke sant, Vimse :lur:

Skrevet

Og Skravla har jo madrasser og god plass på golvet. Ikke sant, Vimse :lur:

:jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper du får en fin dag, RR :)

Skrevet

God morgen!

:snø: :snø: og mer :snø: Og med litt regn/slaps i bunnen. Herlig! Men nå legger det seg skikkelig hvitt igjen, så egentlig er det jo litt koselig også... Men litt kaotisk i dag siden det var dårlig brøytet rundtom, og det gikk saaaakte... Deler av veien var speilglatt!

Ellers ikke en helt håpløs t-dag i dag, i alle fall ikke så langt. Trøtt, men ikke vrak :nigo: Og klar for spinning i dag! :hoppe: Ble ikke trening i går heller, ble sittende lengre på jobb... Og så ble det hjem til middag og lesing. Men i dag SKAL jeg på trening, og gleder meg! Ukas beste time :duskedame:

:kaffekopp:

Skrevet

Mårnings, Mocci!

Står bra til i heimen?

Skrevet

Mårn på deg RR!

Jeg har skikkelig t-dag. Nå MÅ jeg bare komme meg tidligere i seng altså. Ble sittende og se på film til kvart over elleve i går også blir det jo gjerne litt hit og dit før en finner senga.. Og når jeg nesten sovnet under skiskytterstafetten (som var skikkelig spennende) alt i går ettermiddag, så burde jeg vel ha kommet meg i bingen før... Men neida :roll:

I dag derimot :opplyser:

Det er jo lov å håpe :ler:

Jeg har feiget ut på treninga jeg... :sjenert:

Skrevet

:kjefte:

Sikkert helt unødvendig av meg, men innimellom blir jeg rent hissig altså! Fått epost som i utgangspunktet er helt grei, i hyggelig/normalt tonefall. Men så er det en avsluttende linje der som bare gjør at jeg får piggene ut. Og sånt irriterer meg kjenner jeg! Saken i eposten er ingen big deal, jeg kan greit ordne det uten å klage (snarere heller være positiv og blid), men det ekstra lille stikket på slutten, gjør at jeg i stedet utfører jobben småfrustrert. Argh! Why?

Men har tatt det opp med vedkommende, og saken er ute av verden nå... Bare litt unødvendig, og det irriterer meg kjenner jeg (kan da ikke være hormoner igjen nå??)

Og Suzy? TIDLIG i seng i kveld! :opplyser:

Skrevet

Har fått grei unnskyldning fra vedkommende, og saken er ute av verden. Men greit å få sagt i fra synes jeg, for det er unødvendig. Og vedkommende har innrømmet at det egentlig ikke var ment til meg i det hele tatt, det var bare litt frustrasjon som måtte ut (og dermed ble rettet mot feil person). Godt for alt som blir ryddet opp i! (og da er det kanskje ikke meg og mine hormoner som overreagerer allikevel...)

Og snart lunsj :nigo:

Skrevet

God formiddag. :kaffekopp:

Veldig greit at du har fått bekreftet at det ikke er noe galt med hormonene dine. :jepp:

Skrevet

Og Suzy? TIDLIG i seng i kveld! :opplyser:

Yezz ma'am!

Og sånt er maks irritabelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...