Roadrunner Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #2841 Skrevet 16. desember 2010 Takk, Suzy! trengs virkelig i dag
Gjest Purple Haze Skrevet 16. desember 2010 #2842 Skrevet 16. desember 2010 God morgen - litt mer til deg for å komme skikkelig i gang med dagen Jammen gjorde håndballjentene storeslem i går! Nå blir det spennende med semi- og forhåpentligvis finale i helgen! Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #2843 Skrevet 16. desember 2010 Semifinalen utgår nok for min del, da er det julekonsert, venninnekveld og restaurantbesøk. Gleder meg! Men finalen på søndag skal jeg nok få med meg, og der SKAL de norske jentene også være!
Gjest Purple Haze Skrevet 16. desember 2010 #2844 Skrevet 16. desember 2010 Ja, de må jo bare komme til finalen! Bare de får vekk litt smårusk, så kommer dette til å gå mot finale Men Danmark blir vanskelig, så jeg tar ingenting på forskudd...
Roadrunner Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #2845 Skrevet 16. desember 2010 Frisørtime! Utrolig nok fikk jeg time på lørdag formiddag, me like! Den faste frisørsalongen var fullbooket da, men jeg fant et annet alternativ som jeg prøver ut. Det viktigste er å få unnagjort litt ettervekst og få litt fasong. Kan unne seg det før jul synes jeg Og godt å få det gjort før vi skal ut på kvelden
Suzy Skrevet 16. desember 2010 #2846 Skrevet 16. desember 2010 Ååhhhh frisør *lengtende* Kanskje jeg har råd til det i løpet av romjula også? Det hadde vært no!
Roadrunner Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #2847 Skrevet 16. desember 2010 Var plutselig litt panisk lengtende jeg også... Har tenkt på det ei stund, men utsetter jo sånt til siste lita, da jeg helst skal ha time samme dagen fordi det er krise. Dustejente! Hadde ikke særlig håp om å få time før jul, og i alle fall ikke lørdag formiddag! Hvis de har noe ledig så er det gjerne midt i arbeidstida, og det går jo ikke... Men alt ordnet seg visst for snille jenter! Og har litt penger igjen på kontoen (lønning til mandag), så da var det bare å benytte sjansen. Gleder meg! *farvel takras*
Gjest Purple Haze Skrevet 16. desember 2010 #2848 Skrevet 16. desember 2010 Frisør skulle jeg gjerne besøkt før jul også. Har bare ikke blitt prioritert, rett og slett. Også prøver jeg å få litt mer lengde på det, så da utsetter jeg det litt. Men skulle gjerne frisket opp litt farge og fått litt fasong på det igjen! Kjekt at du får ordnet håret til du skal på vift på lørdagen da
Suzy Skrevet 16. desember 2010 #2849 Skrevet 16. desember 2010 Tro'kke no på at du er takras, skal jeg være helt ærlig Men det er godt å få stusset litt og pusset på. Og særlig når du skal ut på vift da gitt Jeg trenger virkelig en klipp - har stusset meg selv et par ganger, ellers har jeg ikke sett ei saks siden august
Roadrunner Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #2850 Skrevet 16. desember 2010 Noen sitter visst på jobb fremdeles... Nærmer seg 4 timer overtid, kun en is og et par vingum til mat, og jenta er litt trøtt og lei. Kjipt med akutte problemer altså! Men er ting som MÅ løses i kveld, så da er det bare å holde ut. Håper vi gir oss snart, jeg er klar for MAT! Skal jo egentlig på jentetreff i kveld, men akkurat nå vet jeg ikke helt hvordan det blir. Får kanskje ta en liten tur uansett, og se hva som skjer. Men trøtt, sliten, lei og lett hodepine her (bare glad jeg har hyggelige kollegaer som skravler litt her!).
Gjest Purple Haze Skrevet 16. desember 2010 #2851 Skrevet 16. desember 2010 Uff, så kjedelig med så mange timer overtid da! Håper du snart kommer deg avgårde på jentekveld, så du kan slappe av og få deg noe mat
Roadrunner Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #2852 Skrevet 17. desember 2010 God morgen! Jeg kom meg avsted og dro rett på jentekveld. Der ventet et fantastisk koldtbord, nybakt brød, deilig kake og masse hyggelige jenter. Selv om jeg var sliten og trøtt, så ble det en kjempekoselig kveld! Var ikke hjemme før ca kl 23, utslitt men fornøyd. Glad det ordnet seg! I dag er jeg vrak... Flere sene kvelder denne uka begynner virkelig å sette spor. Dagens hovedmål - holde ut...
mocci Skrevet 17. desember 2010 #2853 Skrevet 17. desember 2010 Så bra at du fikk gjort noe kjekt på kvelden da, må være kjipern å jobbe så masse overtid. Når tar du juleferie?
Suzy Skrevet 17. desember 2010 #2854 Skrevet 17. desember 2010 Stay in there (eller on these roads, som enkelte sikkert heller ville sagt ). Jeg er trøtt som en sokk, men i et upåklagelig og boblende fredagshumør i dag. Hæppi, hæppi Kan smette innom her og riste i deg med jevne mellomrom i dag Eller bare forsiktig servere litt sånn først:
Roadrunner Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #2855 Skrevet 17. desember 2010 Så bra at du fikk gjort noe kjekt på kvelden da, må være kjipern å jobbe så masse overtid. Når tar du juleferie? Juleferie? :klø: Er redd det nok blir "julelanghelg" i år.. Jobber til og med lille julaften (reiser til mine foreldre den ettermiddagen), og regner med å være tilbake på jobb tirsdagen (tar mandagen fri hvis alt går etter planen). Får så lite igjen for fridager i romjula i år, så da gidder jeg ikke svi av noen feriedager bare for å bruke de. Overfører heller til neste år og krysser fingrene for at det kanskje kan bli en liten tur eller noe. Vi får se! Men jeg tar i alle fall HELG i ettermiddag! Og så har jeg blitt veldig flink til å føre timer med gaffel... Stay in there (eller on these roads, som enkelte sikkert heller ville sagt ). Jeg er trøtt som en sokk, men i et upåklagelig og boblende fredagshumør i dag. Hæppi, hæppi Kan smette innom her og riste i deg med jevne mellomrom i dag Eller bare forsiktig servere litt sånn først: Hæppi hæppi er jo knall! Smett gjerne innom, tror det trengs i dag... Humøret er egentlig ikke så verst her heller, og jeg tror jeg føler meg litt mer opplagt enn søvnmengden skulle tilsi (kanskje?). Men trøtt? Åo jess!
Suzy Skrevet 17. desember 2010 #2856 Skrevet 17. desember 2010 (endret) Våken fortsatt?? Endret 17. desember 2010 av Suzy
Roadrunner Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #2857 Skrevet 17. desember 2010 Våken fortsatt?? Jepp! *rent optimistisk her*
Suzy Skrevet 17. desember 2010 #2858 Skrevet 17. desember 2010 Er du fortsatt oppe??? Nå skal jeg straks gå til lunsj og la deg være i fred litt.
Roadrunner Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #2859 Skrevet 17. desember 2010 Jeg er våken! Lunsjen unnagjort, og bare 3 timer igjen. Kjenner det skal bli godt! Begynt å snø her da... Hmmm...
Gjest Purple Haze Skrevet 17. desember 2010 #2860 Skrevet 17. desember 2010 Hei Håper du kom deg gjennom jobbefredagen, og nå er det helg! Du kan slappe av og passe godt på sofa`n din resten av kvelden. Eller har du planer i dag og? God fredag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå