Roadrunner Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #2921 Skrevet 21. desember 2010 Det var ingen her som la merke til at jeg nevnte noe om trening tidligere? Sant? Ingen som la merke til det lille tankeeksperimentet...? FINT! Da har ikke det vært nevnt, og da kan jeg kose meg i heimen som om trening aldri har vært et tema i dag
Skravla Skrevet 21. desember 2010 #2922 Skrevet 21. desember 2010 Trening? :klø: Har jeg ALDRI hørt noe om. Kos deg masse i heimen.
Roadrunner Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #2923 Skrevet 21. desember 2010 Trening? :klø: Har jeg ALDRI hørt noe om. Kos deg masse i heimen. Herlig! Dessuten, i disse tider blir det jo presisert gang på gang at det er tanken som teller, så da forholder jeg meg til det! synger julesanger og koooser meg!
Roadrunner Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #2925 Skrevet 21. desember 2010 Takk vimse, det gjør jeg! Fått ryddet skikkelig i endel regninger og papirer (pleier å ta et tak et par ganger i året), og nå tenkte jeg at jeg skulle få unna støvsugingen også. Så er det gjort! Og kanskje begynne å finne frem det jeg skal ha med "hjem" til jul Spotify er min julemusikk-venn Over 20 stearinlys er tent og jeg pusler rundt. Trenger visst litt smårolige ettermiddager alene for tida... Trives
fairygirl Skrevet 21. desember 2010 #2926 Skrevet 21. desember 2010 Tanken er det viktigste i disse dager Dessuten kan juleshopping og julerydding i heimen telles som trening Kos deg, Fuggel'n! Det gjør jeg,innimellom all pakkinga
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2010 #2927 Skrevet 21. desember 2010 Godt å se at du koser deg, slapper av og nyter førjulstida
Roadrunner Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #2928 Skrevet 21. desember 2010 Tanken er det viktigste i disse dager Dessuten kan juleshopping og julerydding i heimen telles som trening Kos deg, Fuggel'n! Det gjør jeg,innimellom all pakkinga Takk for det, tanken teller absolutt merker jeg! Og det er jo så godt få gjort litt i heimen, gjerne ting jeg har skjøvet godt foran meg. Nå kan jeg pusle med sånt uten å stresse, tar bare litt av gangen Kos deg masse med pakkinga! Og god tur (om jeg ikke får sagt det før du farter...). Og da er det vel kanskje best å si: GOD JUL også? Godt å se at du koser deg, slapper av og nyter førjulstida Det gjør jeg! Er veldig glad i førjulstida, da har jeg tid til meg selv, rolige dager, koselige kvelder og litt sosialt innimellom. Masse julemusikk, butikkvims uten stress og litt sofasløving. Absolutt ikke dumt! Og tror kanskje jeg har en liten periode der jeg trenger litt egentid rett og slett, og da er det godt at muligheten er der. Lader opp til familiedager og full fart!
Chica Skrevet 21. desember 2010 #2929 Skrevet 21. desember 2010 Tankene for 2011 er: - mer strukturert trening (helst 3 ganger i uka) - mer strukturerte studier - mer strukturert kosthold - mer strukturert pengebruk (egentlig heter punktet: bli flinkere til å spare litt penger, men det rimte så dårlig med de tre strukturerte punktene over.. ) Så kort oppsummert skal jeg kanskje bli mer.... strukturert? :klø: Åhh, dette burde jeg og få til. Men kombinasjonen trening og studier tror jeg blir vanskelig, så fram til mai blir det fokus på studier, og etter det - DA skal jeg bli sprek
Sauen Shaun Skrevet 21. desember 2010 #2930 Skrevet 21. desember 2010 Endelig oppdatert her. Skravlebøtte!!! :dåne: Og i disse tider er jeg absolutt ikke enig i at det holder med tanken. Jeg tenkte jeg skulle ta oppvasken i dag, men den står der like godt fremdeles...
Roadrunner Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #2931 Skrevet 22. desember 2010 God morgen! Beklager Sauen, jeg skulle ha presisert at det var snakk om "treningstanken" og ikke den "universelle" tanken Hos meg fungerte det i grunn greit i går. Jeg tenkte at jeg burde støvsuget, og så støvsuget jeg, og vips var de verste kaninene borte Koselig å se dere innom igjen, både Sauen og Chica! Trening, studier og jobb kan bli en interessant kombinasjon ja... Men jeg MÅ bare få trent litt mer, både rygg, nakke og skuldre er småfrustrerte fordi jeg ikke har trent nok så langt i vinter. Og vet det straffer seg om jeg fortsetter å skulke unna... Dagen før dagen-før-dagen i dag! Helt snålt at det er lille julaften i morra...
Suzy Skrevet 22. desember 2010 #2932 Skrevet 22. desember 2010 Dagen før dagen-før-dagen i dag! Helt snålt at det er lille julaften i morra... Veldig snålt - de siste dagene har gått usigelig kjapt God morgen til deg og jeg heier litt på forsettene dine for meg selv også. Jeg skulle helt klart ha funnet på noe mer enn bare yoga utover våren så jeg følte jeg fikk trent skikkelig igjen... men vi får se.
Sauen Shaun Skrevet 22. desember 2010 #2933 Skrevet 22. desember 2010 Føyer meg inn i rekken av de som lurer på hvor de siste dagene har blitt av... Jeg lurer på om de forsvant i en virvelvind... :klø: Og det med trening ja... Må skjerpe både trening og kosthold etter jul jeg også. Desember har medført litt store mengder sjokolade, marsipan og kaker.
vimse Skrevet 22. desember 2010 #2934 Skrevet 22. desember 2010 Jeg bør vel kanskje snart ta litt mer i bruk den ballen jeg snakket så varmt om her for en stund siden... Etter jul...
Roadrunner Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #2935 Skrevet 22. desember 2010 Veldig snålt - de siste dagene har gått usigelig kjapt God morgen til deg og jeg heier litt på forsettene dine for meg selv også. Jeg skulle helt klart ha funnet på noe mer enn bare yoga utover våren så jeg følte jeg fikk trent skikkelig igjen... men vi får se. Blir kanskje litt langt å reise hit for å trene med fuggel'n... Tror kanskje vi har diskutert akkurat det før Håper det dukker opp noe som passer bra med tid/avstand/pris, sånn at du kan få brukt skrotten litt på andre måter enn yogaen! Føyer meg inn i rekken av de som lurer på hvor de siste dagene har blitt av... Jeg lurer på om de forsvant i en virvelvind... :klø: Og det med trening ja... Må skjerpe både trening og kosthold etter jul jeg også. Desember har medført litt store mengder sjokolade, marsipan og kaker. De siste dagene har bare forduftet, men på den annen side har de ikke det heller. Arbeidsdagene mine har gått litt sakte (ikke så rart kanskje, når man ser på klokka i ett sett), og jeg har kost meg skikkelig på ettermiddagene. Ikke gjort så mye større ting, men puslet med mitt og slappet av. Deilig! Allikevel kommer det litt brått på at det er lille julaften i morra... :klø: Jeg bør vel kanskje snart ta litt mer i bruk den ballen jeg snakket så varmt om her for en stund siden... Etter jul... Teller det at jeg flyttet på min fitnessball 3 ganger i går? *gjentar til det kjedsommelige: Det er tanken som teller... *
Roadrunner Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #2937 Skrevet 22. desember 2010 Da er lunsjen unnagjort, bare 3 timer igjen. Fått gjort litt i dag, selv om det ikke er allverdens så er det vel bedre enn ingenting? :klø: Gidder ikke etterlyse arbeidslysten engang, nå får jeg heller satse på at den dukker opp til neste år..
Roadrunner Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #2939 Skrevet 22. desember 2010 Flytte på fitnessballen faktisk Jaaaa???? Den lå jo litt i veien, så jeg måtte flytte litt på den (rulle den et par meter bortover..). Skulle jeg ikke det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå