Roadrunner Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #3481 Skrevet 1. februar 2011 Jeg digger den der! Den er helt genial!
Roadrunner Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #3482 Skrevet 1. februar 2011 Ooooooh shit... Jeg har viklet meg inn i denne tolkningstråden som herjer Galskapen lenge leve!
Gjest Purple Haze Skrevet 1. februar 2011 #3483 Skrevet 1. februar 2011 Kom deg ut mens du kan! Save your self Før du vet ordet av det, er du hekta, og må på avrusning. Den forgår forøvrig i boka min
Roadrunner Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #3485 Skrevet 1. februar 2011 Tror jeg bare må komme meg ut av den tråden rett og slett. Sniklese litt om jeg orker, men å involvere meg i diskusjonen rundt det der tror jeg at jeg skal unngå...
Gjest Purple Haze Skrevet 1. februar 2011 #3486 Skrevet 1. februar 2011 Like greit å holde seg vekk. Å svare der må være det største waste of time ever! Omtrent som å snakke til en vegg. Rundt og rundt i ring :gjeiper:
Roadrunner Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #3487 Skrevet 1. februar 2011 passer vel i grunnen godt i den tråden.. Nå er jeg ekspert på å utsette igjen, bare slapper'n på sofaen... Trent, spist, vannet blomster, satt inn i oppvaskmaskinen og så smått klargjort litt til morgendagen (blir lang dag, med barnebursdag, yoga etc). Men noe videre husarbeid? Nope
Suzy Skrevet 2. februar 2011 #3488 Skrevet 2. februar 2011 God morgen1 Lang dag på deg i dag også, skjønner jeg. Pleier å trøste meg med at uka liksom vipper over mot helg og det er nedoverbakke herfra når vi bare har kommet til onsdgaskvelden Og for guds skyld - hold deg unna tolkningstråden! Den er livsfarlig. Du blir sugd inn igjen på null komma niks Serverer
Roadrunner Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #3489 Skrevet 2. februar 2011 Mårnings! Her blir det lang dag ja. Rekker forsåvidt kjapt innom hjemme etter jobb, men er litt usikker på om jeg skal gjøre det, eller om jeg for eksempel skal ta litt sol (burde kanskje tatt sol et par ganger før jeg reiser?). Har drøyt halvannen time fra jeg slutter på jobb og til jeg skal være hos vennepar... Hmmm Blir vel nærmere 3 timer hos vennepar, før jeg har en plan om å få med meg en yogatime på vei hjem. Ergo ikke hjemme før rett over kl 22 i kveld tenker jeg. Lang dag! Den tråden (og det mennesket) er forøvrig en sak for seg...
LilleBille Skrevet 2. februar 2011 #3490 Skrevet 2. februar 2011 Og for guds skyld - hold deg unna tolkningstråden! Den er livsfarlig. Du blir sugd inn igjen på null komma niks - ja og har man først havnet der .... Det er som å pille på en skorpe - man vet man ikke burde , men .....
Roadrunner Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #3491 Skrevet 2. februar 2011 - ja og har man først havnet der .... Det er som å pille på en skorpe - man vet man ikke burde , men ..... Ikke snakk... Og nå er den på Mine Innlegg også Koselig å se et nytt "fjes" innon, LilleBille!
Gjest Purple Haze Skrevet 2. februar 2011 #3492 Skrevet 2. februar 2011 God morgen Ha en fin langdag. Onsdag, og snart helg igjen jo! Litt sol på kroppen er sikkert ikke dumt før du reiser til stekende sol og varme Ellers så henger jeg meg bare på alle advarsler om tolkningstråden. Jeg har klart å holde meg unna i flere dager nå
lilljan Skrevet 2. februar 2011 #3494 Skrevet 2. februar 2011 hei hei på en o-dag! Du har virkelig sendt den besteste bestis gaven. Hn blir nok veldig glad og rørt! Huff, skal jeg lete etter den tråden, eller skal jeg spare tid og energi på annet
Roadrunner Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #3495 Skrevet 2. februar 2011 (endret) God morgen Ha en fin langdag. Onsdag, og snart helg igjen jo! Litt sol på kroppen er sikkert ikke dumt før du reiser til stekende sol og varme Ellers så henger jeg meg bare på alle advarsler om tolkningstråden. Jeg har klart å holde meg unna i flere dager nå PH på tolknings-avvenning? Jeg er bare innom litt innimellom (enn så lenge), men det er en skremmende/fasinerende tråd. Oh my! Fått god hjelp med en skikkelig fysisk utfordring på jobb i dag, og kan senke skuldrene litt igjen. Deilig! Snart lunsj også, formiddagen har gått unna! Tolkningstråd, hvor hvor?? Vil se. Hvis du svipper innom Singel-forumet, så lyser den nok mot deg ganske høyt oppe på lista... Men vær forberedt på økt frustrasjon, forferdelse, fnis og fjas hei hei på en o-dag! Du har virkelig sendt den besteste bestis gaven. Hn blir nok veldig glad og rørt! Huff, skal jeg lete etter den tråden, eller skal jeg spare tid og energi på annet Håper bestisen blir fornøyd ja. Tviler egentlig ikke Chattet så vidt med henne i går, og forstod hun hadde en litt kjip dag. Så da kommer kanskje postpakken som en ekstra liten bonus. Satser på at den ligger i postkassa der hjemme i ettermiddag Plutselig lunsj! Endret 2. februar 2011 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #3496 Skrevet 2. februar 2011 Spørs om Loffen finner meg her inne (har en "stalker"...)
vimse Skrevet 2. februar 2011 #3497 Skrevet 2. februar 2011 Du bør nok ikke føle deg for trygg Jeg begynte å lese litt på den tråden, men så var den jo på over 70 sider, så da trykket jeg meg bare vekk igjen Var lett å finne den da, regnet med du hadde skrevet i den, så jeg fant den bare via profilen din, egentlig ganske kjekt Ha en fortsatt fin dag, halvveis til helg
Roadrunner Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #3499 Skrevet 2. februar 2011 Kanskje på tide å komme seg avsted fra jobb? Skal være hos vennepar om drøye 20 min, så får vel hive meg avsted. LITT lengre dag enn planlagt kan du si, og solarium ble det i alle fall ikke. Men kan sove bittelitt lengre i morra, siden det er seminar fra morgenen av Nyt kvelden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå