Gjest Purple Haze Skrevet 9. januar 2011 #3101 Skrevet 9. januar 2011 Klart det ordner seg. Det er jeg ikke i tvil om! Og deilig middag på deg i dag, i beste lavkarbostil
Roadrunner Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #3102 Skrevet 9. januar 2011 Da var testen til temaet bestått, og jeg kan rusle videre til neste utfordring. 3 emer og dermed 3 tester gjenstår, før jeg kan starte repetisjonen og arbeidet med oppgaver. Fornøyd med å komme i mål i dag! Nå blir det før jeg finner senga passe tidlig Selvskrytt er velskrytt, men jeg er virkelig fornøyd!
Sauen Shaun Skrevet 9. januar 2011 #3103 Skrevet 9. januar 2011 Gratulerer med nok et emne i boks. Kos deg resten av kvelden.
Suzy Skrevet 10. januar 2011 #3104 Skrevet 10. januar 2011 Så flink du er! Jeg startet dagen med å skrive innlegg i boka til Purple - til deg - så jeg er kanskje ikke på mitt absolutt mest fokuserte i dag. Sovet for lite og ødelagt all rytme i helga og det betaler jeg for nå kjenner jeg. Men i kveld skal jeg i seng tidlig. Veldig tidlig! Nå... skal jeg ha mer
Roadrunner Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3105 Skrevet 10. januar 2011 God morgen! Mandag morgen, jenta er smått trøtt (lå evigheter før jeg fikk sove i går) og litt spent på hva dagen bringer. Har sendt epost til sjefen ang ferieønsket mitt (han er selvfølgelig ikke på kontoret denne uka...), og krysser fingrene. Maybe maybe! Ellers kan det meldes om at etter uke 1 viser vekta -2,7 kg Fornøyd! Er fremdeles et lite stykke igjen før jeg er der jeg en gang var, men det går i alle fall rette veien! Mer til morgenfuglene!
Gjest Purple Haze Skrevet 10. januar 2011 #3106 Skrevet 10. januar 2011 God morgen for vektnedgang! Og krysse fingra for ferie! Ha en fin dag
Suzy Skrevet 10. januar 2011 #3107 Skrevet 10. januar 2011 Fytterakker'n så flink du er og så godt at det allerede vises at du har skjerpet maten. Jeg er imponert! Håper ferien ordner seg.
Sauen Shaun Skrevet 10. januar 2011 #3108 Skrevet 10. januar 2011 Ja, jeg er også imponert over deg. Herlig når resultatene viser seg så raskt.
Roadrunner Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3109 Skrevet 10. januar 2011 Begge har fått fri fra jobben! Så nå venter jeg bare på tilbud fra reiseselskapet for å se om vi kan optimalisere turen litt mer. Men tror jeg tør si det såpass sikkert nå at - VI SKAL PÅ TUR! En ekstra motivasjon til å være litt ekstra flink med kostholdet kanskje? Har hatt noen utskeielser uka som gikk også, så synes i grunn det er godt gjort at vekta viste såpass ned. Men klager ikke! Nå har jeg skrevet på denne meldingen i hele dag.... Kanskje på tide å poste?
Gjest Purple Haze Skrevet 10. januar 2011 #3114 Skrevet 10. januar 2011 Så herlig!! Hva var det jeg sa? Det ordner seg for snille jenter!
Chica Skrevet 10. januar 2011 #3115 Skrevet 10. januar 2011 Grattis med både vektnedgang og bestilling av tur! Og ikke minst bestått delmål av studiene Sitter her med worddokumentet mitt i bakgrunnen, men sååå lite motivert til å skrive når klokka nærmer seg 20...
Roadrunner Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #3116 Skrevet 10. januar 2011 Hurra!! Veldig fornøyd! Så herlig!! Hva var det jeg sa? Det ordner seg for snille jenter! Så sant Det ordner seg for snille jenter! Også bare noen små uker til da gitt! Grattis med både vektnedgang og bestilling av tur! Og ikke minst bestått delmål av studiene Sitter her med worddokumentet mitt i bakgrunnen, men sååå lite motivert til å skrive når klokka nærmer seg 20... Tusen takk, Chica! Koselig å se deg innom av og til Åpnet boka på nytt emne jeg også, og har fått lest noen få sider... Men ikke veldig effektivt må jeg si. Prøver å trøste meg med at alt er bedre enn ingenting! Og så prøver jeg å få fatt i ei venninne så vi kan gå ut og spise i morra etter treninga (så slipper jeg å gjøre husarbeid...)
Skravla Skrevet 10. januar 2011 #3117 Skrevet 10. januar 2011 Herlig med turen. Jeg har vært på kollokvie og oppgave skal bare finpusses før den sendes inn til foreleser.
Scorpina Skrevet 10. januar 2011 #3118 Skrevet 10. januar 2011 (endret) Whooooooot? Minus nesten 3 kg på en uke?! God damn jente!!! *korser seg foran og bak* Steike bra er det!!! *bøyer-seg-i-støvet-smiley* ....og ja hehe..hei forresten Ble bare litt satt ut her Følger du en spesiell plan eller? Jeg begynte *host-hark* et nytt og bedre liv i fjor og prøver fortvilt å ja, fortsette med denne livsfilosofien. Jula trøbbla det litt til sånn yderst, men jeg er back on track vil jeg si. Men ååååååh..hvor skal dere på tur hen? (Neppe Svinesund?! ) svartens leifer... Endret 10. januar 2011 av Scorpina
Roadrunner Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #3119 Skrevet 11. januar 2011 God morgen! Hei, Scorpina! Så fikk jeg lurt deg inn her også... *rå latter* For å si det sånn, kostholdet mitt trøbla seg litt til i jula (okei, så begynte det litt før jul), og nå var det på sin plass å stramme inn igjen. Har tidligere hatt gode erfaringer med lavarkbo (når jeg klarer å holde meg fokusert), og kjører på med en form for lavkarbo igjen. Så det skal nevnes at mesteparten av det jeg har gått ned er væske (karbohydratene er med på å binde væske i kroppen - mindre karbo - mindre vann bundet - lavere vekt). Men det er uansett en skikkelig kickstart! trengs i dag, det er jo den berømte t-dagen... Gjorde ikke så rent lite vondt da klokka ringte i morges, og jeg måtte drøye'n noen minutter før jeg krøp frem fra dyna. Men jeg har da kommet meg på jobb i dag også Den Ooooooo herlige sørlandsvinteren fortsetter med sin sjarm, regn og skøyteis... Det smelter litt nå da, det kan jeg ikke si at jeg klager så veldig på. Enten får det være kaldt, snø og fint, eller så kan det like gjerne smelte og være barmark. I alle fall veier, og sykkelstier! Mer ?
mocci Skrevet 11. januar 2011 #3120 Skrevet 11. januar 2011 Grattis med tur og så langt avsted! :dåne: Syden du liksom...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå