Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tja - fiks leppene og gå bakveien (ref en annen artikkel fra det fantastiske utvalget på KG helt nylig). Kjenner jeg sliter skikkelig med å ignorere de dustete artikkelene innimellom...

Stemmer det, bakvei-artikkelen var også en "højdare"... NOT!

Men da trenger man jo ikke fikse leppene heller, ikke noe problem når man går bakveien og kan jo bare gjemme de under et tantete skjørt uansett...

Artiklene er virkelig en historie for seg... :sukk:

Endret av Roadrunner
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer det, bakvei-artikkelen var også en "højdare"... NOT!

Men da trenger man jo ikke fikse leppene heller, ikke noe problem når man går bakveien og kan jo bare gjemme de under et tantete skjørt uansett...

Artiklene er virkelig en historie for seg... :sukk:

Jeg blir av og til litt bekymret for at de som ikke har fått finpusset den kritiske sansen sin skal lese de dustete sakene og tro det er noe i det som står der :roll:

Skrevet

Jeg blir av og til litt bekymret for at de som ikke har fått finpusset den kritiske sansen sin skal lese de dustete sakene og tro det er noe i det som står der :roll:

Jepp! Jeg å...

Sånn sett er mye av innholdet i leppe-artikkelen bra, den fokuserer på at det meste er normalt, og at vi er forskjellige. Men overskriften blir helt feil synes jeg! Det samme gjelder tidligere artikler også (blant annet bakvei-artikkelen), det må da kunne gå ann å skrive artikkelen NOE bedre, og gi det en litt mindre "se og hør" preget overskrift?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Rakker du ned på de fantastiske artiklene på KG altså? :ler: De som snekrer sammen de der, burde fått en eller annen pris som verste skribent eller noe i den duren!

Håper du har en fin mandag :) Og jammen går det fort til tur nå da :hoppe:

Skrevet

:ler:

Rakker ned på kvalitetsartiklene på KG? ALDRI! :opplyser: Her er det kvalitet fra første lille stavelse...

Nevnte jeg noe om en ukeplan? Sånn omtrent på forrige side i denne boka? Næh - det kan jeg ikke huske :plystre: *gjør ingenting av det som stod på "mandag" *

:veslejenta:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ukeplan? Nei, det har vi ikke hørt noe om :plystre:

Skrevet

Ukeplan? Nei, det har vi ikke hørt noe om :plystre:

Takk! Visste jeg kunne regne med deg :pls:

:fnise:

Har laget surprise-gave til bestisen da, som jeg skal sende avsted i morra. Et koselig kort, og en reisehåndbok fra byen vi skal besøke i mai. Må bli bra å få i posten det? Bare sånn "just because" midt i uka midt på vinteren :nigo:

*snill fuggel :engel: *

Skrevet

Du er vel en skjønn venn! Det er en superfin gave å få i posten sånn helt uten videre! :jepp:

Bli så glad når jeg kommer inn i boken din! :klem:

• Liker 1
Skrevet

Du er vel en snill og omtenksom venn :)

:sjenert:

Synes det er koselig å glede mennesker som står meg nær. Og nå passet det sånn at jeg fant et par ulike reisehåndbøker, og kjøpte en til oss hver. I stedet for å vente til vi treffes neste gang, så tenkte jeg at det kanskje kunne være koselig med en liten pakke i posten. Kjenner jeg gleder meg til å høre reaksjonen! :hoppendeglad:

Du er vel en skjønn venn! Det er en superfin gave å få i posten sånn helt uten videre! :jepp:

Bli så glad når jeg kommer inn i boken din! :klem:

Tusen takk, Supra! Det var koselig sagt! :sjenert:

Er visst noe i ordtaket: "Den største glede man kan ha, det er å gjøre andre glad" :nigo:

God morgen! :kaffekopp:

Tirsdag, litt trøtt (skulle vel bare mangle?), klar for trening i ettermiddag, og venter en litt småhektisk dag på jobb. Jaja, da går i alle fall timene fort! :hoppe:

Skrevet

Så god venn du er. :klemmer: Venninna di kommer til å bli kjempeglad for overraskelse i posten, det hadde iallefall jeg blitt. :)

Skrevet

God morgen RR!

Ikke så veldig t-dag i dag, selv på en tirsdag? Det er jo utrolig bra.

Holder med de andre, som syn det var en veldig fin ting å gjøre. Det ER koselig å glede andre midt på en vanlig tirsdag - eller noe sånt. Det varmer dessuten ekstra for den som får, nettopp fordi det er en god tanke uten noen bakgrunn.

Og nå er du i reisemåneden :hoppe:

Skrevet

Så god venn du er. :klemmer: Venninna di kommer til å bli kjempeglad for overraskelse i posten, det hadde iallefall jeg blitt. :)

:hoppendeglad: jeg også!

Får poste den i dag, så har hun den kanskje i morra :nigo:

God morgen RR!

Ikke så veldig t-dag i dag, selv på en tirsdag? Det er jo utrolig bra.

Holder med de andre, som syn det var en veldig fin ting å gjøre. Det ER koselig å glede andre midt på en vanlig tirsdag - eller noe sånt. Det varmer dessuten ekstra for den som får, nettopp fordi det er en god tanke uten noen bakgrunn.

Og nå er du i reisemåneden :hoppe:

Ikke veldig t-dag i dag nei - DEILIG! Men fikk lagt meg tidlig i går da, og har sovet ganske godt i natt. Hjelper det :jepp:

JAAAA! Utrolig at det bare er drøye 3 uker igjen :danser: Vet ikke om det helt har gått opp for meg? :klo:

Skrevet
:kaffekopp: Fjøskaffe til snille Fuggel'n. :hoppendeglad:
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Deilig når t-dagen ikke er så veldig t likevel. Bare en liten t lissom. Også aner det meg at du er blitt glad i denne :hoppendeglad::ler:

Ha en fin dag :)

Skrevet

:kaffekopp: Fjøskaffe til snille Fuggel'n. :hoppendeglad:

:bond:

Den fjøskaffen din er det krutt i! :ler:

God morgen :kaffekopp:

Deilig når t-dagen ikke er så veldig t likevel. Bare en liten t lissom. Også aner det meg at du er blitt glad i denne :hoppendeglad::ler:

Ha en fin dag :)

Næh, hvor har du fått det fra? At Mr. :hoppendeglad: er godt likt av fuggeln? :engel:

Skrevet

Jeg tror :hoppendeglad: har blitt en favoritt hos deg av en eller annen grunn ... merkelig ...

:hoppendeglad:

Skrevet

Jeg tror :hoppendeglad: har blitt en favoritt hos deg av en eller annen grunn ... merkelig ...

:klo:

Skjønner ikke hvor sånne heeeeelt grunnløse beskyldninger kommer fra altså! :lur:

Endelig et alternativ til :hoppe: og :duskedame::fnise:

Men :rasende: er ikke så dum den heller da (om jeg får bestemt meg om det er ei klubbe eller ei katte som er i forlengelsen av armen til hissigproppen), jeg er bare ikke så veldig rasende om dagen, og da passer den litt kleint. Men bare vent til ei drøy uke før vi reiser... (hormonvarsel) :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...