Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Takk for det, vimse! Har tatt TID, men jeg prøver stadig å skrape sammen litt motivasjon og guts, og gyve på nok en gang...

Supra! :klem: Litt full rulle i høst ja, skal innrømme det. Prøver å ikke la det stresse meg, men heller "go with the flow". Så langt det lar seg gjøre... Fikk ikke gjort stort i heimen i går, så da MÅ det gjøres i dag... :ler: Men treningstøyet er med og så satser jeg på en liten økt rett etter jobb. Alt er jo bedre enn ingenting!

Yogatimen var bedre i går enn forrige gang, og jeg følte meg ikke helt tapt bak ei vogn. Selv om jeg er stiv som en stokk.... :ler:

Noen som nevnte studier? :klø:

:sjenert:

21 dager = 3 UKER :bolledeig:

:kaffekopp:

Skrevet

Syns du er flink jeg sjøl om du ikke rekker alt på en dag - himmel og hav, husarbeidet går da ikke noe sted, så det kan alltids utsettes.

Det er ganske tett dette høstprogrammet ditt, men det er mye moro der da. Så det gjelder sikkert bare å "go with the flow" som du sier og bare nyte alt sammen.

Håper du får en fin fredag i allefall :)

Skrevet

Veldig mye moro som skjer utover høsten, og jeg gleder meg stort! Selv om det kommer til å bli hektisk! 6 byer, 3 konserter, spa, kurs, shopping +++ Samt noen hverdager innimellom :ler:

Fredagen skal nok bli bra! Snart lunsj allerede, og jeg prøver å få unna endel i dag. Men blir stadig avbrutt av telefoner og epost, så ikke så mye kontinuitet å spore... Jaja, skal vel få gjort LITT i det minste! Og så tenkte jeg kanskje at jeg skulle å litt tidlig i dag... Det er i alle fall en liten tanke.. :ler:

Skrevet

Jeg skal også gå tidlig så jeg rekker den tidlige :buss: hjem.

Jeg gleder emg til hjemmehelg! :hoppe:

Skrevet

:hoppe: for hjemmehelg, Suzy! :hoppe:

Må kose deg masse!

Går greit med dattera?

Skrevet

God helg Fuggel'n! :klemmer:

Håper du får hvilt litt nå. For jammen har du hatt det travelt i det siste.

Skrevet

:hoppe: for hjemmehelg, Suzy! :hoppe:

Må kose deg masse!

Går greit med dattera?

Det går veldig fint og det var koselig å komme hjem i går!

God helg Fuggel'n! :klemmer:

Håper du får hvilt litt nå. For jammen har du hatt det travelt i det siste.

Ja det håper jeg også - slapp av og kos deg!

Skrevet

Helga er bra!

Kom jo ikke tidlig fra jobb om fredagen, måtte heller sitte litt over. Så ble det en liten treningsøkt, før jeg måtte innom jobb en tur igjen... Kjipt på en fredag altså!! Men kvelden ble ganske rolig i heimen (etter klesvask, støvsuging, gulvvask og rydding). Lørdagen fikk jeg besøk, og hadde en bysleng med mams og paps. Superkoselig! God lunsj i byen, og så fikk jeg en nydelig orkdè av mams. Pryder salongbordet! Ble kinotur med ei venninne i går kveld, og ellers bare stille og rolig. I dag har jeg ryddet litt (satt bort møblene som stod på verandaen blant annet), og lest litt pensum. Senere blir det en liten tur på stadion, og ellers bare sløve litt på søndagen. Ny uke kommer brått og brutalt i morra!

Ryggen er småtrøblete i dag, og jeg burde nok helt klart vært en tur på trening. Men dagen i dag har ikke helt blitt slik, så nå har jeg booket spinning i morra i stedet. Satser på at det skal gå bra!

:veslejenta:

Nyt søndagen!

Skrevet

God morgen!

Mandag, ny uke, nye muligheter. Litt trøtt, men ikke verre enn "normalt" på en mandag. Håper på overkommelig arbeidsdag, og at jeg kan få en skikkelig bra spinningøkt i kveld. Det tror jeg vil gjøre godt for skrotten!

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Koselig søndag i går, og seier på stadion! Moro!

Skrevet

Takk for det!

Mandagen ble hakket bedre her faktisk. Fikk beskjed om at en god kollega har trukket oppsigelsen, og blir! Sånt liker vi :hoppe: I tillegg kom jeg over et par gooode plommer, og så er det jo bare en halvtime til lunsj! Her går det unna!

Satser på spinning i kveld, og forhåpentligvis et par økter til i løpet av uka. Og kanskje en maratonspinn til lørdag? :klø: Trenger en skikkelig treningsdose nå!

:nigo: Bra humør for øyeblikket! :duskedame:

Skrevet

:goodbye:

Gode nyheter kan virkelig løfte dagen opp til et helt nytt nivå!

Skrevet

:jepp:

Mandagen har vært bra!

Nå skal jeg bare gjøre unna litt smådill, før jeg satser på å løpe ut herfra til vanlig tid. En kjapp tur innom HM (har sett bilde av en poncho jeg må sjekke ut.... :sjenert: ), en kjapp tur innom butikken (kanskje? ) og så hjem til middag og etterhvert trening.

Finværet er erstattet av øspøs :regn: men det er i grunn helt greit. Koser meg med høst!!

Og noen som nevte at det var snakk om 18 dager? :bolledeig:

Skrevet

Jeg har også HM-planer, men jeg har lyst på ny jakke/trench/kåpe... og har ikke sett noe :ler: Jeg bare går på måfå.

Tørt her i dag, men jeg regner med at det er fordi jeg tok med meg paraply :fnise:

Skrevet

Burde hatt jakke/kåpe også... Har gitt bort den jeg hadde (den var for stor i fjor, og enda litt større i år), og tror jeg skal forsøke å drøye så godt det er mulig. Er lei av å kjøpe jakker/plagg som må byttes etterhvert :ler: Luksusproblem kanskje... Men har goretex-jakke og softshell-jakke, og det får holde foreløpig. Får bare kle meg godt under :sjenert: Men en poncho hadde ikke vært dumt... Får myse kjapt innom i ettermiddag.

Egentlig tillater ikke budsjettet mitt så mye shoppetanker om dagen, har liksom litt planer om å brukene pengene på kulturelt og reising :ler: Men litt.... :nigo:

Halvtime igjen! :hoppe:

Skrevet

Fortell om ponchoen! :jepp:

Mamma lagde poncho til meg i fjor, helt lik til den jeg hadde som lita(bare i litt større str nå da :flekke::fnise: ), det er knalldeilig å gå med :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...