Roadrunner Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #2441 Skrevet 27. oktober 2010 God regnfull morgen! Syns ikke skinnarmbånd er harry jeg - det er jo bare et uttrykk for beundring Sant det! Men det kommer kanskje litt sent hos meg da... Vært fan noen år, men plutselig, en måned før siste konserten SÅ kommer skinnreimene på MEN - bedre sent enn aldri! Ikea er jo det morsomste som finnes. Kan jeg få bli med? Klart du kan! Men det blir en liten reisevei for deg da, for jeg tenkte jeg skulle sjekke ut den nyåpnede Ikea'en i Kristiansand... Visstnok den største og den fineste
Suzy Skrevet 27. oktober 2010 #2442 Skrevet 27. oktober 2010 Klart du kan! Men det blir en liten reisevei for deg da, for jeg tenkte jeg skulle sjekke ut den nyåpnede Ikea'en i Kristiansand... Visstnok den største og den fineste Farken... ja da blir det vel litt travelt
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #2443 Skrevet 27. oktober 2010 Farken... ja da blir det vel litt travelt Du kan ikke få til en liten "jobbreise" da? Viktig å sjekke rundt i distriktene vettu! *kremt*
Suzy Skrevet 27. oktober 2010 #2444 Skrevet 27. oktober 2010 Du kan ikke få til en liten "jobbreise" da? Viktig å sjekke rundt i distriktene vettu! *kremt* Jeg skulle helt klart vært sørover ja, så kanskje det gitt
Sauen Shaun Skrevet 27. oktober 2010 #2445 Skrevet 27. oktober 2010 Ikea kan være farlig for visakortet det...
Suzy Skrevet 27. oktober 2010 #2446 Skrevet 27. oktober 2010 Ikea kan være farlig for visakortet det... Det skal være sikkert
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #2447 Skrevet 27. oktober 2010 Usj! Blitt en litt drittdag på jobb dette, og jeg føler at jeg har mistet totalt kontrollen over ymse ting og tang. Kjipe greier! Nå er jeg bare klar for at dagen skal ta slutt så jeg kan komme meg ut herfra... Måtte morgendagen bli en bedre arbeidsdag! Hmpf... Kan bli dyrt på Ikea om jeg skal få ut aggresjon der i dag istedet for på trening...
Suzy Skrevet 27. oktober 2010 #2448 Skrevet 27. oktober 2010 Kjedelig med sånne stressdager da ting bare tar av Jeg driver med rutinepirk og sliter med å holde meg unna KG, men jeg kan heldigvis få lov til å gå om en times tid.
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #2449 Skrevet 27. oktober 2010 Ser ut til at ting har løst seg, og jeg er SÅ letta! Problemet var ikke noe stort problem allikevel, og jeg har senka skuldrene igjen. Bare 45 min til dagen er omme, da blir det kjøttbullar på Ikea
Gjest wild bird Skrevet 27. oktober 2010 #2450 Skrevet 27. oktober 2010 Hei! Godt at ting løste seg på jobb da, sånn liker vi Kos deg på Ikea. Håper du finner noe fint
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #2451 Skrevet 27. oktober 2010 Vi liker absolutt ting som løser seg på jobb! Blir hektisk fremover, men godt med sånne kjipe ting som går i orden. Ingen store shoppingplaner på IKEA, men NOE skal jeg nok finne Må si jeg liker mitt nye "armbånd" altså.. *hæppi*
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #2452 Skrevet 28. oktober 2010 God morgen! Igang med torsdagen, og begynner å se helga nærme seg. Skal bli godt! En helg uten farting NOE sted, bare litt venninnesosialt, trening og avslapning. Blir godt! Koselig vims på Ikea i går, og fikk brukt litt penger. To pakker batterier, og en "pute-for-bruk-med-laptop-på-fanget" Og en helt grei Ikea-middag. Ikke dumt! Stor og flott Ikea-butikk, og helt sikkert ikke siste turen dit nei... Litt besøk, litt sløvings og ellers ikke de helt store sprellene. Sovet som en stein i natt, og var småvrak da klokka ringte. Det er rett og slett litt tortur synes jeg Spinning senere, og ellers ganske rolig ettermiddag. Vurderer en kjapp tur innom KID, fant en kjempekoselig dørkrans (jul), til den nette sum av 99 kroner... Ville ikke kjøpe den før jeg haddde sjekket status på Ikea i går, men fant ingenting som kunne matche, så da blir det nok den på KID. Me like! Fikk også kjøpt meg ny treningsbukse i full fart, siden jeg klarte å ødelegge en i vaskemaskinen her om dagen... Ikke særlig sexy med 6 hull bak på låret gitt Men ny Nike-bukse (3/4 lang) er i hus, og jeg er storfornøyd! Sånn, det var en kjapp oppsummering av de siste 18 timene... :kaffekopp:
mocci Skrevet 28. oktober 2010 #2453 Skrevet 28. oktober 2010 Kjekt å høre at du fant deg noe av interesse på IKEA. Men nå skal det vel godt gjøres å komme hjem tomhendt derfra. Ha en superduper dag på jobb og hjemme!
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #2454 Skrevet 28. oktober 2010 Det skal vel godt gjøres å komme ut derfra HELT tomhendt ja... LITT finner man jo alltids! Takk for det, mocci! Ha en kjempefin dag du også!
Suzy Skrevet 28. oktober 2010 #2455 Skrevet 28. oktober 2010 De laptop-putene er helt geniale - jeg kjøpte til stebarna til jul i fjor og datteren har også en. Du slipper kokte lår og det hele Jeg elsker IKEA altså... kan godt gå gjennom uten å kjøpe noe som helst, men kan godt handle for 1500 om jeg har det. He, he! Og enda mer faktisk... Jeg har kjøpt tv-benken, madrasser og senger, kjøkken og veldig mye annet der. Digger IKEA. Jeg blir med neste gang Hørs ut som avslapping ei helg kan være smart - så du får tatt deg inn litt innimellom.
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #2456 Skrevet 28. oktober 2010 Tenkte laptoppute måtte være bra, spesielt for pc'en sin del. Så får den litt mer luft under! Den blir ikke varm, så lårene mine klarer seg bra, men den er kanskje ikke så glad i å sitte direkte på fanget, eller ligge i sofaen... Så kult at du blir med neste gang! Men da må du bare få summet deg, for aner meg at jeg tar en tur innom igjen til uka Er et sett bokser jeg gjerne skulle hatt (var tomt), så da må jeg nok innom igjen Gleder meg til Ikea sammen med Suzy Litt i dag, men satser på å få det meste unna i dag, så jeg kan ta det litt roligere i morra...
Suzy Skrevet 28. oktober 2010 #2457 Skrevet 28. oktober 2010 Hm, skal til Drammen til uka - kanskje jeg kan sneie nedom deg da?
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #2458 Skrevet 28. oktober 2010 Det er jo ikke lange svippen fra Drammen
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #2460 Skrevet 28. oktober 2010 Og når du først er nedover (og det bare er en kjapp svipp), så kan du jo joine på trening også? 90 min spinn på torsdagen feks? Rekker Ikea først, og spinn etterpå Vi har en plan! *kremt*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå