Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den scanninga skulle jeg likt og ha på film :skratte:

Håper virkelig dere får det til!

Jeg også! (til begge utsagnene dine faktisk :nigo: )

Et lite hint (hvis det blir tur) vi reiser nok motsatt vei enn forrige gang :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite hint (hvis det blir tur) vi reiser nok motsatt vei enn forrige gang :hoppe:

Oi! Spennende!!!

Skrevet

Toblis og :kaffekopp: er notert! :ler:

:tommel:

Åh jeg vil også til Sydenland... Er det plass til meg vedsiden av Sauen - hun er ikke store flisa uansett :nigo:

Du har helt rett i prioriteringene dine, syns jeg. Du har orden på økonomien, fast inntekt og er ung, så reis og lev mens du kan.

Jaaaaaaa!!! Jeg vil gjerne ha selskap i kofferten. :jepp:

Stor koffert og gode venner - klart det er plass! :nigo: (hvordan det evt går i scanningen på flyplassen med en sau og en tiger i bagasjen, er en helt annen sak... :ler: )

Snakket med sydenvenninne nå, og vi legger alle kluter til for å klare turen i år! :duskedame: Det betyr at jeg må ha en liten prat med sjefen min på mandag, og hvis vi begge får fri, så bestilles det tur! :bolledeig: Og det betyr at jeg kanskje må grave frem bikinien igjen :sjokkert: På "kort" varsel (vi hadde jo over 10 måneder med nedtelling til forrige tur, nå blir det ca 7 uker...)! :danser: HÅPER virkelig vi får fri begge to *krysser fingrene*

:duskedame: Håper dere får det til.

Og scanninga: :skratte:

Skrevet

Se så, der var allerede neste reisemål på plass, Bippe stopper ikke lenge på et sted. ;) Jeg er helt enig med deg, spre vingene og la de bære deg avsted på nye eventyr. :)

Skrevet (endret)

Har forsøkt å google for å finne ut hvordan det går med sau og tiger i bagasjen, men det er skremmende lite informasjon om emnet. Eller, det er en god del info om hvordan dyr skal transporteres på flyreiser, men da gjerne i transportbur, og ikke i koffert med Toblerone og :kaffekopp: ... :klø: Vi får bare ta sjansen!

Endret av Roadrunner
Skrevet

Se så, der var allerede neste reisemål på plass, Bippe stopper ikke lenge på et sted. ;) Jeg er helt enig med deg, spre vingene og la de bære deg avsted på nye eventyr. :)

:bolledeig:

Har visst blitt en skikkelig trekkfugl :kaklehone: og NYTER det! Hihihi!

Fått sendt en epost til reiseselskapet i dag, i håp om å kunne reise på langtur fra Krs i stedet for Oslo. Turen er uansett med rutefly, og med mellomlanding i Amsterdam ser jeg ikke at det skal være noe problem egentlig. Så håper det eventuelt går i orden, og at det ikke er en ublu pris i forhold til å reise fra Oslo/Torp. Det hadde vært helt genialt med avreise fra hjemtraktene! Anser at det er minst 90% sjanse for at vi reiser nå - bare litt fridager som gjenstår! Ooooo herlige tanke :nigo:

Sløvsløv lørdag i dag... Deilig!

Skrevet

Har forsøkt å google for å finne ut hvordan det går med sau og tiger i bagasjen, men det er skremmende lite informasjon om emnet. Eller, det er en god del info om hvordan dyr skal transporteres på flyreiser, men da gjerne i transportbur, og ikke i koffert med Toblerone og :kaffekopp: ... :klø: Vi får bare ta sjansen!

:ler:

Hvor du har tenkt det på første tur da?

Skrevet

Hvor du har tenkt det på første tur da?

Tja.... :lur:

Regner med å skrive det på bloggen så fort fridager er i orden og vi får bestilt, og bittelitt usikker på om jeg skal skrive det her inne også. Blir kjapt å koble sammen... :sjenert: Men sender deg en PM foreløpig jeg, så tenker jeg litt mer på saken :) (forsiktig fuggel av natur...)

Skrevet

Årshoroskopet på KG er jo ikke noe dum sak nødvendigvis...

Gled deg kjære Fisk. Lykkeplaneten Jupiter går inn i ditt astrologiske hus eller område for penger og økonomi, og der blir den helt fram til sommeren. Det blir 12 år til dette skjer igjen, så utnytt hver mulighet som byr seg. Nå kan det fort bli slik at finansielle goder bare kommer til deg, du behøver ikke engang å søke etter dem.

Dette høres jo ikke dumt ut? :nigo:

Skrevet

Kan ikke skjønne at det skal være noe problem. :hoho:

Ellers likte jeg det horoskopet ditt. Det kan jo være at det er noe godt i vente for en annen fisk også da. :nigo:

Skrevet

God morgen!

Kom meg relativt tidlig i seng i går og våknet rett over kl 07 i morges. Egentlig litt deilig! Frokosten er inntatt, og jeg vurderer en liten treningsøkt når treningssenteret åpner, før jeg må sette meg med litt skolebøker. Godt å få litt ut av dagen! Kanskje... :ler: Er vel litt sport på tv i dag også, blant annet en alpinbakke som skal forseres...

:kaffekopp:

Skrevet

Morn morn!

Våknet med vond hals idag, så prøver å kurere det med solbærte akkurat nå. Håper på skitur idag, den aller første med egen unge i pulk. Heldigvis er pulktrekking mannens oppgave, og han er relativt erfaren på området. Jeg har liksom mer enn nok med meg selv når jeg får ski på beina :ler:

Skrevet

Skitur? Ikke dårlig! Og med pulk? Som du sier - jeg hadde hatt mer enn nok med meg selv med ski på beina. Aller helst befunnet meg i pulken jeg også kanskje... :sjenert:

:fnise:

Skrevet

Trent og fortjent i dag :trene: 45 min ellipse og litt styrke etterpå. Føles bra!

Nå har jeg hatt litt sofasløving, og skal snart vende tilbake til boka igjen. Prøver å jobbe meg gjennom resten av emnet, sånn at jeg kanskje kan få tatt en test i dag? :klø:

Ellers ingen store planer, bare kose meg med sport på tv, lesing og sløving. Deilig med søndag! Og litt klarere i toppen i dag, etter en hode-tung dag i går (ble for sent på fredagen...). Godt å fungere!

:kaffekopp: og ønske om en fortsatt fin søndag! :hoppe:

Skrevet

Så flink du er da. :klappe:

Skrevet

Takk takk, Sauen!

Akkurat nå er jeg bare flink til en ting - se sport... Så får jeg prøve å lese litt mer etterpå, kanskje.. Hadde vært deilig å få tatt testen, så MÅ bare ta meg sammen her. Men ikke helt i studiemodus :sjenert:

Krysser fingrene for snill sjef i morra :jepp:

Skrevet

Er vel ikke så lett å konsentrere seg for trekkfuglen i dag nei... :klem:

Skrevet

Ikke bare enkelt nei.. :ler:

Ikke det at det blir enklere i morra heller da :fnise: Hvis vi får positive svar fra arbeidsplassene, så blir vel ettermiddagen brukt til grundige studier av hotell etc, siste informasjonsinnhenting fra reiseselskapet, og i beste fall bestilling av tur. Ikke studieeffektivt det, eller treningseffektivt :ler: Men veldig moro da!

Men nuh! ----> tilbake til bøkene (en liten stund i alle fall)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hei :)

Håper virkelig sjefen er velvillig og medgjørlig i morgen! Det pleier ordne seg for snille jenter, vet du :)

Ha en fin søndagskveld!

Skrevet

Krysser fingrene for at det ordner seg for snille jenter, også denne gangen :nigo:

Men tør liksom ikke "juble" skikkelig før jeg har fått en liten bekreftelse.

Nå har jeg lest gjennom emnet, og tenkte jeg skulle repetere gjennom notatene/powerpoint'en før jeg prøver meg på testen. Litt vanskelig emne dette her, litt kjemi etc igjen... Men det skal nok ordne seg det også!

Middag unnagjort, ytrefilet av svin (har skiver av denne i fryseren), med grønnsaker, litt revet ost og litt rømme. Godt!

Nyt kvelden videre :kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...