Roadrunner Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #2261 Skrevet 14. oktober 2010 <--- Me Det skal sies at dette er en familie som bor en god del mil herfra, og som vi ikke ser så allverdens ofte. Men det er veldig koselig når vi først sees. Spørs om jeg kommer til å se stort til de fremover, men de er i mine tanker. Spesielt barna... Men det skal visst mye til for å knekke mitt humør om dagen. Fremdeles godt humør å spore her, lader opp til spinning for harde livet. Etter en litt dårlig treningsperiode, ser jeg nå at et par av mine favoritt-timer er tilbake, og jeg er klar for å hoppe i det! Det betyr 90-min intervall i kveld
Roadrunner Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #2262 Skrevet 14. oktober 2010 Hmmm... Torsdag - check Jobbedag - check Vaskefellestrapp-dag - snart... Pakkedag - senere Intervallspinningdag - senere Vaskebadet-dag - øhhhh.... Lesedag - må trolig utgå... *kremt*
Roadrunner Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #2263 Skrevet 14. oktober 2010 Torsdag - check Jobbedag - check Vaskefellestrapp-dag - check Pakkedag - så smått i gang Intervallspinningdag - ganske snart (treningstøy pakket) Vaskebadet-dag - check (det grøvste i alle fall...) Lesedag - utgår... Og ingen funksjoner i KG virker... Herlig! Er vel noen småkaker igjen, men gidder ikke nå.
fairygirl Skrevet 14. oktober 2010 #2264 Skrevet 14. oktober 2010 Godt du kom deg gjennom såpass da, med tanke på at du egentlig ikke helt har beina på jorda liksom og snart Danmark! Vettu, jeg har levd et såpass omflakkende liv at jeg har oppdaget at det ikke er antall timer en har sammen som betyr noe, men at vi faktisk *er tilstede* sammen når anledningene byr seg. Jeg har spesielt ei barndomsvenninne jeg ikke ser på 5 år om gangen, men umiddelbart når vi møtes, utenom den første 1-minutts-greia, er vi *rett* tilbake der vi slapp sist! Utrolig artig og utrolig givende ... jeg tror det er fordi vi ofte har hverandre i tankene og på den måten *holder kontakten* ...? :klø: Jeg tenker den familien vet du tenker på dem, fuggel'n Lykke til med dine gjenstående gjøremål!
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #2265 Skrevet 15. oktober 2010 God morgen! En bra treningsøkt i går, og en hyggelig tur på treningssenteret :rødme: Trodde disse sommerfuglene i magen var borte jeg, men i går var det en som slo en liten salto gitt... Koselig da! Dessverre ikke anledning til å få pratet noe, men fikk sagt hei/hadet, og fikk et fiiiint smil (smilet var nok ganske utslagsgivende for saltoen ja.. ). Men ingen trening før neste uke nå... Ellers tror jeg det meste er pakket, og jeg er så smått i gang med arbeidsdagen. Litt trøtt i dag, ble visst litt sent i går. Jeg letet i evigheter etter en genser som jeg ikke kunne finne (gensere blir ikke bare borte, og jeg visste den hadde vært med hjem fra London siden jeg husker jeg pakket den ut). Måtte til slutt legge meg med uforettet sak, litt småfrustrert. Men den som leter skal finne, og i dag morges dukket den opp Hadde lagt den på et "lurt sted" (note to self: SLUTT å bruke "lure steder", det fungerer ikke! )... Håpløst! Ellers er mp3-spiller og nye kameraet med på tur Men først: og noen timer på jobb!
mocci Skrevet 15. oktober 2010 #2266 Skrevet 15. oktober 2010 Åååå så koselig med flørt på treninga, keep it up Bippe! Man vet jo aldri, kanskje det kan føre til noe mer.
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #2267 Skrevet 15. oktober 2010 Åååå så koselig med flørt på treninga, keep it up Bippe! Man vet jo aldri, kanskje det kan føre til noe mer. Man vet aldri... Men har jo styrt litt med disse treningssenter-sommerfuglene ei stund da... Jaja, time will show!
Suzy Skrevet 15. oktober 2010 #2268 Skrevet 15. oktober 2010 God fredagsmorgen og heia flørting og gode følelser Det er koselig det! Må le av bruken av lure steder - det lønner seg jo aldri. Lure steder som virkelig er lure er så lure at de ender med å sørge for at ting "forsvinner"
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #2269 Skrevet 15. oktober 2010 Lure steder må avskaffes! Det går galt HVER gang, jeg leter og leter og leter og leter... Håpløst! Enda jeg ikke har store leiligheten... Litt godt og litt frustrerende med :rødme: Men sånn er det!
Skravla Skrevet 15. oktober 2010 #2270 Skrevet 15. oktober 2010 Lure steder er aldri lurt...... *snakker av erfaring* Ha en super helg på tur RR. Kos deg masse.
Sauen Shaun Skrevet 15. oktober 2010 #2271 Skrevet 15. oktober 2010 Fått en veldig trist nyhet i dag da... En venn av familien har fått påvist kreft med spredning, og etter det jeg forstod er det kun snakk om livsforlengende behandling, ikke livreddende. Midten av 40-årene og flere barn... Rett og slett bare trist. Og man får en liten påminnelse om kontrastene i livet, hvor sårbart og skjørt det hele er, og hvor heldig man er. Men i stedet for å tenke at konserter, turer og småting er bagateller, så skal jeg heller forsøke å nyte det enda mer. Det er tross alt de små gledene som gjør livet! Opplevelser sammen med de man er glad i Trist. Men jeg er veldig enig i din filosofi rundt det hele. Det er når man får slike nyheter at det som kanskje er bagateller faktisk blir viktige. Det er alle de små tingene som gir livet et innhold. En konsert, en kaffekopp med en venn, en liten prat med en nabo eller en helgetur til Danmark... Det er alt dette som gjør at du har et liv. Og selv om man møter noe som er trist så skal man ikke slutte å leve sitt eget liv. Og det som enkelte vil kalle bagateller kan være viktig for deg... Lure steder må avskaffes! Det går galt HVER gang, jeg leter og leter og leter og leter... Håpløst! Enda jeg ikke har store leiligheten... Litt godt og litt frustrerende med :rødme: Men sånn er det! Lure steder ja... Jeg vet jeg har lagt førerkortet mitt på et lurt sted, men jeg finner det ikke igjen... Jeg hadde bruk for det i mai en gang, og fant det ikke. Og jeg aner fremdeles ikke hvor det er...
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #2272 Skrevet 15. oktober 2010 og skikkelig høst ute i dag... Men så lenge det er plussgrader og bart ute, så skal jeg være fornøyd! Og lite vind før vi skal med båten til det store utland i ettermiddag... Drøy halvtime til lunsj allerede! Hvor har timene blitt av i dag? Skal gå litt tidlig i dag også, for å rekke innom og hente kofferten før vi farer. Deilig med småkort dag!
fairygirl Skrevet 15. oktober 2010 #2273 Skrevet 15. oktober 2010 God Morgen - Lunsj! Litt treg idag; sikkert fordi jeg skulle liksom trene før 11 Ha en fortreffelig dag videre og en fabelaktig tur til nabolandet, Bippe!
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #2274 Skrevet 15. oktober 2010 Tusen takk fairy! Klar for tur, og bare en drøy halvannen time før jeg farer ut herfra. Fått gjort litt i dag, men ikke sånn supermasse... Glemte matpakka hjemme i dag (har med knekkebrød for å slippe å spise brød), så ble et par skiver grovbrød. Satser på at det holder til vi skal spise på båten
Gjest wild bird Skrevet 15. oktober 2010 #2275 Skrevet 15. oktober 2010 God tur og riktig god helg! Kos deg masse
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #2276 Skrevet 15. oktober 2010 Takk for det Skal kose meg! Hyggelig gjeng på tur, blir bra! Snart rusle
vimse Skrevet 15. oktober 2010 #2277 Skrevet 15. oktober 2010 Håper du koser deg masse masse og at båten vet å oppføre seg pent
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #2278 Skrevet 17. oktober 2010 Vel hjemme! Har kost meg STORT på tur! Men er skikkelig trøtt og sliten nå kjenner jeg (og tror det herjer noen basiller i kroppen... vondt i halsen!). Kjempekoselig gjeng på tur, to supersosiale kvelder, litt alkoholinntak (kan ikke huske sist jeg drakk litt...),litt sene kvelder og litt dårlig søvn. Og et bankkort som ynker seg litt i smerte... Nå blir det litt sløvings og en tidlig kveld i seng. Mandag imorra jo! :dåne:
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #2279 Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Dobbelt... Endret 17. oktober 2010 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #2280 Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Trippelt... ikke bare bare å poste fra mobilen... Endret 17. oktober 2010 av Roadrunner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå