Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gudd mårning!

Stakkar ryggen altså - det er ikke særlig fordelaktig å sitte pal på en stol i dagevis nei. Jeg jobbet og satt mye helga for to uker siden og merket at jeg var sår i korsryggen uka etter. Måtte trene for å få det vekk, men det hjalp også.

Blir kanskje tidlig kveld på deg i dag da?

Skrevet

:nissekonekyss:

God morgen!

:klem:

God morgen!

Et :nissekonekyss: gitt! Ikke dårlig! :nigo:

Gudd mårning!

Stakkar ryggen altså - det er ikke særlig fordelaktig å sitte pal på en stol i dagevis nei. Jeg jobbet og satt mye helga for to uker siden og merket at jeg var sår i korsryggen uka etter. Måtte trene for å få det vekk, men det hjalp også.

Blir kanskje tidlig kveld på deg i dag da?

Blir nok en tidlig kveld i dag også ja... Håper jeg kommer fra jobb i nærheten av vanlig tid, og så får det gå som det går tenker jeg. Litt usikker på hva jeg skal gjøre ang trening i dag, men uansett blir det trening i morra. Da er det jo min faste intervallspinning! Må bare få booket timen (er noe feil på sida til treningssenteret ser det ut tli...).

Litt på hæla denne uka kjenner jeg, og prøver å ikke la ymse ting stresse meg. Burde gjort det ene og det andre, men får bare ta det fra en kant etterhvert. Mulig det blir litt pusling hjemme i dag, og handling. Vi får se! Litt texas-periode, men sånn er det bare innimellom...

Mer :kaffekopp: ?

Skrevet

Har hatt film-spinn i dag og kjørt en klatreetappe i TdF. Utrolig morsom time.

Skrevet

:vinke:

Håper alt står bra til med deg nå for tiden :)

Tror det går bra ja (har bare ikke fått kjent så mye etter denne uka...). :nigo:

Med deg også?

Har hatt film-spinn i dag og kjørt en klatreetappe i TdF. Utrolig morsom time.

Det hørtes moro ut! Hvordan fungerer en slik time egentlig? Ser dere etappen på lerret, og sykler "samme bakken"? Håper du fant en bra rygg å ligge bak :ler:

Her blir det hjemme-kveld i dag... Litt klesvask, hjelpe oppvaskmaskinen litt på vei, leke litt med nytt teknisk leketøy og slappe godt av. Sliten jente må lade opp til hektisk helg! :jepp:

:veslejenta:

Skrevet

Vi lå sammen med teten og alt var lagt på på DVD. Den timen vi hadde var lagt opp litt organisert, sånn at vi ikke bare fulgte gutta i touren. Ellers ble det en skikkelig stigning - ca 30 min som startet med et par sanger oppvarming. Så var det "utoverbakke" et par minutter før det var 14 min stigning. Vi avsluttet med noen minutter nedsykling. Fy fadet jeg svettet..... :ler:

Skrevet

Ser du har vært flink og lest masse i det siste! :jepp:

Skrevet

Vi lå sammen med teten og alt var lagt på på DVD. Den timen vi hadde var lagt opp litt organisert, sånn at vi ikke bare fulgte gutta i touren. Ellers ble det en skikkelig stigning - ca 30 min som startet med et par sanger oppvarming. Så var det "utoverbakke" et par minutter før det var 14 min stigning. Vi avsluttet med noen minutter nedsykling. Fy fadet jeg svettet..... :ler:

Ahhhh! Høres ikke dumt ut!

Ser du har vært flink og lest masse i det siste! :jepp:

*kremt*

Har vel strengt tatt bare lest søndagen... :sjenert: Men alt er bedre enn ingenting!

Gjest wild bird
Skrevet

Takk som spør, jeg har det bare bra :)

Syns du er fornuftig som slapper av og lader opp til travel helg. Hva er det som skjer nå til helgen da? Går litt surr i alle planene dine jeg, må jeg innrømme :fnise:

Skrevet

Joa, men søndager er gode lesedager! Flott det! ;)

Skrevet

Til helga skulle jeg vært hos mine foreldre, med litt selskapeligheter etc. Drar en tur uansett, men det blir trolig bare dagstur. Resten av helga blir det trolig endel jobbing, siden vi skal i gang med stort prosjekt på jobb til uka. Ikke kjempemoro, men får bare gjøre det beste ut av det!

Fatter ikke det er mulig å bli så trøtt jeg altså....

Skrevet

God morgen!

Torsdag, nesten helg, trøtt jente, og ganske fint vær. Kort oppsummert :ler:

Ble en ganske sløv sofakveld i går, og kjenner det var veldig deilig. Tror skrotten trengte det gitt! I dag satser jeg på en skikkelig spinningøkt, blir godt! :trene:

:kaffekopp: i bøtter!

Gjest wild bird
Skrevet

:vinke:

Godt å se at du har energi og er klar for spinning! Vil gjerne ha litt av det overskuddet ditt altså, så hvis du har noe å avse, bare send det hit over ;)

Skrevet

Endelig innom for dagen :goodbye:

Jeg er hjemme og har slitt med nettet i dag, så derfor er jeg ikke her før nå.

Håper du har kommet godt i gang. Høres herlig ut med spinn... sukk.. jeg får jo ikke gjort noe denne uka med denne helsikes feberen og snørra :sukk:

Tar meg en :kaffekopp: her jeg.

Skrevet

Du, de lavkarboknekkebrødene..... Jeg får mageknip av solsikkekjerner, har du noen tips til hva jeg kan bruke istedet? :klø:

Skrevet

Du, de lavkarboknekkebrødene..... Jeg får mageknip av solsikkekjerner, har du noen tips til hva jeg kan bruke istedet? :klø:

Jeg ville forsøkt å bytte ut solsikkekjernene med for eksempel en god slump gresskarkjerner, mer linfrø, mer sesamfrø, knuste mandler etc. Til du får en passe grautaktig masse :) LCHF-bloggen har også en oppskrift på Linfrøkjeks, hvor det fint kan brukes gresskarkjerner eller sesamfrø istedet for solsikkekjerner. Kjeksene tar litt lengre tid å lage, siden linfrøene skal ligge i bløt. Har ikke forsøkt de, men ser ut til at de ligner ganske mye på knekkebrødene. Og knekkebrødene er GOOOOODE!!!

:jepp:

Skrevet (endret)

Bare ikke bruk for mye linfrø, det gjorde jeg... :fnise: Eller... :flekke::hoho:

Var spinningen vellykket?? :trene::sikle::plystre:

Endret av vimse
Skrevet

:ler:

Spinninga var veldig vellyket! Fikk kjørt knallhardt, og hadde godt med energi underveis :trene: Og fikk skravlet litt etter treningsøkta :plystre::sikle: Klager ikke! :nigo:

Men nå er jenta trøtt, så da får jeg vel skru av pc'en her og finne senga...

Sweet dreams! :sjenert:

Skrevet

God morgen!

Fredag!! :hoppe:

Ikke like ekstatisk som vanlig, siden jeg antar at det blir endel jobbing i helga, men satser uansett på fri i morra. DET hadde gjort seg! LITT helg i det minste :nigo:

Trøtt, sliten og ellers er det ganske greit her. Gjorde godt med en god treningsøkt i går, og fikk virkelig gitt jernet. Sånne timer er gull verdt!

:kaffekopp: trengs på en fredag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...