Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal i veffal :kline: i dag!

Det er såå sunt.

Jeg vil å!!!! :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg ut på by'n jente :ler:

Tuller med deg - ta det med ro så må det vel dukke opp noen å suge seg på snart vel. Syns du skulle hatt litt action.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Je vil å kline! Men dårlig håp om slikt, når en er gressenke :sukk:

God fredag, RR :)

Skrevet

Kom deg ut på by'n jente :ler:

Tuller med deg - ta det med ro så må det vel dukke opp noen å suge seg på snart vel. Syns du skulle hatt litt action.

Litt action hadde ikke vært dumt nei :sjenert:

Men første bud er vel å komme seg ut av kontor og leilighet... Og det har det ikke blitt mye av i det siste gitt... :ler: Jaja, den tid den :kline:

Je vil å kline! Men dårlig håp om slikt, når en er gressenke :sukk:

God fredag, RR :)

Vi får slenge oss i :veslejenta: og prøve å ikke tenke for mye på :kline:

:sjenert:

Var det noen som tidligere i uka snakket om å gå tidlig fra jobb på fredag? Noen på dette kontoret? :klø: Næh, det kan jeg ikke huske... Kanskje noen heller snakket om å sitte litt over? Kanskje det er en god ide? Ikke det verste når man skal terrorisere prosjektleder på telefonen da, men dog... :ler: Det er fredag, jeg vil HJEM!!! Må handle farsdagsgave, pakke, kjøre avsted og etterhvert roe ned kroppen til akseptabelt nivå... :sukk:

*skriver timeliste med gaffel*

Skrevet

Nei, der fikk jeg tatt siste telefonsamtalen med prosjektleder, og da tror jeg sannelig at jeg tar helg gitt. VELDIG klar for det nå kjenner jeg! :jepp:

Skrevet

:veslejenta:

Trøtt og sliten fuggel har inntatt sløv stilling. Full fart i heimen til mine foreldre, med ymse besøk. Men jeg har trukket meg tilbake til en litt rolig krok med pc'en og bare sløver. Blir ikke allverdens sent i kveld kjenner jeg!

Femtiåringer med litt godt drikke innabors kan forresten være ganske slitsomme når man selv er edru. Utrolig saklige diskusjoner! :ler:

:natti:

Skrevet

De blir ikke noe bedre når de bikker sekst heller :fnise:

Kos deg i helgen, håper du får slappet litt av selv om du ikke er hjemme i hulen ;)

:klemmer:

Skrevet

God formiddag! :kaffekopp:

Må bare si meg enig med de andre her. Litt :wow: og :kline: er bare sunt for Fuggel'n. :jepp:

Skrevet

De blir ikke noe bedre når de bikker sekst heller :fnise:

Kos deg i helgen, håper du får slappet litt av selv om du ikke er hjemme i hulen ;)

:klemmer:

Nei, er vel redd for det :fnise:

Gikk og la meg i går, og våknet i natt av at gjestene skulle hjem. Himmel for et spetakkel! :ler: Men men, godt de hadde det koselig. Og stemningen er smått roligere i dag gitt :fnise:

God formiddag! :kaffekopp:

Må bare si meg enig med de andre her. Litt :wow: og :kline: er bare sunt for Fuggel'n. :jepp:

Da er jeg visst ikke særlig sunn om dagen :sjenert: Kleine greier altså! :ler:

Koser meg, og tar livet med ro. Og så lurer neste helgs luksus i bakhodet, gleder meg!

Takk for :kaffekopp: , det gjorde godt!

Gjest Purple Haze
Skrevet

God formiddag :kaffekopp:

Håper du koser deg hos foreldrene dine, og at lørdagen blir fin :)

Skrevet

:veslejenta:

Vel hjemme igjen, har pakket ut og funnet sofaen. Gleder meg til å finne min egen seng til kvelden, er litt trøtt gitt. Men vært en veldig koselig helg!

Lader opp til ny jobbuke, som trolig får en småhektisk start. Jaja! Et par dager med prosjektleder gjør jo ingenting :wow::ler:

Skrevet

God morgen!

Mandag, småtrøtt men ganske klar for ny uke. :jepp: Har fått unna et par hasteting på jobb, og skal snart forberede litt møteaktivitet og opplæring. Aner meg at dagen kommer til å gå fort!

Fikk koselig besøk av venninne K i går, og vi fikk planlagt helgen litt. Har nå sendt en epost til hotellet med forespørsel angående spa-behandlinger, og håper det dukker opp et svar eller tre i dag. Hadde gjort seg! Vi var også ute og spiste i går, og jeg hadde en suveren biff-middag. Koste oss rett og slett! Viste seg at mor til K (som spanderer helgen vår), hadde overført en pen sum til K som vi skulle bruke i helgen... Så nå har jeg bestilt tre behandlinger, og gleder meg om mulig enda mer! :hoppe: Snille mennesker! :strix:

:kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Godt å starte uka med litt siklefaktor på jobb! ;) Håper det ikke blir alt for hektisk for dere, så blir det tid til litt flørtings :ler:

Moren til venninnen din må jo være sånn ca verdens snilleste! Spa-helgen blir sikkert superdeilig :)

Ha en fin dag :)

Skrevet (endret)

What the F.......! Get the heck out of dagboken til Bippe! :rope:

Sorry, for den bryske tonen Bippe men man kan jo virkelig ikke godta å bli spammet i dagboken.

Endret av SportyShorty
sitat av slettet innlegg fjernet
Skrevet

Tusen takk for oppbacking, mocci!

Spamming liker vi dårlig! *rapporterer*

:wow: sitter skremmende nærme...

Skrevet

Herlig med :wow: Det mangler det mye av i mitt liv for tiden, selv om et par sceneshow i helgen fylte litt opp. :nigo:

Skrevet

Heisan fuggel! :nigo:

Endelig på plass på jobben jeg også - og da må jeg jo kikke innom deg en tur også ;)

Åssen går det med kikkingen og flørtingen da? *dulter*

Åh spahelg høres helt utrolig bra ut!

Skrevet

Herlig med :wow: Det mangler det mye av i mitt liv for tiden, selv om et par sceneshow i helgen fylte litt opp. :nigo:

Herlig med litt :wow: i hverdagen ja :nigo:

Ikke noe fjollete vas ved det hele (fuggel'n har kontroll), men greit med noe behagelig å hvile blikket på :fnise:

Og så lukter han godt... :sjenert:

Heisan fuggel! :nigo:

Endelig på plass på jobben jeg også - og da må jeg jo kikke innom deg en tur også ;)

Åssen går det med kikkingen og flørtingen da? *dulter*

Åh spahelg høres helt utrolig bra ut!

Kikkingen går ikke så verst, flørtingen prøver jeg så smått på noe uskyldig, men det er litt håpløst. Og så vil jeg jo ikke flørte for åpenlyst heller, for mener jo ikke allverdens med det.. :sjenert: Bare litt hverdagsmys! :sikle:

Spa-helg blir fantastisk! Fått bekreftelse nå, så dette bør bli bra :jepp:

Kanskje lese litt pensum i dag? Prosjektleder skal trene med en kollega av meg, på annet treningssenter... :trist:

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...