Gjest Purple Haze Skrevet 28. desember 2010 #2961 Skrevet 28. desember 2010 Hei Utrolig kjedelig med bilreparasjon midt oppe i jula da! For ikke å snakke om den utgiften oppe i alt det andre man bruker penger på i disse tider... Håper du koser deg i romjula, til tross for at du må jobbe Her er det også slutt på fri nå, i morgen er det jobb igjen Ha en fin kveld
Roadrunner Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #2962 Skrevet 29. desember 2010 God morgen! Jepp, blireparasjon passer vel i grunn aldri? Men nå er den i alle fall vel plassert på verkstedet, og jeg krysser fingrene for at det går bra, og at regninga ikke inneholder altfor mange (og høye) siffer. Interessant uke dette igrunn. I går hadde jeg mandag på en tirsdag (siden jeg hadde fri på mandag, så startet liksom arbeidsuka i går). I morra får jeg fredag på en torsdag. Hva har jeg da i dag? Tirsdag på en onsdag (dagen etter mandag), Onsdag på onsdag (er jo midt i uka) eller torsdag på onsdag (dagen før fredag)? Kan jo bli forvirra av mindre her... Sløv ettermiddag i går, var skikkelig deilig. I dag avhenger det hele litt av om jeg får bilen igjen, men får bare vente og se. De har lovet å ringe når de ser hvordan det går seg til... er servert!
Roadrunner Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #2964 Skrevet 29. desember 2010 Ikke meningen vimse, men jeg er jo rent forvirra selv!
Gjest Purple Haze Skrevet 29. desember 2010 #2965 Skrevet 29. desember 2010 God morgen Ha en fin tors...ehhh....tirs....ehhh....var det kanskje onsdag?
vimse Skrevet 29. desember 2010 #2966 Skrevet 29. desember 2010 Den eneste dagen jeg forholder meg til nå til over helgen er fridag
Roadrunner Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #2967 Skrevet 29. desember 2010 Da var jeg uten bil i dag gitt. Verkstedet ringte, de hadde fått feil deler, og måtte bestille riktig. Skulle få delene i morra, og skulle ha bilen ferdig da. Og han trodde nok at vi kom til å passere 3000 kroner (hadde fryktet MINST det dobbelte jeg... Har'ke peil - vet bare at bil er DYRT!)... Snart frisk bil Snart lunsj?
Roadrunner Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #2968 Skrevet 29. desember 2010 Den eneste dagen jeg forholder meg til nå til over helgen er fridag :slår: Noen må jobbe så dette samfunnet går rundt...
Sauen Shaun Skrevet 29. desember 2010 #2969 Skrevet 29. desember 2010 Så bra at verkstedregninga bare blir halvparten av det du trodde. Og hvilken dag er det i dag? Vet ikke... Hjemme-alene-syk-dag tror jeg det er for min del...
Skravla Skrevet 29. desember 2010 #2970 Skrevet 29. desember 2010 :slår: Noen må jobbe så dette samfunnet går rundt... Eller i hvertfall være på jobb.
Roadrunner Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #2971 Skrevet 29. desember 2010 Eller i hvertfall være på jobb. Jo, men det er vel bare pirk på detaljer? Jeg er på jobb, altså "jobber" jeg!
Roadrunner Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #2972 Skrevet 29. desember 2010 Nei, nå vil jeg hjemover snart! Fått låne bil på jobb, så skal i alle fall komme meg hjemover for "egen" maskin. Savner gliset mitt da... Ellers litt hodepine og ruskete i formen, så tror det blir en rolig kveld i kveld også. Litt usikker på om jeg skal fortelle venninna at jeg nå har tilgang på bil igjen (vi hadde en liten avtale i ettermiddag, men jeg sendte melding i formiddag og sa at jeg dessverre ikke har bil i dag), eller om jeg bare skal holde kjeft og finne sofaen... Eller... ? Får kanskje ringe henne etterhvert uansett.. "Fredag" i morgen!!
Suzy Skrevet 29. desember 2010 #2974 Skrevet 29. desember 2010 Jeg har jobbet i nesten den posituren hele dagen jeg Jeg har i allefall gjort noe
Sauen Shaun Skrevet 29. desember 2010 #2975 Skrevet 29. desember 2010 Jeg har jobbet i nesten den posituren hele dagen jeg Jeg har i allefall gjort noe Da har du gjort mer enn meg. Har vel knapt beveget meg i dag.
Suzy Skrevet 29. desember 2010 #2976 Skrevet 29. desember 2010 Jeg har vel strengt tatt bare beveget hendene - og munnen
Roadrunner Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #2977 Skrevet 29. desember 2010 her også. Ikke helt i form, er stiv og øm i nakken (kjertler?), tung i hodet/hodepine og småfrossen. Har vasket en maskin klær, og tenkte jeg skulle få vannet blomstene, men så får det være nok... Sofa, pledd, snop og sløvings -----> onsdagskvelden. Et halvt øye på tv'en, og ellers rolig her. Har jeg ringt venninna? Nope... Kommer jeg til å ringe? Nope...
Skravla Skrevet 29. desember 2010 #2978 Skrevet 29. desember 2010 Sofa er utrolig digg. Blir på sofaen i kveld jeg også. Må bare få pakket til jeg drar i morgen. Kos deg masse og så håper jeg du unngår sykdom.
Roadrunner Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #2979 Skrevet 29. desember 2010 Hvorfor går det ikke noe mer spennende på tv en onsdag ettermiddag/kveld? En film for eksempel? Og hvorfor tygger jeg snop her jeg sitter? :klø: Tror jeg skal finne horisontalen litt jeg, er gåen i nakkeområdet...
vimse Skrevet 29. desember 2010 #2980 Skrevet 29. desember 2010 :slår: Noen må jobbe så dette samfunnet går rundt... Eller i hvertfall være på jobb. Nemlig! Jeg gjorde mitt på jobb i går, så jeg har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt Og nå er det bare en dag igjen for deg så har du fri du også Og usj til bassiller da, får håpe de forsvinner fort igjen! God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå