Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da var det tid for :veslejenta: og håndballkamp på denne jenta!

Heia Norge!

Leiligheten er støvsuget, gulvet i gangen vasket, klesvasken unnagjort, julegaver pakket inn, "regninger" sendt avsted (har litt utestående her og der etter ymse turer, så fikk tatt et raid i dag og informert), blomster vannet etc. Godt for alt som er gjort!

I morra tror jeg at jeg skal prøve å få en liten treningsøkt, og på torsdag skal jeg være sosial med en gjeng fra jobb. Lørdag er det tid for julekonsert og besøk :bolledeig:

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Go Norge! Dette var artig :)

Ser ut til at du har gode dager nå for tiden, og enda mer hygge å se fram til :)

Skrevet

God morgen!

Ny dag, nye muligheter!

Har en tanke om å komme meg på trening i ettermiddag (må bare hjem og hente mp3-spilleren først, den glemte jeg), og så kose meg hjemme med håndballkampen etterpå.

Legger meg fremdeles litt senere enn vanlig, men kan ikke si at jeg er mer vraktrøtt enn vanlig. Snåle greier... Men merker at jeg er treigere på morraen, ting går liksom i sakte film. Føler ikke at jeg er veldig trøtt, ting tar bare tid. Surrer og vaser og får liksom ikke vært effektiv. Og nå ser jeg at det er dill og dall jeg har glemt (som å sende en melding til ei venninne ang trening i dag, hun hadde ikke fått noe og jeg har ingen liggend i utboks - selv om jeg er heeeelt sikker på at jeg sendte. Må ha drømt...). Men jeg fungerer da sånn nogenlunde i det minste :ler: Og fikk tatt en skikkelig opprydning på mobilen igår, slettet et lass meldinger og sendt avsted endel beskjeder til ymse folk. Sånt som man bare utsetter fordi det er tiltak... Godt for alt som er gjort!

Ellers deilig med litt rolige arbeidsdager, og ikke minst å kunne gå fra jobb til vanlig tid. November var hektisk, men desember har vært meget bedre. Blir ikke like mye penger av sånt da, men setter STOR pris på fritiden! Skal ikke undervurdere litt ettermiddagsfri...

De siste billettene står på hylla, klare til å bli brukt til lørdag... Hva skal jeg så finne på? :ler: Kommer til å bli et skikkelig antiklimaks når vi går inn i 2011! :fnise: Men nå har jeg en plan om å være flittig student til våren, og være flink økonomisk også. Hvis jeg i tillegg kan skjerpe inn kostholdet igjen, og få litt tid til trening, så tror jeg våren blir bra gitt! Selv om det ikke er fullt av konserter, turer og andre happenings...

:kaffekopp:

Skrevet

Ser ut til at vi har samme planer for våren gitt :fnise:

Håper formen er bra igjen, er mange som sliter med magevondt her i området også, og jeg har hørt flere som har snakket om at de er såre/støle i magen. Merkelige greier :forvirret:

Halvveis til helg :strix:

:klemmer:

Skrevet

Formen er mye bedre, selv om det henger igjen litt ennå. Men går det rette veien så skal jeg være fornøyd (og krysser fingrene for at jeg slipper resten av galskapen som herjer...)

Halvveis til helg er absolutt ikke dumt!

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Ser du allerede er i gang med nyttårsforsetter. Fint å sette seg noen mål :)

Håper du får en fin onsdag, RR :)

Skrevet

God formiddag!

Sent innom her i dag, men har vært litt her og der i dag :)

Skal du studere i vår, så mye som du har flakset i høst, så komemr du til å bli årtusenets student ;)

Skrevet

Håper formen fortsatt er stigende . :) Jeg har også opplevd det samme som deg, uforklarlig magevondt nederst i magen, på midten som du sier, rett over blæra omtrent. Jeg fikk også høre det med eggløsningsmerter men fikk ikke det helt til å stemme heller. Hos meg gikk det over etter et par uker.

Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Ser du allerede er i gang med nyttårsforsetter. Fint å sette seg noen mål :)

Håper du får en fin onsdag, RR :)

Noen mål trenger man absolutt!

Og både økonomisk, studiemessig, vekt/kostholdsmessig og trivselsmessig så tror jeg det er til det beste at jeg skjerper inn på nevnte områder... :sjenert: Så får bare gyve løs!

Og onsdagen har ikke vært dum til nå gitt :nigo:

God formiddag!

Sent innom her i dag, men har vært litt her og der i dag :)

Skal du studere i vår, så mye som du har flakset i høst, så komemr du til å bli årtusenets student ;)

:sjenert:

Og det trengs vel egentlig, skal jeg komme skikkelig i mål!

Men jeg kan vel ikke la musklene i vingene forfalle helt heller, så må nok finne på NOE :ler: Men ingen store planer i utgangspunktet... Bare litt snakk om en ny tur på spa og slikt, men bare småtteri :fnise: Og studier MÅ prioriteres!

Koselig å se deg innom, Suzy :klemmer:

Håper formen fortsatt er stigende . :) Jeg har også opplevd det samme som deg, uforklarlig magevondt nederst i magen, på midten som du sier, rett over blæra omtrent. Jeg fikk også høre det med eggløsningsmerter men fikk ikke det helt til å stemme heller. Hos meg gikk det over etter et par uker.

Formen er fortsatt stigende, heldigvis.

Kjenner bare litt til magen nå, innimellom. Snåle greier, men passer meg fint at det ser ut til å fordufte nesten like raskt som det kom. Og godt å lese at vi er flere som har vært borti den type mage-grums. Ser ikke ut til at det blir to uker her, snarere 3-4 dager håper jeg. Passer meg fint :jepp:

2 drøye timer igjen...

Dårlig med arbeidslyst om dagen kjenner jeg... Gjør det jeg må gjøre, men tar ikke tak i de helt store tingene må jeg innrømme. Huff... Godt det snart er jul! (selv om det bare blir langhelg..)

Mer :kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Har det skjedd noe spesielt som har gjort onsdagen så bra at dette :nigo: kom fram? ;) En viss prosjektleder som er på visitt, eller no? :ler:

Skrevet

Har det skjedd noe spesielt som har gjort onsdagen så bra at dette :nigo: kom fram? ;) En viss prosjektleder som er på visitt, eller no? :ler:

Hmm.... Var kanskje ikke helt rett å dra frem :nigo: da...

:ler:

Neidu, her har i grunn ikke skjedd noe spesielt. Ingen prosjektleder :sukk: og spørs om han kommer hitover noe særlig mer. I alle fall ikke i år kan jeg tenke meg. :trist: Ikke hatt noe godt påskudd for å ringe han eller sende epost heller...

Men folk har vært blide og hyggelige, det har vært lite mas, jeg har akutt-vikariert på en annen avdeling (og det var hyggelig med litt forandring), og timene har i grunn gått greit. Så lader jeg opp til trening,og krysser fingrene for litt mys på treingssenteret (lenge siden nå... og skal ikke på vante spinninga i morra, og neste torsdag drar jeg hjemover til mine foreldre. Ergo lenge til neste mulighet på torsdager...).

Men arbeidslyst? Ikke i det hele tatt...

Skrevet

Arbeidslyst er sjikkli oppskrytt :nigo:

Takk!

Trengte å høre det i dag, sånn at jeg ikke har dårlig samvittighet når lønna kommer til mandag... :ler:

Skrevet

Men på den annen side - lønninga jeg får nå er jo delvis fra november, og DA jobbet jeg jo masse :ler:

Dessuten har jeg jo nesten nådd 3000 innlegg, og det må jeg vel klare i dag?

Skrevet

Får vel ta feiringen i min egen bok denne gangen:

:duskedame: 3000 innlegg! :duskedame:

:kaklehone:

Noen mener jeg skravler? Hmmm... :klø:

Skrevet (endret)

3000 innlegg ja *imponert* :heiajente:

Endret av vimse
Skrevet

Hehe! Ikke den helt store feiringa i dag, må innrømme det. Men en markering er jo artig (også på under et år da gitt... :sjenert: ).

Mett og fornøyd etter en times treningsøkt og en god middag etterpå. Nå blir det sløvings i sofaen tenker jeg. Vel fortjent!

Skrevet

God morgen!

Torsdag, og en anelse t-dag i dag kjenner jeg... Ok, så LITT mer enn en anelse :natti: Men med tanke på at jeg ikke var i seng før rett over kl 23 i går (som er SENT til å være denne fuggel'n, og så midt i uka da gitt!), så er formen nesten overraskende bra. Rare greier...

Så hvorfor så sent i går? Først var det jo håndballen... Den MÅ jo sees når man har anledning. Så skulle jeg bare gjøre en kjapp jobb-ting hjemmefra. Som slo seg vrang... Så jeg satte meg til slutt i bilen, dro ut på jobb, ordnet det som skulle ordnes (og som viste seg at det nok fungerte hjemmefra allikevel, meg som hadde misforstått), og dro så hjem igjen. Litt kjipt, men...

:kaffekopp:

Skrevet

Åhhh kjedelig med bomtur langt på kveld da gitt :forvirret:

Pøs på med :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...