Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er noe slit med disse sene treningene - jeg blir så lei av at hele kvelden brukes opp og forsvinner. Vurderer å kutte treninga sjøl i dag - har med treningstøyet, men bestemmer meg i løpet av dagen. Vet ikke om jeg orker å ikke komme hjem før ni i kveld også.

Jepp, kjenner tanken! Selv om jeg bor i nærheten av jobb, og sånn sett greit får noen timer hjemme før sen trening, så blir ettermiddagen/kvelden veldig oppstykket. Og når man ikke er hjemme fra trening før over 2130, så blir det sent uansett (er jo ikke veldig trøtt etter 90 min med intervallspinning - må jo lande litt...). Men får se i morra hva det blir til. Har meldt meg på en time fra 1615, kjenner det hadde vært utrolig digg! Hjemme kl 1740, ferdig trent :nigo:

:kaffekopp::kaffekopp: Du får bøtte innpå litt av min virtuelle kaffe også da. Min er garantert den sterkeste i dag (tror ikke jeg trenger mange kopper irl i dag altså...). :fnise:

:sjokkert: <--- fuggeln etter 1 slurk Fjøs- :kaffekopp::bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg har tekstet yogainstruktøren og funnet ut at hun er sjuk i dag også, så det blir ikke noe sen trening på meg i dag heller.

Skrevet

Sikkert ikke dumt med en rolig onsdag, Suzy!

Lunsjen unnagjort, og jeg henger sammen fremdeles. Igrunn litt imponert over meg selv i dag - still hanging in there. Ikke supereffektiv, og har fått noen spørsmål ala: "Si meg, er du trøtt i dag?" :fnise: Men 3 timer igjen skal nok gå bra. Hjem til en matbit og litt pensum tenkte jeg? :klø:

Skrevet

Sikkert ikke dumt med en rolig onsdag, Suzy!

Lunsjen unnagjort, og jeg henger sammen fremdeles. Igrunn litt imponert over meg selv i dag - still hanging in there. Ikke supereffektiv, og har fått noen spørsmål ala: "Si meg, er du trøtt i dag?" :fnise: Men 3 timer igjen skal nok gå bra. Hjem til en matbit og litt pensum tenkte jeg? :klø:

Ikke dumt i det hele tatt - og det høres egentlig ut som du trenger det samme :)

Skrevet

Mårnings!

Torsdag, ingen smertestillende til frokost, fredag i morgen, ingen nevneverdig d-dag i dag, hotell er ordnet til storbyweekend ----> tja, egentlig ikke så helgalt rett og slett! Fikk lest litt pensum i går (med trykk på LITT), ordnet hotell, sløvet, spist deilig middag (ferske reker er NAM!) og lagt meg i høvelig tid. Har på meg ny bomullstopp fra Kappahl, og føler meg rent oppegående. Deilig! Nå gjenstår det bare å finne ut hvilken time man skal velge på treningssenteret i kveld...

:kaffekopp: står klar, er bare å forsyne seg :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Så herlig at du føler deg mer oppegående i dag! Godt å føle seg som menneske igjen, etter en slik vrak-dag du hadde i går :)

Ha en fin dag, og en effektiv treningsøkt! :)

Skrevet

Godt å høre at det har blitt folk av deg igjen :ler:

Ny topp og godt mot hjelper noe veldig. Du skal se du trengte en kveld i ro og fred i heimen, rett og slett.

Hva slags trening ble det i dag da?

Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Så herlig at du føler deg mer oppegående i dag! Godt å føle seg som menneske igjen, etter en slik vrak-dag du hadde i går :)

Ha en fin dag, og en effektiv treningsøkt! :)

Er faktisk ikke snev av t-dag i dag, og det er superdeilig! Gårsdagen var jo egentlig bare kjip, gikk rundt meg selv som en tulling. Men men, godt det går seg til!

Satser på en effektiv treningsøkt i kveld, og litt sløvings med CM til slutt :nigo:

Godt å høre at det har blitt folk av deg igjen :ler:

Ny topp og godt mot hjelper noe veldig. Du skal se du trengte en kveld i ro og fred i heimen, rett og slett.

Hva slags trening ble det i dag da?

Fremdeles ikke helt sikker på hvilken treningstime det blir i dag. Jeg har fjernet bookinga på styrketimen, for venninna kunne ikke (og det er en typisk 2 og 2-time, som jeg ikke har vært på tidligere, derfor litt "trygt" å gå sammen med kjente i starten). Så nå tipper jeg mellom to spinningtimer. Har gitt beskjed til venninna om at dersom hun vil på den sene timen (som jeg pleier å gå på), så joiner jeg. Om hun trener noe annet eller ikke skal trene, så kommer jeg nok til å gå på den tidlige spinningtimen i stedet. Tror jeg... Kanskje... :ler: Så det eneste som vel er sikkert er at det blir spinning på et eller annet tidspunkt.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Spinning høres bra ut (selv om jeg ikke kan fordra det selv), så er det godt å se andre liker det :fnise:

Flere på jobb som maser på meg om å bli med på treningssenteret her, og neste fredag er det visst nok åpen dag der. Da kan man få prøve litt forskjellig for å se hva man kunne tenke seg. Tenker jeg henger meg på da, selv om trening på en fredagskveld høres ut som rene galskapen for meg. Det er jo kosekveld nr 1 :fnise:

Skrevet

Fredagskveld er rattata godt plassert i godstolen med beina på puffen og fjernkontrollen i hånda (og gjerne et glass rødt på bordet :lur: ) - IKKE no' trening på denne frøkna nei ;)

Men, ære være de som har overskudd til det! *bøyer-seg-i-støvet-smiley*

Skrevet

:trene:

Det ble den tidlige timen, og nå er jeg ferdig trent og ferdig spist! Deilig! Tenkte jeg skulle skifte på senga i dag, og ta meg en god dusj. Da blir det SÅ godt å krype under dyna etter CM i kveld. Herlig!

Har forøvrig smørt inn ansiktet med litt ansiktsmaske, tenkte den kunne få virke litt mens jeg surrer rundt her. Må nok snart komme meg i dusjen, for begynner så smått å bli kald kjenner jeg. Men først sengetøy!

:veslejenta:

Skrevet

Trent :trene:

Nydusja :dusje:

Pelsfri legger :bolledeig:

Bodylotion fra topp til tå :nigo:

Nyvaska sengetøy :strix:

:natti:

Skrevet

Høres herlig ut.

Trøtt, men har ikke lyst til å legge meg....

Skrevet

Håper du kom deg i seng, og fikk en god natts søvn, Skravla! :klem:

Jeg har sovet veldig godt i natt! :strix: Hadde lagt varmeteppet under dyna i går kveld også, og krøp ned i en ren, varm seng. Ooooo store luksus!

Vel plassert i kontorstolen, veldig klar for FREDAG!! :danser: Tror arbeisdagen kan gå litt vel fort, med både forventet besøk og planlagt møte. Men det gjør jo ingenting? Plutselig helg!

:kaffekopp:

Skrevet

God morgen!

Her var det gostemning på fredagsmorran - hyggelig :ler:

Jeg vurderte totalrenovering av kroppen i går jeg og det er jo så deilig etterpå... men fant ut at jeg bare utsetter av-ullingen av leggene til helga - jeg gad ikke :fnise: Men i går la jeg meg ti over halv elleve, så i dag er jeg skikkelig uthvilt jeg og :nigo:

Og det er fredag :hoppe:

:kaffekopp: Te?

Skrevet

Håper du får en fiiin FREDDA! :bolledeig:

Takk takk, det er planen!

God morgen!

Her var det gostemning på fredagsmorran - hyggelig :ler:

Jeg vurderte totalrenovering av kroppen i går jeg og det er jo så deilig etterpå... men fant ut at jeg bare utsetter av-ullingen av leggene til helga - jeg gad ikke :fnise: Men i går la jeg meg ti over halv elleve, så i dag er jeg skikkelig uthvilt jeg og :nigo:

Og det er fredag :hoppe:

:kaffekopp: Te?

Jeg var farlig nær en utsettelsesbeslutning jeg også, men så fant jeg ut at det var like greit å hoppe i det. Så slipper jeg i helga :nigo: Og ekstra deilig når rent sengetøy venter som bonus. Og nå satser jeg på at neste gang epilatoren treffer leggene, så er det fordi det venter :sol: og varme :duskedame:

Var i seng rett over kl 23 i går (seeeent til å være fuggel'n!), men egentlig ganske oppegående i dag. Ikke verst :nigo: Er vel fredagsendorfinene som holder meg i gang :fnise:

:kaffekopp: Te? Tja, hvorfor ikke!

IRL har jeg hatt en kakao :kaffekopp: (ugreit med sånn avansert kaffemaskin med ymse kaffetyper, inkl kakao altså...)

Skrevet (endret)

Hei hei!

Her var det den rette fredagsstemningen, gitt!

Jeg bokstavlig talt klør meg litt i hodet av t-dager og d-dager :klo:

Ha en superhelg!!!

Endret av lilljan
Skrevet
:kaffekopp: i retur!! Ha en stråålende helg!!!! :jepp:
Skrevet

Hei hei!

Her var det den rette fredagsstemningen, gitt!

Jeg bokstavlig talt klør meg litt i hodet av t-dager og d-dager :klo:

Ha en superhelg!!!

:ler:

T-dager? De er enkle:

- navnet brukes primært på dager som er ekstra trøtte (trøtte-dager = t-dager )

- tilfeldigvis faller ukens absolutt trøtteste dag på en åpenbar t-dag, nemlig Tirsdag. Både trøtt OG navn som begynner på T! Sånt blir det t-dag av (i dobbelt forstand).

Begynner å se mønsteret? :fnise:

D-dager har jeg ikke like nært forhold til, men den betegnelsen brukes vel mer i front av tidsfrister? Eller på skikkelig kjipe dager (som nødvendigvis ikke er trøtte).

Men de aller beste dagene er: FREDAG :hoppe:

:kaffekopp: i retur!! Ha en stråålende helg!!!! :jepp:

Takk takk!

Og strålende helg til deg også! :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...