Roadrunner Skrevet 28. september 2010 Forfatter #2141 Skrevet 28. september 2010 Jeg er hjemme nå, men har en million baller i lufta. Vi får prøve å få ting til å klaffe, hvis du er ledig innimellom. Tror jeg får ettermidd og kvelden "fri" idag Vært koselig med en byvims evt matbit om d passer? I går var d fullt program her... Klar for ny kursdag! God hotellfrokost er inntatt,og jeg må løpe til drosjen. Kommer sterkere tilbake!
Roadrunner Skrevet 28. september 2010 Forfatter #2143 Skrevet 28. september 2010 Will do! Er mye input på få dager her, men henger med så godt jeg kan. Og jeg ser at jeg henger tålig greit med i alle fall (finnes de som sliter mer enn meg), så da får det gå som det går. Kjenner det skal bli godt å komme hjem til egne rutiner etterhvert, men foreløpig koser jeg meg så godt jeg bare kan. Og er jo fiiiiiint vær! Kjempekoselig sosial happening i går ettermiddag, og fantastisk 3-retters middag etterpå. Ikke dumt! I dag blir det mer på egenhånd, men passer meg i grunn fint det også. Har dukket opp et par møter og en begravelse torsdag og fredag, så blir en kaotisk uke dette her... Og siste runden på yogakurset på torsdag også. Plutselig helg! :dåne: Savner KG-frihet kjenner jeg! Men lover å komme sterkere tilbake. Meldingen i morges ble postet fra mobiltelefonen, derfor litt sms-forkortelser innimellom. Er grenser for hvor omstendelig jeg gidder å gjøre det på telefonen Nei, der var pausen over gitt... til de som stikker innom! Kommer sterkere tilbake på dagbokrunde!
Roadrunner Skrevet 28. september 2010 Forfatter #2144 Skrevet 28. september 2010 Kollaps på hotellsenga her, nyter litt gratis bredbånd Snart pusse tanna og legge meg og lese litt tenkte jeg Vimset rundt i byen i kveld, kjøpt to par øredobber og ordnet litt for en kollega. Spist kinamat og bare kosa meg. Siste kvelden på hotell, ergo siste hotellfrokosten imorra... Hmmm... Liker ferdig frokost, oppredd seng og nyvasket bad altså! Kan bli bortskjemt av slikt kjenner jeg Godt det bare er ei drøy uke til neste hotellopphold! Sov godt!
Gjest wild bird Skrevet 28. september 2010 #2145 Skrevet 28. september 2010 Godt å se at du koser deg på hotell! Ha en god natt
Suzy Skrevet 29. september 2010 #2146 Skrevet 29. september 2010 Hotell kan være skikkelig herlig - det er best når man faktisk har mulighet til å ha en stille kveld på rommet for seg selv og ikke nødvendigvis har program hele tiden, syns jeg. Da kan man virkelig late seg i senga med tv (og gratis bredbånd) og ikke ha noe hengende over seg Synd det er over i dag, men det er jo ikek så lenge til neste runde da Din luksusfuggel *dulter*
fairygirl Skrevet 29. september 2010 #2147 Skrevet 29. september 2010 *dulter litt jeg og* Skulle vært på hotell sjøl, denne uka ... jeg får vel heller vaske og pynte opp mitt eget soverom og *late som* istedet Ha en fin osndag, fuggel'n!
Roadrunner Skrevet 29. september 2010 Forfatter #2148 Skrevet 29. september 2010 Siste kursdag Litt trøtt i dag, men ellers ved godt mot. Klar for å komme hjem til senga tror jeg, selv om jeg ikke er like klar for husarbeid... Jaja, hverdagen kommer gjerne brått og brutalt allikevel. Og bare ei uke til det bærer avsted igjen! Tror jeg har forspist meg i morges... Var så sinnsykt godt med mat, og jeg unnet meg litt nybakte rundstykker også... SÅ godt! Men ikke helt lavkarbo... Dulting er lov! *bruser med fjøra*
Gjest wild bird Skrevet 29. september 2010 #2149 Skrevet 29. september 2010 Regner med at det var godt å komme hjem i dag, selv om hotelluksus ikke er å forakte i blant
Suzy Skrevet 29. september 2010 #2150 Skrevet 29. september 2010 Hotell er digg men senga hjemme er nå senga hjemme - tross alt.
Roadrunner Skrevet 30. september 2010 Forfatter #2151 Skrevet 30. september 2010 God morgen! Vel hjemme, og veldig godt med egen seng igjen Leiligheten er et salig kaos, men det går seg vel til etterhvert Må vel til pers i ettermiddag tenker jeg, før yogakurset. Hektisk arbeidsdag i dag også ser det ut til, siden jeg har vært borte tre dager. Skal i møte nå på formiddagen, og i begravelse i ettermiddag. Og vips var torsdagen ved veis ende! :dåne: Fredag i morgen jo! er på sin plass når fuggel'n er tilbake!
Suzy Skrevet 30. september 2010 #2152 Skrevet 30. september 2010 Travelt har jo sine fordeler, for da går jo nedtellinga til en viss konsert ekstra fort Jeg har også nok å gjøre, for de første dagene i uka går alltid med til mye møter og dermed hoper det seg opp gjøremål de siste dagene. På tide å brette opp ermene Ha en fin dag
Gjest wild bird Skrevet 30. september 2010 #2153 Skrevet 30. september 2010 Titter innom hos den travle fuggel`n. Håper du har det bra oppi all travelheten
Roadrunner Skrevet 30. september 2010 Forfatter #2155 Skrevet 30. september 2010 Ei uke! Siste yogakveld er unnagjort! Jenta er sliten og skal snart finne senga. Blir godt! Kortkort uke, fredag i morgen! Helg!
Roadrunner Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #2156 Skrevet 1. oktober 2010 God morgen! Har visst litt dårlig samvittighet for dagbokoppfølgingen min om dagen... Beklager!! Lover å komme sterkere tilbake, er bare litt hektisk for tida! Nytt møte i dag, og jeg har i tillegg masse jeg må få forberedt på jobb før mandagen. Aner meg at fredagen kommer til å gå FORT! Har med treningstøy sånn just-in-case, og så må jeg få gjort meg ferdig med litt huslige sysler i ettermiddag. Ellers bare tror jeg! Burde vel begynne på neste emne i forbindelse med studiene også.... Nei, får klargjøre skrotten til møte!
Suzy Skrevet 1. oktober 2010 #2157 Skrevet 1. oktober 2010 Døh, skjerpings stress-birdy! Du har da vel nok å tenke på om du ikke skal ha dårlig samvittighet o verfor oss. Slapp av og stikk innom når du kan - det vet vi jo at du gjør. (Strenge Suzy slår til igjen ) Håper møte blir bra og at fredagen utover det blir knallgod! Og sju dager igjen da gitt
Roadrunner Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #2158 Skrevet 1. oktober 2010 Har løpt i ring i dag, men fått god hjelp og rukket det meste! Egentlig ikke noe negativt stress, bare full fart. Nå skal det meste være klart til mandag morgen, og jeg er i ferd med å krype ut døra for kvelden. Litt usikker på om jeg skal ta turen til treningsenteret, eller om jeg skal komme meg hjem og få gjort litt i leiligheten. Sliten gitt! Har virkelig sjauet i dag, så har fått svettet litt og jobbet. Hmm... :klø: Heller mot å dra hjem altså... Husarbeid, klesvask og Kan forøvrig melde at ikke er singel, så da er det oppklart! Men tror treningssenter- fremdeles er fri og frank da (og myyyyye mindre komplisert ). Nei, nå vil jeg komme meg hjemover! Forresten, du vet du har hatt en hektisk dag, når du trygler om å få låne en t-skjorte på jobb (hadde på meg strikkegenser i dag, det funka dårlig gitt!). Så nå har jeg ny t-skjorte med STOR firmalogo på (fra "materialansvarlig) Fikk beholde den, så tenkte den skulle få ligge på jobb så jeg har noe i bakhånd ved behov. God helg!!
Gjest wild bird Skrevet 1. oktober 2010 #2159 Skrevet 1. oktober 2010 God helg til den travleste fuggel`n jeg vet om
Chica Skrevet 2. oktober 2010 #2160 Skrevet 2. oktober 2010 Håper du får slappet av litt i helga da! Sitter klar med strikketøyet og skal kose meg med Skal vi danse. Mannen er ute en tur, og det er veldig greit kjenner jeg, godt med en rolig kveld alene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå