Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kaffekopp:

Da er det bestilt venninnetur til Køben i desember :hoppe: Gleder meg! Dette blir rett og slett en skikkelig begivenhetsrik høst! Moro! Lommeboka er ikke akkurat fra seg av glede, men satser på at dette skal gå greit. Får bare holde meg unna all annen shopping enn mat i hverdagen :ler:

Er helt utrolig å lese hvor bra kritikker konsertene har fått de siste ukene, og jeg gleder meg storveis! Føler jeg har slitt ut omgivelsene med konsertprat de siste par ukene... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: for Købentur :hoppe:

&

:hoppe: for KonsertPrat :hoppe:

( :fnise: tenker på hvordan det vil bli *etter* konserten :hoho: )

:klem:

Skrevet

( :fnise: tenker på hvordan det vil bli *etter* konserten :hoho: )

:klem:

Da blir det bare synging her inne hele tiden :hoho:

Skrevet

Oi, nå er det jammen bare fem dager igjen! Har snakket med flere som var på konserten i Trondheim og de sier den var magisk! :jepp:

Skrevet

Jeg har STERK tro på at det blir helt magisk, rett og slett!

:bolledeig:

Og jeg lander kanskje ikke skikkelig før utpå nyåret? :ler:

Gjest wild bird
Skrevet

Skjønner godt at du er i konsertmodus nå. Skulle bare mangle! Så får vi heller la være å lese og skrive her, hvis vi skulle bli lei av det :fnise:

Neida, bare tuller. Veldig forståelig at du gleder deg masse. Og venninnetur til Køben blir sikkert kjempebra :)

Skrevet

Og det starter vel ny ticker når fredagen er over.... :lur:

Skrevet

Akkurat nå kunne jeg hatt en plomme-ticker... Auuuu!

Magen er ikke helt i vater altså :ler: Skjønner ikke det? Ikke akkurat lavkarbo heller dette :sjenert: Men himmel så godt!!

Intervallspinning unnagjort, så litt god samvittighet i det minste :nigo:

Nå er det litt overtidsjobbing på gang, litt problemer som må løses. Håper det ikke blir altfor sent... :sukk:

:veslejenta:

Skrevet

Akkurat nå kunne jeg hatt en plomme-ticker... Auuuu!

Magen er ikke helt i vater altså :ler: Skjønner ikke det? Ikke akkurat lavkarbo heller dette :sjenert: Men himmel så godt!!

Intervallspinning unnagjort, så litt god samvittighet i det minste :nigo:

Nå er det litt overtidsjobbing på gang, litt problemer som må løses. Håper det ikke blir altfor sent... :sukk:

:veslejenta:

Noen flere enn meg som la merke til at det foregående innlegget var helt fritt for a-ha og konsertprat? :ler: Sånn bortsett fra tickeren da...

Skrevet

Noen flere enn meg som la merke til at det foregående innlegget var helt fritt for a-ha og konsertprat? :ler: Sånn bortsett fra tickeren da...

Og derfor måtte du nevne det i neste innlegg, slik at det ble med ja. :hoho:

Du er herlig! Og jeg er så glad for at du skal få med deg den konserten. :hoppe:

Skrevet

:ler:

Måtte visst nevne det i en liten bisetning ja...

Skrevet

God morgen!

:natti::kaffekopp::natti:

Ble litt sent i går ja... Var fysisk vondt da klokka ringte i morges, og jeg ville bare snu meg rundt og soooove mer! :sove: Men her er ingen bønn, man har bare å komme seg avsted.

I dag blir det lesedag i heimen, og kanskje et lite besøk av ei venninne som skulle forbi mine trakter. Ellers MÅ jeg bli ferdig med nytt emne (gjenstår kun repetisjon), og komme meg videre i boka. Har blitt småslapt i det siste! (mye annet som har skjedd gitt...).

Mer :kaffekopp: !!

Skrevet

:kaffekopp: :kaffekopp:

*fyller på litt jeg*

Skrevet

(mye annet som har skjedd gitt...).

Som for eksempel involverer A-ha. ;)

Skrevet

:kaffekopp: :kaffekopp:

*fyller på litt jeg*

*slurpe*

Takker! Utrolig hva litt virtuell kaffe kan gjøre :fnise:

Som for eksempel involverer A-ha. ;)

:eeeh::overrasket:

Hvordan i allverden kan du tro det? :sjenert:

:hoho:

Skrevet

God morgen Aha-fuggel'n :nigo:

Så koselig med venninnebesøk, og sikkert greit med deadline for lesing også slik at du bare må gjøre deg ferdig på en satt tid. Er du noe i nærheten av meg så er det høyst nødvendig med litt press for å få ting unna.

Hvor mange dager er det igjen til konsert nå da?

:fnise:

Skrevet

Konsert? :klø:

Dager?

Øhhh.... :sjenert:

Tror muligens det er omtrent 4 dager... (hvis jeg har klart å telle riktig....)

:hoho:

Skrevet

:wow:

Ok, litt sånn dag i dag... :sjenert:

Skrevet

:duskedame: for sånne dager :duskedame:

:lur:

Håper Fuggel'n ellers klarer å konse sånn passe, til å komme seg helskinnet gjennom arbeidsdagen :ler:

:kaffekopp:

Skrevet

Får gjort masse i dag jeg synes jeg :)

Men kjekt med litt :wow: innimellom :lur:

2,5 time igjen, så er tirsdagen unnagjort. Fikk litt torsdagsfølelse i stad, og var kjipt å innse at det bare var tirsdag.. Men på den annen side, da får jeg kanskje gjort litt mer denne uka :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...