Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenkte på deg i går da jeg lagde pizza og dro ut en eske med bakepapirark, fra Euroshopper :hoho: Jeg tenkte at nå skal jeg sjekke de i forhold til vanlige(jeg hadde også fra Unik liggende), og det er ikke rart de setter seg fast, de er jo knalltynne i forhold til de vanlige :dåne: Og de ble helt porøse etter en omgang i ovnen med pizza oppå og lite klare for gjenbruk :riste:

Jaja, så vet vi det :fnise:

Euroshopper er HELT svartelistet her hos meg nå (appropos: Noen som vil ha tilsendt en gratis rull bakepapir? :skratte: ). Ærlig talt, det går jo helt i oppløsning. Og med knekkebrød som da sitter litt fast... Løpet kjørt! Har kjøpt mer bakepapir, men denne gangen fra Coop (de fungerer mye bedre). Men er egentlig en stor fan av teflon - bare ikke så praktisk sammen med pizzahjul... Men men, vi får se!

Blir nok en grei dag, tross både mareritt og t-dag. Marerittet omhandlet folk nær meg, så det var utrolig intens!

Gleder meg stort til restaurantmiddag i dag da, det blir koselig! Og bittelitt vemodig siden venninna flytter...

:kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har visst en rull bakepapir fra Euroshopper jeg også. Og den er tynnere enn det jeg pleier å bruke. Men i det siste har jeg ikke stekt annet enn løkringer, og det går helt greit altså... :ler:

I går fikk jeg en pose med hjemmebakte knekkebrød fra ei venninne. Og prøvesmaker det til frokost. Noe sier meg at jeg bør prøve å bake knekkebrød selv framover. For det var godt. :sikle:

Kos deg med restaurantmiddag i dag. :klem:

Skrevet

Hjemmebakte knekkebrød er skikkelig snadder! Kanskje jeg burde bake igjen i morra? :klø: Men har jo meldt meg på yoga i morra da... Kanskje rekke begge deler? :klø:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Så koselig med venninnemiddag i dag! Kjedelig at hun flytter, men dere holder vel kontakten likevel :)

Mareritt er bare forferdelig, og den følelsen man får kan sitte i kroppen hele dagen, syns jeg.

Skrevet

Følelsen sitter i utrolig lenge ja... Mams var en av "aktørene" i drømmen, og jeg var så hinsides fortvila, sinna, frustrert og lei meg. Så ringte hun meg på jobb tidligere i dag, og jeg ble rent frustrert igjen, for hvordan kunne hun ringe her og late som ingenting?? Vi hadde jo masse usnakket! :sjenert: Men jeg sa heldigvis ingenting... Har nemlig nærmest skjelt ut paps engang etter en veldig livlig drøm... :hoho: Fantasi?? Åo jess!

Veldig koselig med venninnemiddag, gleder meg storveis! Hun har bodd her et par år bare, ellers flyttet mye rundt i forbindelse med jobb og studier. Så kjipt at hun flytter, men klart vi holder kontakten. Og til sommeren har vi plan om en liten fottur i distriktet der hun flytter :hoppe:

44 min igjen... Føler meg ferdig for dagen.. :ler:

Skrevet

Trent og fortjent :)

Sitter nå på restauranten og venter på venninne. Foreløpig er hun minst 10 min sen,og jeg er SULTEN! Får vel ringe og høre om hun har glemt meg... :sukk:

Skrevet

Får håpe hun bare er litt seint ute og ikke har glemt av avtalen med deg!

Hva skal du spise da? (Ja, jeg er også sulten.... maaaaat!)

Skrevet

Hun hadde ikke glemt meg! Bare forsinka :) Har spist deilig pepperbiff med sauterte grønnsaker, poteter og peppersaus. Digg!

Og så rakk jeg de siste 10 min av håndballen gitt :)

Tidlig senga idag, satser på en noe mer våken dag imorra :ler:

Men liker ikke at denne kampen er vel spennende igjen....

Skrevet

God morgen!

Litt trøtt i dag også gitt (okei, ikke så rent lite heller...), men henger da sånn nogenlunde sammen her. Sovet urolig i natt også, våknet av drømmer (ikke nødvendigvis mareritt heldigvis), og ble litt småhissig på klokka da den ringte (og jeg innså at det var onsdag, ikke torsdag eller fredag...).

Ellers kanskje en liten yogaplan i dag, og mulig litt husarbeid? Det trengs visst stadig...

:kaffekopp:

Skrevet (endret)

Dobbel moro....

Endret av Roadrunner
Skrevet

Åh pepperbiff hørtes supergodt ut... Aha - klokka er ti og dermed er jeg sulten igjen :roll:

Jeg skal ut og spise tapas på fredag med ei venninne og gleder meg stort til det.

Trøtt - nja, litt fjern i dag faktisk.

Skrevet

Og jeg skal ut og spise i dag. :hoppe: Men det blir ingen biff på meg da, selv om jeg er inne i en periode hvor jeg har veldig lyst på kjøtt. Jeg får holde meg til fisk og veggismat. :jepp:

Skrevet

Pepperbiff var VELDIG godt!

Og koselig med en liten avskjedsmiddag med venninna før hun flytter til helga. Få skravlet litt :nigo:

Da var lunsjen unnagjort i dag også.. :sol: ute og 6 blå. Vinter igjen i sør (med is i bunn).

Helg snart? :klø:

Skrevet
Helg snart? :klø:

Ja det syns jeg.

Skrevet

Ja det syns jeg.

Da sier vi det sånn! :opplyser:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hei :)

Jeg stemmer også for helg snart. Men så tar jeg helg i morgen etter jobb også da :)

Her er det også kjølig og klart vær med masse is i bånn. Blir rart å komme til full vinter østpå i morgen.

Ha en fin kveld :)

Skrevet

Treninga utgår, og jeg skal prøve å få gjort bittelitt her i heimen nå. Resten blir :veslejenta: tror jeg, er virkelig helt gåen i dag! Myser og prøver å holde øynene åpne, trøtt som ei strømpe. Og så er det TO dager igjen på jobb? :dåne: Trenger helg NÅ...

Nei, frem med støvsugeren, jo fortere jo bedre, så blir det fortere sofakroken! :natti:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er også helt gåen i dag! Har mest lyst til å legge meg, men det er altfor tidlig... :sjenert:

Har heldigvis gjort unna dagens oppgaver, og kan bare sløve i sofa`n resten av kvelden.

Kos deg og slapp av :)

Skrevet

Jeg er utsettelseseksperten her i kveld... Får ikke gjort noe som helst :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...