Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

*imponert over at du orker trene hver dag*

:sjenert:

Ha en fin dag :nigo:

:klemmer:

Foreløpig er det vel mer i tankesettet enn i praksis, men... :sjenert: Var jo veldig flink en lang periode for et år eller to siden, og savner litt den gode følelsen som styrte treninga da. Men så har jeg kommet litt ut av det, og i tillegg litt studier som krever tid. Og så har det gått litt i ball. Men må nok prøve å få til minst 2 helst 3 økter i uka igjen... :trene: Treninga må bli lystbetont igjen, ikke bare tiltak! Men først må jeg over kneika...

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Syns du er kjempeflink med trening altså! Er imponert :) Håper dagen tar seg opp, og du blir litt mindre vrak etter hvert! Ha en fin t-dag :)

Skrevet

Det beste med all praten om kosthold og trening i dagbøkene for tiden, er at det er smittsomt. Jeg vil også trene. :jepp: Og i dag er det nydelig vær her. Så da blir det tur. :jepp:

Skrevet

Tusen takk, PH!

Prøver å være flink, men det krever litt mental jobbing gitt. Men SKAL klare det! Vurderer faktisk å koste på meg en liten runde med personlig trener, for å få gitt skrotten og treninga et skikkelig kick. Må bare sjekke litt kontostatus, og få litt oversikt over regningene som er på vei inn (februar/mars er alltid ekstremt festlige måneder). Men tror det hadde vært interessant/nyttig!

Den verste sultfølelsen har gitt seg, og jeg har også overlevd en solformørkelse :nigo: Nærmer seg lunsj og jeg har fått gjort litt i dag også. T-dagen er snart halvgått! :hoppe:

Skrevet

Det beste med all praten om kosthold og trening i dagbøkene for tiden, er at det er smittsomt. Jeg vil også trene. :jepp: Og i dag er det nydelig vær her. Så da blir det tur. :jepp:

Så bra! :hoppe:

Bruker trenings- og kostholdspraten for alt den er verdt jeg også. Bygger motivasjon! :jepp:

God tur i finværet!

(her er det holkeføre og regn i lufta...)

Skrevet

Det er helt sant at det smitter - jeg har skikkelig lyst på trening og er skikkelig motivert nå :jepp:

Men jeg er sulten :sjenert:

Skrevet

godt det er flere enn meg som skal krympe inn magesekken etter jula :ler:

Skrevet

Dagens treningsøkt er unnagjort. En times tur i nydelig vær er fin trening for meg. :hoppe:

Skrevet

Og jeg vurderer å avlyse dagens økt.. :sjenert:

Har litt hodepine som ikke vil forsvinne, samt at jeg fremdeles sitter på jobb...

Og da er visst ikke terskelen allverdens høy for å skippe treninga

HVIS jeg så gjør, så blir det i alle fall støvsuging og klesvask... Men hodet frister ikke så veldig til spinning kjenner jeg...

:flau:

Synes det var litt tynne unnskyldninger dette...

Skrevet (endret)

Dobbelt...

Endret av Roadrunner
Skrevet

*kremt*

Dro jeg på trening? Nope :flau:

Har jeg støvsuget? Nope :sjenert:

Har jeg vasket klær? Nope :slår: (fant ut at det kan drøyes en dag eller to)

Har jeg jobbet litt ekstra? Jepp

Har jeg lest litt fag? Jepp! :nigo:

Har jeg tenkt til å kose meg litt på :veslejenta: ? JEPP!

Og sånn går no dagan...

Skrevet

Synes du har vært flink allikevel jeg.

Har jeg gjort noe annet enn å surfe på nettet? Nope... :ler:

Skrevet

Synes du har vært flink allikevel jeg.

Har jeg gjort noe annet enn å surfe på nettet? Nope... :ler:

Tusen takk, Skravla!

Det hjalp med litt støtte :nigo:

Får kanskje tømme oppvaskmaskinen også, så har jeg gjort LITT mer...

:fnise:

Nyt tirsdagskvelden :nigo:

Oh yess, I will!

Er jo håndball på tv og greier! :sjenert:

Snålt å se håndball fra Spektrum, er jo bare en måned siden jeg stod der inne og fikk konfetti i håret og tørket ei lita tåre.... Nå har de ommøblert skikkelig (og sikkert gjort det noen ganger siden jeg var der også...), og ikke mye noe som minner om a-ha...

Skrevet

I morgen er det en måned siden vi møttes. :Nikke:

Skrevet

I morgen er det en måned siden vi møttes. :Nikke:

Jublieum! :danser:

Skrevet

Jeg synes denne tickeren din viser feil jubileum altså.....

Skrevet

:ler:

Jommen, de to tingene henger liksom litt sammen...

Dessuten, tickeren min er vel mer litt småtrist, "til-minne-om", mens møtet med dere var jo en opptur! :hoppe:

Skrevet

Det går jo an å ta turen østover etterhvert også, og være to på å bytte på kjøringa :lur:

Skrevet

:klø:

Vil du at jeg skal flytte på meg altså? Hmmm... Men da blir det så lang arbeidsvei igjen...

God morgen!

Onsdag, ikke totalvrak! Ikke dumt :nigo:

Men gårsdagens regn har gått over til litt snø.. Noe sier meg at det blir solid sørpeføre i dag! For det er IKKE kaldt nok til at snøen forblir snø... Herlig! Skikkelig sørlandsvinter :roll:

Har drømt noe intens i natt, men øyensynlig sovet ganske greit allikevel. For føler meg nesten litt våken! Men hodepine i dag også, og aner meg at det er overgangen til lavkarbo som er syndren. Hadde ei drøy uke med hodemurring sist også hvis jeg ikke husker feil... Kjipt, men absolutt overkommelig.

Hadde egentlig en plan om å la badevekta få ferie en stund nå, men plutselig stod jeg på den i morges... Jeg vet det er mest vann og andre ulumskheter, men allikevel oppmuntrende å se -1,5 kg siden mandag! :dåne: TO dager :klø: Og ja, jeg vet at det ikke fortsetter sånn... :ler:

:kaffekopp: anyone?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...