Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Treff! :hoppe:

Jah!

Retur på søndagen ja :)

Vi reiser nok ikke så sent (har omtrent 4 timer i bil hjem), men hadde vært koselig å treffes! Må bare avklare litt med reisefølget også, men tror det skal gå bra :jepp: Har bilen med da, så et bilvennlig sted hadde ikke vært dumt :sjenert:

Regner med lørdagen går litt bort i konsert, venting, køståing etc (jenta vil jo ha plass langt fremme må vite :ler: )...

Jammen det skal vi alltids klare å finne ut av, vet du. Om ikke annet så klarer sikkert Skravla og jeg å finen frem til der du har overnattet, så du slipper å dra med bil rundt omkring - ikke sant det Skravla? :nigo:

Åh så koselig å få møtt deg i virkeligheten! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi finner frem - garantert. :hoppe:

Sosiale og selskapssjuke som vi er så tropper vi opp :jepp:

:ler:

Skrevet

Herlige dere er! Gleder meg stort til å få treffe dere også!

Lenge siden jeg har hatt en skikkelig internett-date :fnise:

Skrevet

Date faktisk :sminkedokke:

Vi vil jo hilse på, vet du.

Skrevet

Men jeg advarer.... både Suzy og jeg er stille og sjenerte, så du må nok stå for skravlingen. :sexy:

Skrevet

Date faktisk :sminkedokke:

Vi vil jo hilse på, vet du.

:hoppe:

Men jeg advarer.... både Suzy og jeg er stille og sjenerte, så du må nok stå for skravlingen. :sexy:

:sjokkert:

Hvordan skal det gå? Jeg er jo SÅ :sjenert: og stort sett taus som en østers...

Kjenner jo allerede nå at date-nervene står i helspenn :fnise:

Skrevet

Ja vi er ekstremt beskjedne og prater veldig lite. Tiden står nesten stille når vi er tilstede, for det er liksom ingen av oss som tar initiativ og sånn ....

Yeah.. right.... :hoho:

Skrevet

:skratte:

Virker som om vi er veldig like der altså.... :sjenert:

Skrevet (endret)

Bare innom for å si at jeg følger med på dagboka di selv om jeg ikke kommenterer så ofte. Jeg sletter min dagbok siden den oppdateres så lite, vil heller henge her inne når jeg er på KG :)

Endret av Kanei
Skrevet (endret)

Bare innom for å si at jeg følger med på dagboka di selv om jeg ikke kommenterer så ofte. Jeg sletter min dagbok siden den oppdateres så lite, vil heller henge her inne når jeg er på KG :)

:klem:

Koselig å se deg her inne Kanei!

Lenge siden sist :sjenert: Alt bra med deg?

Kommer til å savne boka di, men uansett viktigst at du vimser innom av og til!

Endret av Roadrunner
Skrevet

Alt står bra til :klem:

Det går fremover med søvnen til junior, det viktigste for meg for tiden :)

Dagene mine er ganske like, så gøy å lese om alt det morsomme du gjør i høst !

God bedring :)

Skrevet

Her har lufta gått ut av ballongen gitt... Zzznork... :sove:

Hjem og finne treningstøy og komme meg på spinning, og så forhåpentligvis få gjort litt i heimen i kveld. Kanskje? :klø:

:veslejenta:

Gjest wild bird
Skrevet

Håper energien vender tilbake snart. Men det er da ikke det minste rart om du er litt slakk og sliten, etter all den aktiviteten du har holdt på med i høst!

Skrevet

Energien er litt til og fra, men har da kommet meg gjennom en spinningøkt, satt på en vaskemaskin sengetøy og har middagen igang på komfyren. Så det kommer seg! Må legge på rent sengetøy etterpå, støvsuge og pusle litt, og så tror jeg at det blir litt sofasliting :ler:

Og høsten er da ung ennå :nigo: Gjenstår en bursdagsfeiring, spaweekend, konsertweekend og storbyweekend :duskedame:

Skrevet

Da var skinnreimene på plass rundt håndleddet :sjenert: Er jo bare en drøy måned til den ALLER SISTE a-ha konserten! Og et skikkelig Morten Harket/a-ha armbånd må på plass synes jeg :nigo: En hyllest og en liten sørgebånd-tanke...

Harry? Jeg? Ehh... Neppe! :nigo:

Skrevet
:ler: Harry :ler: Nei jeg syns det er bare kult jeg altså!
Skrevet

Energien er litt til og fra, men har da kommet meg gjennom en spinningøkt, satt på en vaskemaskin sengetøy og har middagen igang på komfyren. Så det kommer seg! Må legge på rent sengetøy etterpå, støvsuge og pusle litt, og så tror jeg at det blir litt sofasliting :ler:

Og høsten er da ung ennå :nigo: Gjenstår en bursdagsfeiring, spaweekend, konsertweekend og storbyweekend :duskedame:

Så du ble hekta på puslespill du også ja? :ler:

Skrevet

:ler: Harry :ler: Nei jeg syns det er bare kult jeg altså!

:fnise:

Synes i grunn det er litt kult jeg også... :sjenert: Har ønsket meg i lange tider, men ikke funnet noe som jeg kunne tenke meg til det bruket (mye kule armbånd, men de blir litt for forseggjorte liksom. Skal være litt "harry" ) Men så fikk jeg tips om å ta en tur innom hobbyforretning, og der hadde de jo metervis! Den jeg falt for var i "tjukkeste" laget (altså i dybden ikke bredden), men det fikset jeg ved hjelp av tapetkniven (kronglete, men det gikk). I stedet for en lang remse, ble det tre (har to stk på meg nå - dobbelt), siden kniven sneiet litt hit og dit innimellom. Men riktig så fornøyd så langt! :ler:

Så du ble hekta på puslespill du også ja? :ler:

Småhekta :sjenert:

Men spilte faktisk ikke i går... Jeg har visst en lei tendens til å bruke ordet pusle i forbindelse med å pusle i heimen (rydde etc). Så da blir det litt dobbel betydning! :fnise:

God morgen!

:regn: i bøtter og spann her i dag, og i grunn litt koselig synes jeg. Skal jo sitte inne i hele dag, og en tur på Ikea i ettermiddag. Så helt greit at det regner ute, da kommer det i alle fall ikke mer :snø: med det første! Er faktisk 8 grader ute her, så rene "sommeren" jo!

Sovet som en stein i natt, og ganske trøtt da klokka ringte. Var jo helt i dvale! Men har kommet meg på jobb, og har så smått begynt å fungere (tror jeg). Halvveis i uka! :hoppe:

:kaffekopp: trengs!

Skrevet

God regnfull morgen!

Syns ikke skinnarmbånd er harry jeg - det er jo bare et uttrykk for beundring ;)

Ikea er jo det morsomste som finnes. Kan jeg få bli med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...