Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er han utro allerede :dåne: ?

:skratte:

Jepp, selv om jeg vel EGENTLIG ikke skrev at det var en kvinnelig kollega? :fnise: Men det er altså det (hun er vel også utro i så fall, som har mann og barn :ler: )... Men egentlig burde han vel vært med meg? :klø:

Huff, bort med vasete tanker :ler:

:fnise:

:ler:

Spørsmålet nå er om jeg skal på spinning senere, eller om jeg skal lese i dag. Egentlig heller jeg mot lesing, og så spinning i morra.. Eller? :klø: Kanskje spinning i dag, og lesing i morra? Alle disse valgene! :sukk:

:wow::sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har jo sviktet deg, uavhengig av kjønnet på den han sviktet med. :ler:

Foreslår at du enten leser eller spinner i dag. Problem solved. :Nikke:

Skrevet

Takk, Skravla! Problem solved. Jeg spinner! :trene:

Jeg har lite å stille opp med når kollegaen lokker med gratis inngang, mens jeg må be folkene jeg drar med meg på treningssenteret om å betale dagspass... Jeg kunne vært med sammen med de to andre jeg også da, fikk tilbudet i siste liten (eksisterte visst en ekstra gratisbillett). Men ble for dumt å hive seg med hals over hodet, og hadde bare blitt stress. Nå har jeg fått spist litt, og er klar for å gi jernet :jepp: Dessuten ER det virkelig ikke noe mer med fyren, annet enn at jeg skriver vasete ting her. Kribler ikke masse eller noe, han er bare kjekk... Så det går fintfint! *snakker alvorlig til seg selv* Alt annet ville vært tooo complicated! :fnise: Men må jo nyte synet mens han er her (drar i morra, og hvem vet når han dukker opp igjen... :sukk: ). :ler:

Nei, får vel snart stable meg avsted her, få ei god spinningøkt og få ut litt vas og kjas :sjenert:

Skrevet

God morgen!

Tirsdag, litt over gjennomsnittet trøtt, men klar for en ny dag. Sovet ganske godt i natt, men det gjorde litt vondt da klokka ringte gitt. Måtte snooze en gang.. Men var på jobb noen minutter før kl 7, og har satt meg til rette i møterommet. Kjører opplæring her, og jeg er med som "assistent". Fant ut at det var like greit å bare rigge seg til fra morgenen av, så får jeg det litt fredeligere (folk finner meg ikke på kontoret), og så er jeg klar til dyst når vi setter igang etterhvert. Dessuten dukker det vel kanskje opp flere i møterommet etterhvert? :wow:

Fikk lagt inn litt mer a-ha musikk på mobilen i går også (samt klippet ny ringetone som fungerer kjempebra! ), og sitter med headset og koser meg her. Fredelig og grei morgenstund!

:kaffekopp: til "trengende"

Skrevet

Får håpe Mr. delicious dukker opp idag også. ;)

Skrevet

Mr delicious :ler:

Godt navn Mocci!

Håper han dukker opp og at fuglen blir blid og rød i kinnene i dag også :lur:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper du får litt kvalitetstid med mr delicious, og at tirsdagen for øvrig blir bra også :)

Skrevet

Klart han har dukket opp! :ler:

Jeg har da "kontroll" her... :sjenert:

For øyeblikket alene litt igjen, men snuser litt ut i lufta, og det fungerer det (lukter godt altså! Hmmm... :klø: ). Ikke fått snakket stort ennå, siden jeg satt i telefonen da han kom i morges. Men vi tar det nok igjen senere :nigo:

Si meg, er det noen her som tror meg når jeg sier at det IKKE er NOE på gang? :skratte: Sliter jeg med tiltroen?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Tror deg, men litt eyecandy er da ikke å forakte, uansett ;)

Skrevet

Eyecandy er ikke dumt nei...

Og han er i grunn ganske flink på øyekontakt... :sjenert:

Skrevet

:trist:

Bare halv dag igjen....

Skrevet

Dagen går mot slutten gitt... :sukk:

Skrevet

Dirty details? :sjokkert:

Nei..... altså..... men..... det er ingenting å fortelle!

He has left the city, og hverdagen er tilbake til "normalen". En hektisk dag, men koselig med "besøk" :nigo: Prøvd meg på litt uskyldig småflørting (øyekontakt, smil, litt mobbing etc...), og ellers bare jobbet og jobbet og jobbet... Burde kanskje tilbudt meg å kjøre han til flyplasen, men men... :ler: Får da være måte på!

Burde lest i dag, burde trent, burde gjort rent. Så langt har jeg ikke gjort noen av delene, bare spist litt middag og sløvet. Tror kanskje jeg skal ta over litt på badet, og vanne litt blomster? Fikk handlet meg litt superundertøy (genser + stilongs), et par bomullstopper og en undertøysgenser i ull i dag, totalt 450 kroner. Ikke dårlig!

:veslejenta:

Skrevet

Da var en solid pelskrise avverget! Ikke bare litt for lenge siden epilatoren har vært i bruk... :sjenert: Men nuh er det hele så mye bedre! Og et par bloduttredelser under armen etter litt ekstra napping... :ler: Satser på at de forsvinner før helga.

Snart finne senga tror jeg, så er jenta klar for ny dag i morra.

:natti:

Skrevet (endret)

Håper han dukker opp og at fuglen blir blid og rød i kinnene i dag også :lur:

Han får Bippe til å kvitre litt ekstra, ja. :lur::fnise:

Endret av mocci
Skrevet

Ikke noe dirty greier?? Skuffa :tristbla:

:fnise:

Neida!

Skrevet

God morgen!

Halvveis i uka, og godt er det! Etter to intense dager med kursing/opplæring/møter, er det plutselig tilbake til hverdagen og alle de oppgavene jeg har skjøvet foran meg. Herlig! Med andre ord, smått kaos så langt i dag... Men det går da det også håper jeg :jepp:

Tror jeg vil tilbake til møterommet jeg... Var fredeligere der... :sukk:

Men er igang med å mase på prosjektlederen på epost, så han slipper visst ikke unna meg i dag heller... :sjenert:

:kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...