Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Krysser fingrene for at det bare er en drøy time igjen her nå... Må innrømme at jeg er litt lei, og klar for å komme meg hjemover! Men men, skal nok holde ut :)

Ikke fått bekreftelse fra reiseselskapet ennå heller... Tålmodigheten får virkelig prøvd seg om dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da fikk vi ikke gjort det vi hadde tenkt i ettermiddag, så da rusler jenta hjemover. Ikke alltid ting går etter planen, men ikke dumt å komme hjem i passelig tid heller da :nigo: Innom og kjøpe solkrem kanskje? :duskedame:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Kjedelig med planer som går i vasken, men regner med at det er godt å komme seg hjem også :)

Hva slags bekreftelse er det du venter på? Turen er vel i boks? Eller?

Skrevet

Turen er vel nesten i boks ja :nigo:

Jeg har bestilt, og fått bekrefta fly. Men hotellet måtte sjekkes manuelt om hadde ledig kapasistet, hvis ikke skulle de gjøre sitt ytterste for å finne et bra alternativ. Så vi vet liksom ikke heeeelt om det blir det hotellet vi har sett for oss, eller om det blir noe annet. Ikke noen big deal egentlig, bare kjekt å få i boks. Dessuten skal jeg ikke betale turen før hotellet er bekreftet, og da går jeg liksom litt på vent (forfall på turen var om mandag...). Men har avklart det hele med reiseselskapet, så de vet at de ikke får penger før hotellet er bekreftet - de har heller ikke purret (skulle egentlig bare mangle, er de som skriver at man ikke skal betale før alt er bekreftet, samtidig som de skriver at reiser som ikke er betalt til forfall risikerer å bli kansellert :bond: ). Er det rart en stakkars fuggel blir litt forvirra? Men jeg har slått meg til ro med at det ordner seg, og tenkte jeg skulle være flink og ikke mase... Gir de et par dager, og ringer heller igjen på fredag (tror jeg).

Reiseadapter til ladere/strøm er kjøpt, og solkremen er i hus :nigo: Klar? Åo jess!

Nuvel, får vel være flink og finne skolebøkene her..

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så lenge en benytter seg av et reiseselskap, må en gå ut fra at alt er i trygge hender, tenker jeg. Det ordner seg nok sikkert på aller beste vis :)

Og solkrem kjøpt inn allerede :fnise: Noen som gleder seg bittelitt? ;)

Skrevet

Og solkrem kjøpt inn allerede :fnise: Noen som gleder seg bittelitt? ;)

Er da HELT normalt å kjøpe solkrem omtrent 6 uker før avreise? Er det ikke? :klø: Folk pakker da fødebag'er omtrent i det graviditetstesten er positiv, så da kan vel jeg være litt på hugget også? :sjenert: Gleder meg bare bittelittegranne... Men jeg har ikke funnet frem kofferten ennå altså, ei heller pakka toalettveska (men det burde jeg kanskje snart? Sånn i tilfellet jeg skulle kunne komme til å glemme noe? :fnise: ).

:plystre:

Skrevet

Er du som Sauen, så begynner du i gooood tid å skrive huskeliste. :jepp:

At det medfører at jeg tror jeg har veldig god tid, og panikkpakker den siste timen, snakker vi ikke så høyt om... :sjenert:

Skrevet

Du er bra ivrig ja, kjøpt solkrem før hotellet er i boks :fnise:

Skrevet (endret)

Fikk et reisetilbud i posten i dag. Da siklet Skravla..... men det blir for dyrt.

Med 8 dager og 6 operaforestilling! Oh baby!

Endret av Skravla
Skrevet

Er du som Sauen, så begynner du i gooood tid å skrive huskeliste. :jepp:

At det medfører at jeg tror jeg har veldig god tid, og panikkpakker den siste timen, snakker vi ikke så høyt om... :sjenert:

:ler:

En kombinasjon kanskje?

Blir vel minst ei liste her også... Men sikkert litt pakking i god tid også :nigo:

Du er bra ivrig ja, kjøpt solkrem før hotellet er i boks :fnise:

Ja? :engel:

Æ'kke det sånn det bør være da? Satser jo på at flyet går uansett, og da blir det :sol:

:fnise:

Fikk et reisetilbud i posten i dag. Da siklet Skravla..... men det blir for dyrt.

Med 8 dager og 6 operaforestilling! Oh baby!

Wow! Høres ut som noe for Skravla ja! :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Bare passe på holdbarhetsdatoen på solkremen, så går det vel bra :ler:

Skrevet

Altså, jeg skal reise I ÅR, har ikke kjøpt solkremen til neste års tur ennå.. :fnise:

Skrevet

Wow! Høres ut som noe for Skravla ja! :jepp:

Det hadde nok vært perfekt... men for dyrt gitt.

Men jeg har lagt noen små planer for bursdagen min om 4.5 år. :hoppe:

Skrevet

Det hadde nok vært perfekt... men for dyrt gitt.

Men jeg har lagt noen små planer for bursdagen min om 4.5 år. :hoppe:

DET kaller jeg langsiktige planer :nigo:

Snakker vi alla Operaen i Sydney? :romeo:

Skrevet

Pensumlesing ja, der sier du noe!

*prøve å riste seg løs fra pc'n*

Dvs - jeg skal jo skrive teori, så må ha pc'n klar, men er utrolig lite motivert kjenner jeg... Er så utrolig dårlig på den skrivingen... Liker best fag der det er to streker under svaret, og så klarte jeg likevel å starte på studiet her :forvirret:

Skrevet

Pensumlesing ja, der sier du noe!

*prøve å riste seg løs fra pc'n*

Dvs - jeg skal jo skrive teori, så må ha pc'n klar, men er utrolig lite motivert kjenner jeg... Er så utrolig dårlig på den skrivingen... Liker best fag der det er to streker under svaret, og så klarte jeg likevel å starte på studiet her :forvirret:

Her har lesingen kokt litt ut i kålen... Fått lest LITT da, så trøster meg med at det er bedre enn ingenting. Litt tunge emner igjen nå, og prøver å sette meg inn i permeabilitet, osmotisk trykk etc... Herlig!

Går det bra med Chica?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Altså, jeg skal reise I ÅR, har ikke kjøpt solkremen til neste års tur ennå.. :fnise:

:briller::sol::strix:

Skrevet (endret)

Er da HELT normalt å kjøpe solkrem omtrent 6 uker før avreise? Er det ikke? :klø: Folk pakker da fødebag'er omtrent i det graviditetstesten er positiv, så da kan vel jeg være litt på hugget også? :sjenert: Gleder meg bare bittelittegranne... Men jeg har ikke funnet frem kofferten ennå altså, ei heller pakka toalettveska (men det burde jeg kanskje snart? Sånn i tilfellet jeg skulle kunne komme til å glemme noe? :fnise: ).

:plystre:

Dagens!! Thank you!!!!! :skratte:

....men det er jo nesten sant som det er sagt ;)

Solkrem er megaviktig!! Skal ikke knusle med det. Og å kjøpe solkrem midt på kaldeste og jævligste vinteren gir en selv ekstra boost for hva som kommer! Hadde pinadø slått til med flip-flop'er OG badeball for liksom GNI det inn (til andre) at jeg skal på ferie :lur:

Endret av Scorpina
Skrevet

Går bra med Chica,bare litt stressa... Roer seg om noen mnd ;)

Skrevet

Dagens!! Thank you!!!!! :skratte:

....men det er jo nesten sant som det er sagt ;)

Solkrem er megaviktig!! Skal ikke knusle med det. Og å kjøpe solkrem midt på kaldeste og jævligste vinteren gir en selv ekstra boost for hva som kommer! Hadde pinadø slått til med flip-flop'er OG badeball for liksom GNI det inn (til andre) at jeg skal på ferie :lur:

:skratte:

Tror noen hadde tatt poenget om jeg kom med flipflops på beina og badeball under armen på jobb i morra, ja! :hoho:

Ler høyt her, og har noen ytterst interessante bilder på netthinna (har en meget visuell humor...). Err'e muli??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...