Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hei :)

Utrolig kjedelig med bilreparasjon midt oppe i jula da! For ikke å snakke om den utgiften oppe i alt det andre man bruker penger på i disse tider...

Håper du koser deg i romjula, til tross for at du må jobbe ;) Her er det også slutt på fri nå, i morgen er det jobb igjen :sukk:

Ha en fin kveld :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Jepp, blireparasjon passer vel i grunn aldri? Men nå er den i alle fall vel plassert på verkstedet, og jeg krysser fingrene for at det går bra, og at regninga ikke inneholder altfor mange (og høye) siffer.

Interessant uke dette igrunn. I går hadde jeg mandag på en tirsdag (siden jeg hadde fri på mandag, så startet liksom arbeidsuka i går). I morra får jeg fredag på en torsdag. Hva har jeg da i dag? Tirsdag på en onsdag (dagen etter mandag), Onsdag på onsdag (er jo midt i uka) eller torsdag på onsdag (dagen før fredag)? Kan jo bli forvirra av mindre her...

Sløv ettermiddag i går, var skikkelig deilig. I dag avhenger det hele litt av om jeg får bilen igjen, men får bare vente og se. De har lovet å ringe når de ser hvordan det går seg til...

:kaffekopp: er servert!

Skrevet

:skratte:

Ikke meningen vimse, men jeg er jo rent forvirra selv! :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Ha en fin tors...ehhh....tirs....ehhh....var det kanskje onsdag? ;)

Skrevet

Den eneste dagen jeg forholder meg til nå til over helgen er fridag :lur:

Skrevet

Da var jeg uten bil i dag gitt. Verkstedet ringte, de hadde fått feil deler, og måtte bestille riktig. Skulle få delene i morra, og skulle ha bilen ferdig da. Og han trodde nok at vi kom til å passere 3000 kroner (hadde fryktet MINST det dobbelte jeg... Har'ke peil - vet bare at bil er DYRT!)... Snart frisk bil :hoppe:

Snart lunsj?

Skrevet

Den eneste dagen jeg forholder meg til nå til over helgen er fridag :lur:

:roll: :slår:

:opplyser: Noen må jobbe så dette samfunnet går rundt...

:hoho:

Skrevet

Så bra at verkstedregninga bare blir halvparten av det du trodde. :hoppe:

Og hvilken dag er det i dag? Vet ikke... Hjemme-alene-syk-dag tror jeg det er for min del... :sukk:

Skrevet

Eller i hvertfall være på jobb. :fnise:

Skrevet

:ler:

Jo, men det er vel bare pirk på detaljer? Jeg er på jobb, altså "jobber" jeg! :opplyser:

:fnise:

Skrevet

Nei, nå vil jeg hjemover snart!

Fått låne bil på jobb, så skal i alle fall komme meg hjemover for "egen" maskin. Savner gliset mitt da... Ellers litt hodepine og ruskete i formen, så tror det blir en rolig kveld i kveld også. Litt usikker på om jeg skal fortelle venninna at jeg nå har tilgang på bil igjen (vi hadde en liten avtale i ettermiddag, men jeg sendte melding i formiddag og sa at jeg dessverre ikke har bil i dag), eller om jeg bare skal holde kjeft og finne sofaen... Eller... ? Får kanskje ringe henne etterhvert uansett..

"Fredag" i morgen!! :hoppe:

Skrevet

:veslejenta:

Jeg har jobbet i nesten den posituren hele dagen jeg :ler: Jeg har i allefall gjort noe :fnise:

Skrevet

Jeg har jobbet i nesten den posituren hele dagen jeg :ler: Jeg har i allefall gjort noe :fnise:

Da har du gjort mer enn meg. Har vel knapt beveget meg i dag. :fnise:

Skrevet

Jeg har vel strengt tatt bare beveget hendene - og munnen :hoho:

Skrevet

:ler:

:veslejenta: her også. Ikke helt i form, er stiv og øm i nakken (kjertler?), tung i hodet/hodepine og småfrossen. Har vasket en maskin klær, og tenkte jeg skulle få vannet blomstene, men så får det være nok... Sofa, pledd, snop og sløvings -----> onsdagskvelden.

Et halvt øye på tv'en, og ellers rolig her. Har jeg ringt venninna? Nope... Kommer jeg til å ringe? Nope... :sjenert:

Skrevet

Sofa er utrolig digg.

Blir på sofaen i kveld jeg også. Må bare få pakket til jeg drar i morgen.

Kos deg masse og så håper jeg du unngår sykdom.

Skrevet

Hvorfor går det ikke noe mer spennende på tv en onsdag ettermiddag/kveld? En film for eksempel? Og hvorfor tygger jeg snop her jeg sitter? :klø:

Tror jeg skal finne horisontalen litt jeg, er gåen i nakkeområdet...

:veslejenta:

Skrevet

Nemlig! :ler:

Jeg gjorde mitt på jobb i går, så jeg har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt :riste: Og nå er det bare en dag igjen for deg så har du fri du også :strix:

Og usj til bassiller da, får håpe de forsvinner fort igjen! :jepp:

God bedring!

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...