Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

*tusler stille ut igjen*

:ler:

Fristelsen ble bare for stor... :fnise:

Alltid liv og røre her, så bare kjør på, Sauen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK! :skravle::bolledeig::danser::skaal:

Herlig! :bolledeig:

:fnise:

Klar for å komme meg på trening? Jeg? :trene:

Dessverre ble middagen med venninne avlyst, så da blir det hjem etter treninga i stedet. Må lage middag selv da jo.... :sukk: Litt kjipt at treningstimen er litt senere enn den var før (den ble flyttet i høst), men men, skal nok få beveget meg litt. Kanskje vaske tøy i kveld? Interessant vending denne monologen tok... Yeah right...

*får minuttene til å rusle avsted*

Skrevet

Kjedelig med avlyst middagsavtale, men på den andre siden er det billigere å lage middagen selv. Og de pengene du sparer der, kan du kose deg med i sydenland. :jepp:

Skrevet

Du kan bli med for å handle jakke? *hjelpsom*

Det er såpass langt hit at du neppe rekker å gjøre noe annet i kveld :nigo:

Skrevet

Kjedelig med avlyst middagsavtale, men på den andre siden er det billigere å lage middagen selv. Og de pengene du sparer der, kan du kose deg med i sydenland. :jepp:

Sant det :nigo:

Se det fra den optimistiske siden!

Du kan bli med for å handle jakke? *hjelpsom*

Det er såpass langt hit at du neppe rekker å gjøre noe annet i kveld :nigo:

:bond:

Næh... Du vet hvilken jakke du vil ha, ergo ikke så mye å bidra med herfra. Og jeg skal på spinning!

:trene:

Skrevet

Kos deg på spinning, jeg skal spise kyllingsalat med salsa og matyoghurt, og late som at shoppingen i dag var en effektiv trimøkt.... :tunge1:

Skrevet

Trent og fortjent! Og inn i granskauen sulten! :spise:

Ble litt kjøttdeig, løk, ost etc, og nå spiser jeg for harde livet. Litt lenge siden lunsj ja, og 4-5 paranøtter utgjorde ikke det helt store treningsgrunnlaget. Jaja, jeg overlevde treninga, og nå får jo skrotten næring igjen :nigo: Vaskemaskinen er i gang, og det aner meg at det ellers blir litt :veslejenta: i dag. Bare kose meg litt kanskje?

Skrevet

(..) Bare kose meg litt kanskje?

Høres ut som en god plan!! Synes du har vært flink i dag!! :jepp:

Jeg skal jobbe litt mer med oppgaven (står stuck på oppgave 4 :kjefte::roll: ) før jeg setter meg på sykkel'n.

Skrevet

Høres ut som en god plan!! Synes du har vært flink i dag!! :jepp:

Jeg skal jobbe litt mer med oppgaven (står stuck på oppgave 4 :kjefte::roll: ) før jeg setter meg på sykkel'n.

Både oppgave og trening? Ikke dårlig det da! Flinka!

:veslejenta::popcorn:

Skrevet

God morgen!

:Gjesp: Har sovet veldig tungt i natt tror jeg, og kjente det gjorde fysisk vondt da klokka ringte. Tok tid før jeg klarte å forlate senga! I tillegg våknet jeg en gang i natt, i en merkelig sovestilling der armene var i ferd med å falle av (føltes i alle fall sånn?). Fikk lagt skrotten i en mer behagelig stilling etterhvert (måtte ta det hele forsiktig, for var vondt å flytte på de dovnede armene...), og slokna tvert. Trøtt? Åo jess!

Men har kommet meg i gang, er på jobb og ser ut til å fungere sånn nogenlunde her (tror jeg). Blir lang dag på jobb i dag også, har et møte i 16-tiden... Herlig...

Får vel bare pøse på med :kaffekopp: og komme igang... :natti:

Skrevet
:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: Fyller på litt jeg.
Skrevet

Også trøtt i dag og har sovet så jeg knapt vet av det - sånn våkning med dovne armer gjør jeg nesten hver eneste natt jeg. Har lurt litt på om jeg har trange årer eller noe :ler:

Det er skikkelig ekkelt da - og enda værre når man dovner bort i større deler av kroppen. Jeg sover innmar i tungt og rører meg lite om natta - så jeg har opplevd å dovne bort i halve kroppen. DET var ille det :fnise:

Mere :kaffekopp: ?

Skrevet

Takk, :kaffekopp: trengs!

Normalt klarer armene seg ganske greit, men i natt har jeg øyensynlig sovet endel på magen, med armene brettet i usannsynlige vinkler. Var en hel sjau å komme seg rundt, når armene knapt fungerer (og protesterer på forandring). Og så drømte jeg at en kollega omkom, og var rent lettet da jeg kom på jobb i dag og påtraff vedkommende frisk og rask :klø: Trenger kanskje terapi? :sukk:

Ingen treningsplaner for ettermiddagen, men satser på at jeg får lest litt pensum når jeg engang kommer hjem fra jobb. Så blir det spinning i morra, og veiledningstime på fredag (broren til en bekjent tar trenerutdannelse, og trengte frivillige :nigo: Får visst et par veiledninger, og det kan jo være kjekt!).

*ser for meg tigern som har dovna i halve kroppen, og :fnise: litt...*

Skrevet

Ifølge legen min så er det ikke trange årer som gjør at man dovner bort i deler av kroppen. Det er nerver som kommer i klem. Og ja, det er en grunn til at jeg har spurt. :fnise:

Skrevet

*ser for meg tigern som har dovna i halve kroppen, og :fnise: litt...*

:hoho:

Det var et syn for guder. Jeg sov heldigvis på femmannsrom den gangen og fikk hjelp da jeg våkna, for jeg klarte faktisk ikke snu meg i det hele tatt ved egen hjelp. Jeg hadde dovet fra halsen og ned på den ene siden av kroppen og det var som å være lam!

Jeg skulker trening i dag sjøl.

Skal igjen i morra, så da gjemmer jeg meg bak det. Orker ikek være borte til klokka ni på kvelden og ikek få gjort maks i alle øvelser, da er det liksom ikke helt verdt det.

Skrevet

Ifølge legen min så er det ikke trange årer som gjør at man dovner bort i deler av kroppen. Det er nerver som kommer i klem. Og ja, det er en grunn til at jeg har spurt. :fnise:

Står frem som nerveklemmer :sjenert:

Skrevet

Jeg leste "donerte bort halve kroppen" og fikk det liksom ikke helt til å virke logisk... :hoho:

Si meg RR, når du skal jobbe seint så må du jo starte seinere også :lur:

Skrevet

Jeg leste "donerte bort halve kroppen" og fikk det liksom ikke helt til å virke logisk... :hoho:

Da hadde nok også blitt vanskelig å komme seg ut av senga, antar jeg :nigo:

:skratte:

Skrevet

Jepp, er nervene som krøller det skikkelig til. :roll: Til natta vil jeg sove pent og pyntelig i en fredelig stilling :ler:

Står frem som nerveklemmer :sjenert:

Har du vurdert ANK? (Anonyme NerveKlemmere) Kanskje det er hjelp å få? :sjenert:

:fnise:

Jeg er mer periodisk nerveklemmer tror jeg... Ikke fast/manisk/kontinuerlig (hva det nå enn heter).

:ler:

Si meg RR, når du skal jobbe seint så må du jo starte seinere også :lur:

Nope, her var det full fart til vanlig tid... Like greit det, du skjønner det at når man spiser opp både feriedager og sparepenger, så kan det være kjekt å skrive en time avspasering eller en time overtid (alt etter som...). Så like greit å få det med seg :ler: Og så må jeg gå litt tidlig på fredagen på grunn av veiledningstimen...Egentlig burde jeg føre dobbelt alt jeg jobber ekstra, både overtid og opparbeiding... :ler:

Før lunsj har gått i ett, og nå er sannelig lunsjen unnagjort også.

Strålende :sol: ute, ca 5 blå, og nydelige, vinterkledde trær etter et lite snøfall i natt... Og isholke under :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...