Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen og god yoga i dag!

Gøy :jepp:

To dager igjen til konserten - utrolig! Dette blir nok en opplevelse. Hørte jeg at regnvær var meldt? Får virkelig ikke håpe det, for din skyld.

Og våken da gitt! Nesten i allefall ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten våken ja! :hoppe: Også på en t-dag da gitt :ler:

Regn er meldt ja... Ikke så rent lite heller... Foreløpig har de truet med over 20 mm i løpet av lørdagen... Trolig det meste i løpet av formiddagen (om varselet slår til slik det ser ut nå), men for sånne som meg som gjerne vil være TIDLIG ute for å komme heeeelt frem, så betyr det mye vann.... :sjenert: Får kanskje drøye mitt planlagte oppmøtetidspunkt litt... :sjenert:

TO DAGER!! Om to dager er høstens happenings skikkelig i gang! :ler:

Skrevet

99 sider! :dåne:

Klarer vi 100 i dag tro? Uansett - definitivt 100 før lørdagen!! :duskedame:

Skrevet

Forresten HUTTETU til den værmeldinga da? Har du goretex og ull under?

Skrevet

Goretex, ullundertøy og regnponcho. Det holder deg mer vanntett enn regndress. Erfaring fra heftig regnvær under utendørsopera. :ler:

Skrevet

Jepp, her er planen Goretex, ull/fleece og poncho. Fungerer strålende det! Utfordringa blir fottøy... Har ikke støvler, og det hadde heller ikke fungert å stå i x antall timer i støvler. Da hadde jeg blitt krøpling (har håpløse og kresne føtter). Så jeg vurderer joggesko, med pose rundt sokken inni :ler: Litt avhengig av hvor mye vann det er snakk om... Evt bare joggesko, og heller ha tørre sokker og sko i bilen (skal parkere hos ei venninne, så kan evt ha skift der). Gjorde det på en tidligere konsert, og fungerte greit det. Viktigere å stå godt, enn å være tørr har jeg funnet ut... Skal heldigvis hjem til meg selv på natta, så da er det mulighet for både varm dusj, varm seng, tøfler og ullsokker. Regn skal IKKE få stoppet meg! Selv om jeg GJERNE skulle hatt :sol: eller i det minste opppholdsvær....

Skrevet

Du har ikke sånne goretex joggiser da? Jeg har et par sånne og de holder tatt ganske lenge altså - de er dessuten gode å stå og gå i :)

Skrevet

Du har ikke sånne goretex joggiser da? Jeg har et par sånne og de holder tatt ganske lenge altså - de er dessuten gode å stå og gå i :)

Har ikke det gitt... Burde kanskje det? :klø: Kanskje jeg kan vimse en runde etter jobb i morra for å se? Men spørs om jeg tør å stå X antall timer i nye sko... :ler:

Har en plan om å rusle til yogatimen i dag, for å få litt ektra trim (har blitt kleint denne uka..). Mulig det blir trening i morra også, før venninnebesøk. Så da gjenstår lørdag morgen/formiddag, hvor jeg vurderte trening. Men kanskje jeg skulle ta en kjapp butikkrunde en av dagene? Har bare vanlige joggesko, og de blir veldig fort våte... :ler:

Takk for tipset!

Skrevet

Er det sånne joggesko med netting du har? Eller er de tette? Jeg hadde tette "joggesko-type" som jeg impregnerte med spray. De ble litt fuktige utover kvelden, for vi satt og det rant fra poncho og ned, men jeg var ikke plaskvåt eller hadde rosintær når jeg kom til hotellet.

Skrevet

sko med pose inni har jeg brukt på tur i skog, og funket så bra atte, men tenk om du finner gortex sko? Det hadde vært fint det!! :hoppe:

*teller ned til 100* :ler:

Skrevet

:ler:

Tror jeg farter en kjapp tur innom XXL etter jobb i dag, og kikker. Er jo verdt et forsøk! Og gode tursko er aldri dumt (skal jo farte litt i høst :nigo: )

Vært en utrolig kaotisk dag på jobb i dag, og jeg har jobbet som en helt. Heldigvis ble et par av de mest styrete oppgavene forskjøvet, sånn at jeg ikke må jobbe døgnet rundt før helga. Var en stund jeg hadde skuldre LANGT over ørene her.... :bond:

Men nå er det plutselig bare en drøy halvtime igjen! :dåne: Hvor har dagen blitt av? Ikke drukket nok heller...

Aner meg at Goretex-sko puster litt mer enn en pose :fnise: Og jeg blir veldig fort svett på beina, så jo mer luft jo bedre...

Skrevet

Er det sånne joggesko med netting du har? Eller er de tette? Jeg hadde tette "joggesko-type" som jeg impregnerte med spray. De ble litt fuktige utover kvelden, for vi satt og det rant fra poncho og ned, men jeg var ikke plaskvåt eller hadde rosintær når jeg kom til hotellet.

Har vanlige Adidas joggesko. Bruker et par Ecco på jobb, som nesten bare er netting, men joggeskoa er mer tette. Kan jo evt forsøke noe impregnering.... Får sjekke XXL i full fart i ettermiddag, og se hva de har :nigo:

:bond:

Gjest wild bird
Skrevet

*Innom og bidrar til 100 sider* ;)

Kooooooos deg max på konsert :)

Skrevet

Jeg kjøpte mine på salg på XXL for endel år siden - Adidas - og de har holdt bra, så det kan absolutt være verdt pengene.

Skrevet

Jepp, det blir en tur innom :jepp:

Ikke brukt så mye penger denne måneden heller (kun kjøpt mat), så kontoen har det foreløpig ganske greit. Men med tanke på høstens aktiviteter og videre studier, så trenger jeg all sparingen jeg kan klare. Men LITT må man jo unne seg :sjenert:

Fikk melding fra venninna som skal være med på turen om en måneds tid... Lommepengene hadde krympet kraftig etter en tur gjennom en fartskontroll :hoho:

Skrevet

Å nei! Stakkars - det er skikkelig sure penger det.

Skrevet (endret)

Og hvorfor er vi ikke på side 100 enda? :vetikke:

Endret av Suzy
Skrevet

Stakkars venninne.... men kanskje hun har lært å være lettere på foten :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...