Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel tilbake i leiligheten, har kjørt forsiktig :nigo:

Litt middagsrester er med tilbake, paps har spandert full tank, både bensin og spylervæske. Heldig fuggel! :hoppe: Nå skal jeg rydde de siste tingene på plass, og forberede ukestart i morgen. Og litt sløvings :veslejenta: før jeg stuper i seng. Trøtt etter sen kveld/natt... :Gjesp:

Hva skal man trene i morra da? Har booket litt av hvert, og grubler på hva det ender med. Spinning eller styrke? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige fuggel'n.

Dro med meg treningstøy på jobben på tirsdag og skulle trene forrige uke..... men noe kom i veien.

Skrevet

Noen ganger kommer det ting i veien, og da blir det bare sånn... Ikke noe å gjøre noe med, og ingen grunn til dårlig samvittighet. Nye muligheter dukker stadig opp, og man kan bare ta en dag av gangen. :klem:

Skrevet

Litt synd at nye treningsmuligheter kommer...... Kjipt i grunnen.......

Skrevet

Litt synd at nye treningsmuligheter kommer...... Kjipt i grunnen.......

Neida, det er fiiiint at det kommer nye muligheter, også treningsmuligheter. Tenk om den muligheten du hadde forrige uke var den eneste? Ingen mulighet til å ta det valget på nytt? Akkurat den dagen kan du ikke leve på nytt, og akkurat DEN treningsmuligheten er borte (og alle andre tingene den dagen - kun minner og erfaringer blir værende). Men hver dag bringer med seg nye muligheter, også på treningsfronten. Heldigvis! Det gjør at vi hver dag har muligheten til å ta nye valg, enten det er trening, kosthold, planer med gode venner, å gi noen en god klem etc. Heldigvis!

:klem:

Skrevet

Jeg vet RR. Bare forsøkte å spøke litt..... trening er jo ikke akkurat det morsomste jeg vet.

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Godt å se at du også er vel hjemme etter en fin helg på hjemlige trakter :)

Håper du får ladet opp litt igjen til ny arbeidsuke!

Skrevet

Jeg vet RR. Bare forsøkte å spøke litt..... trening er jo ikke akkurat det morsomste jeg vet.

:ler:

Ble bare litt grepet av "carpe diem"-følelse her... :sjenert:

Skulle gjerne sett at hybelkaninene ikke kom tilbake så fort jeg...

:vinke:

Godt å se at du også er vel hjemme etter en fin helg på hjemlige trakter :)

Håper du får ladet opp litt igjen til ny arbeidsuke!

Veldig fin helg! Og snart sengetid for en vraktrøtt skrott... :natti:

Skrevet

Jeg merker det nå at etter tre uker med mye bevegelse, så blir jeg nesten litt avhengig av å komme meg opp og ut og bevege meg :fnise:

Skrevet

God morgen fuglen!

Høres ut som du har hatt en bra helg og fått mye sosialt ut av den. Nå er det bare å brette opp ermene og gå løs på ny uke.

Åh alt dette snakket om trening altså... fader jeg må få gjort noe med kondisen snart! Tror jeg går for svømmekort denne uka gitt.

Serverer: :kaffekopp:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp: (takk, Suzy!)

Full fart fra første kvarter i dag, og det aner meg at dagen kommer til å gå unna. Telefonen har ringt noen ganger, og jeg har nok å gjøre i dag (og trolig også i morra). Jaja, kan vel egentlig ikke klage så veldig?

Ellers litt usikker på hva jeg gjør angående trening idag. Har booket spinning i morra (den vanlige timen), og vurderer derfor å skippe trening i dag (for å få tatt klesvask, lesing, rydding etc). Eller skulle jeg gjort omvendt? Eller? Godt med ei god treningsøkt også da... :sjenert: Foreløpig lar jeg bookinga for ettermiddagen stå, så får jeg gruble litt. Hvis det blir trening i dag så må jeg uansett bestemme meg for om det blir styrke eller spinning (heller mot spinning). Men MÅ komme i mål med lesinga snart også... :klø:

Ellers ingen store planer for uka tror jeg. Treffe litt venner innimellom kanskje?

Mer :kaffekopp: er satt frem! Det er jo mandag...

Gjest Purple Haze
Skrevet

:kaffekopp:

Ny uke starter med et brak, skjønner jeg. Det positive med det, er jo at arbeidsdagen går fort! ;)

Ha en fin mandag :klem:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Høres ut som du har hatt en herlig helg. :jepp:

Skrevet

Veldig fin helg, absolutt!

Her har det gått jevnt og trutt i dag, og bare en snau time til lunsj. Prøver å finne ut av litt dill og dall, men ikke alle arbeidsoppgaver som er like samarbeidsvillige her gitt. :sukk: Men problemer er vel til for å løses? :klø:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det heter ikke problemer, men utfordringer. Er det ikke så? :fnise:

Skrevet

Det heter ikke problemer, men utfordringer. Er det ikke så? :fnise:

Er visst noen evig optimister som påstår slikt ja! Hmpf...

Skrevet

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Fyller på litt jeg. Noen jeg kjenner påstår at koffein hjelper på de fleste problem. :nigo:

Skrevet

Jeg kan et par bakveier til løsninga, så ser ut til at dette skal gå veien til slutt. Bare ikke helt rett frem. Og tør ikke helt være optimist riktig ennå, gjenstår litt før jeg slipper jubelen løs... Men men, jeg er i gang i det minste!

Skrevet

Treninga utgår, her er jeg igang med klesvask, knekkebrødbaking (UTEN bakepapir fra Euroshopper), rydding og pusling. Så klargjør jeg heller for trening i morra tror jeg. Magen kommer garantert til å bli verre i morra, men satser på at det skal gå fint. Tenkte jeg skulle vaske litt på badet nå, og kanskje lese bittelitt? Aller mest lyst til å :sove: litt på :veslejenta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...