Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God helg! :klemmer:

:fnise: snupsi <--- koselig ord!

Har hatt en skikkelig effektiv ettermiddag og fått kjøpt en god del julegaver. Kjempefornøyd! Er så godt å være litt igang rett og slett!

Nå regner jeg med å avlyse spinninga i morra, og heller bruke krefter og fokus på leiligheten. Det er jo tross alt 1. søndag i advent til søndag :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en fin helg RR! :klem: Og kos deg med å ta de små steg mot et julekoselig hjem :jepp:

Skrevet

:bond:

Vart skræmt no ja...

:kaklehone:

Det er bare sånt du må være forberedt på når du omgås sauer fra Trøndelag. :ler:

Gled deg til du kan sette deg ned i nyvasket og pyntet stue. Den følelsen nyter jeg nå. Og det er helt fantastisk. :bolledeig:

Skrevet

Ha en fin helg RR! :klem: Og kos deg med å ta de små steg mot et julekoselig hjem :jepp:

Tusen takk, fairy! Ha en strålende helg du også!

Gleder meg stort til ren leilighet i morra, en lang dag til pusling og få ting på stell. Trengs! Og i morra kveld har jeg forhåpentligvis en julepyntet, ren leilighet (og sliten skrott med vond hofte, men det hører med).

:veslejenta:

Det er bare sånt du må være forberedt på når du omgås sauer fra Trøndelag. :ler:

Gled deg til du kan sette deg ned i nyvasket og pyntet stue. Den følelsen nyter jeg nå. Og det er helt fantastisk. :bolledeig:

Gleder meg!

Adventsstjernen har kommet opp i vinduet i dag, og røde lys i et par lysestaker. Koselig! :nigo: Herlig med en helg hjemme, hvor jeg får gjort litt samtidig som jeg får slappet godt av. Tror det virkelig trengs!

:klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God lørdag :kaffekopp:

Håper du får en fin og rolig første adventshelg :klem:

Skrevet

Vært og hentet esken med adventspynt jeg også, så blir litt pynting her i kveld :) Litt mer utfordrende å pynte i år når vi har ei lita snuppe som elsker ledinger og alt hun kan rive i...

Skrevet (endret)

:hallo:

Nå er jeg offisielt oppbrukt tror jeg... Har stått på som en helt i dag, og nå verker rygg, hofter, lår, armer og skuldre. Men både stua og gangen er gullende rene, og jeg er så smått i gang med kjøkkenet. Ting tar tid!

Dagens skryteliste :sjenert: :

- pusset vinduene i stua (innvendig)

- vasket persiennene (tørket godt av de i det minste - noe herk!)

- støvsuget alle gulv

- vasket gulv i stue, gang og på kjøkkenet (de øvrige ble tatt om onsdag)

- vasket alle flater

- vasket ting og tang som står fremme og samler støv (lysestaker etc)

- ryddet

- strøket duker

- dratt frem ymse møbler, vasket bak

- vasket gulvlister alle steder jeg har kommet til

- fått på plass julepynt, røde duker og masse stearinlys

- vasket sengetøy/håndklær

- oljet spisebordet

- +++

Sliten! Men veldig fornøyd :nigo:

Av de mer negative tingene kan nevnes:

- ikke spist lavkarbo

- ikke drukket nok

- ikke trent...

Men man kan da "søren mæ ikkje" klare alt heller! :opplyser:

Fornøyd jeg! :jepp:

En liten pause nå, så får jeg vel få unna litt mer på kjøkkenet... Ikke sikkert jeg kommer heelt i mål, men det skal nok bli godt nok!

Ha en strålende helg, kjære KG-venner!

:klem:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Ikke trent sier du :gjeiper: etter å ha gjennomført et maraton! :hoho:

Kos deg, RR! - og nyt ditt julepyntede heim! :klemmer:

Skrevet (endret)

Ikke trent sier du :gjeiper: etter å ha gjennomført et maraton! :hoho:

Kos deg, RR! - og nyt ditt julepyntede heim! :klemmer:

:ler:

Men har ikke blitt trening-trening (avlyste jo maratonspinninga i dag, for å få orden i heimen...) :sjenert: Bare masse styring i heimen, men utrolig glad for alt som er gjort! Kjøkkenet ble litt brått og brutalt ferdig, men fikk i alle fall tatt det verste. Så får resten tas på nyåret kanskje?

Tenkte jeg skulle ta en :dusje: nå før jeg inntar :veslejenta: og sløver resten av kvelden..

Endret av Roadrunner
Skrevet

God morgen!

Sol, snøfnugg i luften, 7 kalde grader, nyvasket og julepyntet leilighet :duskedame: Ingen dum start på advent! Hvis vi ser bort fra at magen fra h..... er tilbake (kom på forventet dag denne gangen, så NOE positivt er det jol...) og at hofta fremdeles er øm/sår etter i går. Men ellers bra! Kjenner jeg er litt rastløs (eller noe lignende?), men er usikker på hva jeg skulle funnet på. Med tilstanden til denne skrotten i dag... Skal ut og spise med ei venninne senere da, blir koselig! Men kanskje rusle en liten tur nå i formiddag? Eller? Litt usikker på det hoftepartiet... :sukk: Eller kanskje rydde i boden?

:kaffekopp:

Skrevet

:vinke:

Flink du har vært! Jeg må få juleryddet og pyntet litt i dag. Her er det kaldt og snø, så jeg tror det blir innedag.

Skrevet

Her har det blitt sløvedag...

Burde lest, burde gått tur, burde trent, burde ryddet boden, burde... burde... burde...

Istedet har jeg slappet av med pc'en, tv'en og julemusikk. Deilig!

Skal ut og spise med ei venninne i ettermiddag og har ellers ingen store planer. Er vel ganske viktig å gå rolig inn i adventstiden? :ler:

Skrevet

Høres ut som en herlig advent.

Her har jeg pyntet og ordnet og skal straks lage noe middag. Koser meg med masse julemusikk jeg også

Gjest Purple Haze
Skrevet

God første advent til deg :klem:

Høres ut som du har en fin søndag. Kos deg på venninnemiddag :)

Skrevet

God morgen!

Mandag morgen :kaffekopp: snøvær ute :snø: 6 blå :fryser: og stiv kuling. Det er vinter!

Ellers frister smertestillende fremdeles, og jeg tar det smått rolig (om det ikke skjer noe spes). Men har en liten treningsdate med ei fra jobb i ettermiddag, så satser på å få svettet litt da.

Ha en finfin mandag! :klem:

Skrevet

Oi snø altså? :) Ha en fin mandda! :) lekre julebilder på bloggen din! (fikk endelig oppdatert meg igår) :)

Skrevet

Jepp, her har det kommet snø i natt!

Det varierer fra 0-20 cm (vinden er synderen...) og er fremdeles litt snø i lufta (skikkelig julestemning).

Koselig at du har vimset innom bloggen igjen! Fiiine bilder hos deg også :jepp:

Skrevet

BÆÆÆÆ! God morgen. Ikke så mye futt i Sauen i dag. Men jeg er her. :kaffekopp:

Skrevet

Mer :kaffekopp: til Sauen!

Koselig å se deg innom selv om du ikke er full av futt! :klem:

Skrevet

Takk. :klem:

Noe sier meg at Sauen kommer til å få koffeinoverdose i dag. Men-men det får skje det som vil skje. Jeg prøver febrilsk å våkne såpass at jeg kommer meg avgårde til kontoret... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...