Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeps, det løper ikke så langt vekk :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper du er mindre vrak i dag, og klar for nest siste arbeidsdag før helg! Ha en fin dag :)

Skrevet

God mårran Bippe! :)

Prokrastinering er et velkjent begrep hos meg også.... :sjenert:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Trøtt idag også gitt, kom meg ikke så tidlig i seng som planlagt i går... Men nå er det torsdag, og det vil si at det er fredag i morgen :jepp:

Spinning og CM i kveld - ergo ingen tidlig tur under dyna heller. Og så holder jeg på med en ganske spennende bok... :sjenert:

Alt bra rundtom i dag?

Skrevet

God morgen!

Nå nærmer det seg veldig helga faktisk - konstaterte på vei til jobb i dag at tiden rett og slett flyr. Fort også :vetikke:

Utsetting av husarbeid er helt ok - det går aldri noe sted samme hvor lenge man utsetter. Merkelig nok :roll:

Setter frem litt :kaffekopp: til deg her.

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Utsette husarbeid? Det gjør jeg vel aldri... :sjenert:

*hører hybelkaninene fester under sofaen*

Skrevet

Jeg er i grunnen for en løsning der man utsetter husarbeidet og så forsvinner behovet av seg selv. At hybelkaniner som blir oversett og ignorert til slutt stikker av i frustrasjon. Burde være mulig å få til det?

Skrevet

*hører hybelkaninene fester under sofaen*

:fnise:

Nå fikk jeg bilder i hodet!

Sauen --> :veslejenta:

Kaninene under --> :skaal::danser:

Skrevet

:jepp: Akkurat sånn er det hos meg... :fnise:

Skrevet

:skratte:

Skrevet

Er redd det er sånn hos meg også... :sjenert:

Skrevet

Heldige dere da som har veloppdragne hybelkaniner under sofaen. Der er mine også, men så fort jeg får besøk da dukker de også opp. Jeg har sosiale hybelkaniner :ler:

Skrevet

Heldige dere da som har veloppdragne hybelkaniner under sofaen. Der er mine også, men så fort jeg får besøk da dukker de også opp. Jeg har sosiale hybelkaniner :ler:

Det hørtes jo nesten litt trivelig ut :ler:

Skrevet

Sosiale hybelkaniner ja! Absolutt... Mine fester stort sett under sofaen når jeg sitter hjemme alene. Men så fort jeg får besøk av venner og kjente, så kommer hybelkaninene også frem og skal være sosiale. Prøver å sparke de under igjen, men det er ikke lett gitt. Dessuten har mine mopp- og støvsugerangst. Da gjemmer de seg i de mørkeste og mest utilgjengelige krokene, og sitter heeeeelt stille... :sukk:

Skrevet

Fy flate - de er altså både sosiale OG smarte!

Skrevet

Fy flate - de er altså både sosiale OG smarte!

Ja.... :sukk:

Skrevet

Mårnings!

Jeg har sikkert sagt det mange ganger tidligere, og jeg kommer helt sikkert til å si det igjen, men jeg HATER hva disse hormonene gjør med meg! :kjefte: Fra godt humør og jevnt bra dager, får man plutselig en midt i fleisen, uten å ane hvorfor. Før man tenker seg om, og kaster et blikk på kalenderen. Nedstemt uten noen spesiell grunn (men når man først er nedstemt, så er det jo mange ting man kan gruble på), det er rett og slett frustrerende. I tillegg herjer et sjokoladesug som ikke ligner NOE menneskelig, jeg blir nærmest besatt. Fader altså! :sukk: Noen som lurer på om jeg angrer på at jeg sluttet med sprøyta? Svaret nå er: JAAAA!

Der var det sagt... Måtte bare få det ut rett og slett, har vært litt frustrert et par dager...

Ellers er det FREDAG (hormoner eller ei)!!! Inderlig klar for helg, skal bli godt! Hjem til sløv kveld i sofaen og ferske reker i dag, og så blir det skravlekveld med bestisen i morra. Gleder meg! Tenkte kanskje jeg skulle innom en sportsbutikk i de traktene i morra formiddag, se om jeg kanskje fant fjellsko til sommerens tur? De bør jo kjøpes relativt tidlig for å få sjansen til å bli gått inn? :klø: Får se, mulig jeg venter til etter "sydenturen" og heller tar pengene av april-lønninga eller deromkring.

Må man gjøre noe? På jobb? På en fredag?

Servere :kaffekopp: kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...