Roadrunner Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3141 Skrevet 11. januar 2011 *tusler stille ut igjen* Fristelsen ble bare for stor... Alltid liv og røre her, så bare kjør på, Sauen!
Roadrunner Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3143 Skrevet 11. januar 2011 OK! Herlig! Klar for å komme meg på trening? Jeg? Dessverre ble middagen med venninne avlyst, så da blir det hjem etter treninga i stedet. Må lage middag selv da jo.... Litt kjipt at treningstimen er litt senere enn den var før (den ble flyttet i høst), men men, skal nok få beveget meg litt. Kanskje vaske tøy i kveld? Interessant vending denne monologen tok... Yeah right... *får minuttene til å rusle avsted*
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2011 #3144 Skrevet 11. januar 2011 Kjedelig med avlyst middagsavtale, men på den andre siden er det billigere å lage middagen selv. Og de pengene du sparer der, kan du kose deg med i sydenland.
Suzy Skrevet 11. januar 2011 #3145 Skrevet 11. januar 2011 Du kan bli med for å handle jakke? *hjelpsom* Det er såpass langt hit at du neppe rekker å gjøre noe annet i kveld
Roadrunner Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3146 Skrevet 11. januar 2011 Kjedelig med avlyst middagsavtale, men på den andre siden er det billigere å lage middagen selv. Og de pengene du sparer der, kan du kose deg med i sydenland. Sant det Se det fra den optimistiske siden! Du kan bli med for å handle jakke? *hjelpsom* Det er såpass langt hit at du neppe rekker å gjøre noe annet i kveld Næh... Du vet hvilken jakke du vil ha, ergo ikke så mye å bidra med herfra. Og jeg skal på spinning!
vimse Skrevet 11. januar 2011 #3147 Skrevet 11. januar 2011 Kos deg på spinning, jeg skal spise kyllingsalat med salsa og matyoghurt, og late som at shoppingen i dag var en effektiv trimøkt....
Roadrunner Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3148 Skrevet 11. januar 2011 Trent og fortjent! Og inn i granskauen sulten! Ble litt kjøttdeig, løk, ost etc, og nå spiser jeg for harde livet. Litt lenge siden lunsj ja, og 4-5 paranøtter utgjorde ikke det helt store treningsgrunnlaget. Jaja, jeg overlevde treninga, og nå får jo skrotten næring igjen Vaskemaskinen er i gang, og det aner meg at det ellers blir litt i dag. Bare kose meg litt kanskje?
Scorpina Skrevet 11. januar 2011 #3149 Skrevet 11. januar 2011 (..) Bare kose meg litt kanskje? Høres ut som en god plan!! Synes du har vært flink i dag!! Jeg skal jobbe litt mer med oppgaven (står stuck på oppgave 4 ) før jeg setter meg på sykkel'n.
Roadrunner Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3150 Skrevet 11. januar 2011 Høres ut som en god plan!! Synes du har vært flink i dag!! Jeg skal jobbe litt mer med oppgaven (står stuck på oppgave 4 ) før jeg setter meg på sykkel'n. Både oppgave og trening? Ikke dårlig det da! Flinka!
Roadrunner Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #3151 Skrevet 12. januar 2011 God morgen! Har sovet veldig tungt i natt tror jeg, og kjente det gjorde fysisk vondt da klokka ringte. Tok tid før jeg klarte å forlate senga! I tillegg våknet jeg en gang i natt, i en merkelig sovestilling der armene var i ferd med å falle av (føltes i alle fall sånn?). Fikk lagt skrotten i en mer behagelig stilling etterhvert (måtte ta det hele forsiktig, for var vondt å flytte på de dovnede armene...), og slokna tvert. Trøtt? Åo jess! Men har kommet meg i gang, er på jobb og ser ut til å fungere sånn nogenlunde her (tror jeg). Blir lang dag på jobb i dag også, har et møte i 16-tiden... Herlig... Får vel bare pøse på med og komme igang...
Suzy Skrevet 12. januar 2011 #3153 Skrevet 12. januar 2011 Også trøtt i dag og har sovet så jeg knapt vet av det - sånn våkning med dovne armer gjør jeg nesten hver eneste natt jeg. Har lurt litt på om jeg har trange årer eller noe Det er skikkelig ekkelt da - og enda værre når man dovner bort i større deler av kroppen. Jeg sover innmar i tungt og rører meg lite om natta - så jeg har opplevd å dovne bort i halve kroppen. DET var ille det Mere ?
Roadrunner Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #3154 Skrevet 12. januar 2011 Takk, trengs! Normalt klarer armene seg ganske greit, men i natt har jeg øyensynlig sovet endel på magen, med armene brettet i usannsynlige vinkler. Var en hel sjau å komme seg rundt, når armene knapt fungerer (og protesterer på forandring). Og så drømte jeg at en kollega omkom, og var rent lettet da jeg kom på jobb i dag og påtraff vedkommende frisk og rask :klø: Trenger kanskje terapi? Ingen treningsplaner for ettermiddagen, men satser på at jeg får lest litt pensum når jeg engang kommer hjem fra jobb. Så blir det spinning i morra, og veiledningstime på fredag (broren til en bekjent tar trenerutdannelse, og trengte frivillige Får visst et par veiledninger, og det kan jo være kjekt!). *ser for meg tigern som har dovna i halve kroppen, og litt...*
Sauen Shaun Skrevet 12. januar 2011 #3155 Skrevet 12. januar 2011 Ifølge legen min så er det ikke trange årer som gjør at man dovner bort i deler av kroppen. Det er nerver som kommer i klem. Og ja, det er en grunn til at jeg har spurt.
Suzy Skrevet 12. januar 2011 #3156 Skrevet 12. januar 2011 *ser for meg tigern som har dovna i halve kroppen, og litt...* Det var et syn for guder. Jeg sov heldigvis på femmannsrom den gangen og fikk hjelp da jeg våkna, for jeg klarte faktisk ikke snu meg i det hele tatt ved egen hjelp. Jeg hadde dovet fra halsen og ned på den ene siden av kroppen og det var som å være lam! Jeg skulker trening i dag sjøl. Skal igjen i morra, så da gjemmer jeg meg bak det. Orker ikek være borte til klokka ni på kvelden og ikek få gjort maks i alle øvelser, da er det liksom ikke helt verdt det.
Suzy Skrevet 12. januar 2011 #3157 Skrevet 12. januar 2011 Ifølge legen min så er det ikke trange årer som gjør at man dovner bort i deler av kroppen. Det er nerver som kommer i klem. Og ja, det er en grunn til at jeg har spurt. Står frem som nerveklemmer
vimse Skrevet 12. januar 2011 #3158 Skrevet 12. januar 2011 Jeg leste "donerte bort halve kroppen" og fikk det liksom ikke helt til å virke logisk... Si meg RR, når du skal jobbe seint så må du jo starte seinere også
Suzy Skrevet 12. januar 2011 #3159 Skrevet 12. januar 2011 Jeg leste "donerte bort halve kroppen" og fikk det liksom ikke helt til å virke logisk... Da hadde nok også blitt vanskelig å komme seg ut av senga, antar jeg
Roadrunner Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #3160 Skrevet 12. januar 2011 Ifølge legen min så er det ikke trange årer som gjør at man dovner bort i deler av kroppen. Det er nerver som kommer i klem. Og ja, det er en grunn til at jeg har spurt. Jepp, er nervene som krøller det skikkelig til. Til natta vil jeg sove pent og pyntelig i en fredelig stilling Står frem som nerveklemmer Har du vurdert ANK? (Anonyme NerveKlemmere) Kanskje det er hjelp å få? Jeg er mer periodisk nerveklemmer tror jeg... Ikke fast/manisk/kontinuerlig (hva det nå enn heter). Jeg leste "donerte bort halve kroppen" og fikk det liksom ikke helt til å virke logisk... Si meg RR, når du skal jobbe seint så må du jo starte seinere også Nope, her var det full fart til vanlig tid... Like greit det, du skjønner det at når man spiser opp både feriedager og sparepenger, så kan det være kjekt å skrive en time avspasering eller en time overtid (alt etter som...). Så like greit å få det med seg Og så må jeg gå litt tidlig på fredagen på grunn av veiledningstimen...Egentlig burde jeg føre dobbelt alt jeg jobber ekstra, både overtid og opparbeiding... Før lunsj har gått i ett, og nå er sannelig lunsjen unnagjort også. Strålende ute, ca 5 blå, og nydelige, vinterkledde trær etter et lite snøfall i natt... Og isholke under
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå