Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du RR.. er det ikke snart på tide du går gjennom noen KG-artikler igjen. Det er så morsomt. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du RR.. er det ikke snart på tide du går gjennom noen KG-artikler igjen. Det er så morsomt. :ler:

Mmmmmm.... *tvinner tommeltotter og venter spent* :regn:

Skrevet

:ler:

Dere er nå søte da! :nigo:

Skal gjøre litt research her og holde utkikk etter noen skikkelige kandidater, så skal man ikke se bort fra at det plutselig kommer en gjennomgang igjen. Må bare være i rett "mood" og få det rette materialet.

God morgen!

Litt kaotisk start på dagen her, og jeg prøver å løse problemer som ikke ser helt bra ut... Men får hjelp fra dyktige mennesker, så krysser fingrene for at det ordner seg etterhvert. Akkurat nå er denne feilen en skikkelig flaskehals i systemet da, det er ikke moro. Men men. Det får ta den tida det tar...

Ellers litt t-dag i dag, og jeg var LANGT under dyna da klokka ringte. Og da den ringte for andre gang... Men litt bedre nå, begynner å komme i nærheten av våken... :ler:

Fikk forresten telefon fra mine foreldre i går, de hadde tenkt litt. Og nå ser det ut til at de tilbyr seg å kjøre oss til flyplassen når vi skal avsted! :sjokkert: Det er snakk om endel mil, men de påstod de kunne unnagjøre et besøk i samme slengen (vi reiser tidlig fredag morgen). At det betyr opp kl 0230 om natten for å kjøre oss, nei det var visst helt greit. Og har de kjørt oss, så må de jo nesten hente oss også.. Snille foreldre!! :strix:

:kaffekopp:

Skrevet

Veldig snille foreldre! Men jeg er egentlig sikker på at du har gjort det fortjent til det også ;)

God morgen forresten!

Skrevet

Kaoset fortsetter her...

Godt det er fredag i morgen!

Skrevet

:kaffekopp: Håper dere begynner å få orden på kaoset. :klem:

Og så snille foreldre du har da. :tommel:

Skrevet

Sånn, da kan fuggeln senke vingene litt... Det ordnet seg til slutt, og ting ser ut til å gå greit igjen. Smått hektisk, men nå er det i alle fall ikke noen major issues!

Snart mat :nigo:

Skrevet

Er det bare meg som er fjollete, eller er DETTE den beste KG-underholdningen på lenge? :hoho:

Skrevet
:ler: Takk for en god latter.
Skrevet

Hotell er herved bekreftet! :bolledeig:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Er det bare meg som er fjollete, eller er DETTE den beste KG-underholdningen på lenge? :hoho:

:skratte:

Hotell er herved bekreftet! :bolledeig:

:hoppe:

Skrevet

:hoho: Fantastisk hva folk kan komme på :legrine:

Og :strix: :for hotell :hoppe:

*gørrgrønn*

Skrevet (endret)

Veldig godt å få alt bekreftet, da kan jeg liksom senke skuldrene litt :nigo: Og nå har jeg betalt og alt er bare fryd! Lader opp til spinning, selv om jeg er så trøtt at jeg knapt ser land... Er det mulig? :Gjesp: Og så er det jo CM i dag også...

Endret av Roadrunner
Gjest Purple Haze
Skrevet

En trøtting til her :hallo: Skjønner ikke at det er mulig! Skulle gjerne lagt meg nå, men det er litt vel tidlig...Nesten så jeg lurer på om jeg brygger på noe, men det skal vi ikke ha noe av!

Håper spinning blir toppers i kveld :)

Skrevet

Mmmm...du sovna ikke på sykkelen nei...? :fnise:

Så lækkert at hotellet er i boks! Nå er det nesten på tide å ta fram koffert'n synes jeg :lur:

Skrevet

Ja frem med kofferten! Fus på aå velge plass! :fnise:

Håper du er i form i dag og at spinninga var bra i går - og at du ikke brygger på noe. I dag er det fredag og straks helg (o lettelse!) :hoppe:

Hva mer... øh.. nei jeg er trøtt jeg... :Gjesp:

Skrevet

Ja, snart skal vi på tur. :hoppe:

Helt greit at du velger plass først Suzy. Er fornøyd bare jeg får bli med jeg. :jepp:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Sovna ikke på sykkelen i går, heldigvis! Timen var tung, men kom meg da gjennom, og fikk til og med sett CM uten å sovne (men trøtt var vel bare fornavnet...). Fungerer nogenlunde i dag, i alle fall enn så lenge. Men mye å ta tak i på jobb, og må gå tidlig i dag. Godt det er FREDAG!! :danser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...