Skravla Skrevet 26. august 2010 #1821 Skrevet 26. august 2010 Herlig! Flink du er.... Jeg har dratt frem strikketøy og satt på en episode av NCIS. Mark Harmon er jo bare snacksy......
Suzy Skrevet 26. august 2010 #1822 Skrevet 26. august 2010 Jeg har dratt frem strikketøy og satt på en episode av NCIS. Mark Harmon er jo bare snacksy...... Gjett a - yummy
Skravla Skrevet 26. august 2010 #1823 Skrevet 26. august 2010 Vi kan ha sikle-maraton her ei helg... tar opp alle ukens episoder.....
Roadrunner Skrevet 26. august 2010 Forfatter #1824 Skrevet 26. august 2010 Han fungerer han altså! Men det gjør sannelig David James Elliott også Han kjekke piloten fra JAG vet dere... Som gikk for noen år siden, og som gjore uslettelig inntrykk på jenter i passende alder -helg du Akkurat logget av jobb, og nå er det full sløvings her. Deilig! Dårlig med strikking, men veldig fornøyd med alt som er gjort i heimen i dag
Skravla Skrevet 26. august 2010 #1825 Skrevet 26. august 2010 Tror jeg skal ta en sikle-episode til.....
Roadrunner Skrevet 26. august 2010 Forfatter #1826 Skrevet 26. august 2010 Tror jeg skal ta en sikle-episode til..... Du får ha et stort håndkle i nærheten
Suzy Skrevet 26. august 2010 #1827 Skrevet 26. august 2010 Jeg blir blid av den reklamen om fotball fra England der de viser Thorstvedt i helfigur på Trafalgar Square... Stønn... Han er så lekker!
Roadrunner Skrevet 26. august 2010 Forfatter #1828 Skrevet 26. august 2010 Jeg blir blid av den reklamen om fotball fra England der de viser Thorstvedt i helfigur på Trafalgar Square... Stønn... Han er så lekker! Definitivt et stykke lekkert mannfolk! :dåne: Men jeg lurer litt på hvordan det må være å ha en sånn riks-kjekkas til far eller mann? :klø: Ikke sikker på at det alltid er like moro, når nesten alle norske kvinner i alderen 15-70 sikler
Suzy Skrevet 26. august 2010 #1829 Skrevet 26. august 2010 (endret) Datteren og jeg snakket om det før i dag faktisk - dvs vi snakket om en lokal kjekkas og at det måtte være tøft å være sammen med en som er så åpenbart hot. Jeg hadde vært supersjalu hele tiden tror jeg :klø: Endret 26. august 2010 av Suzy
Roadrunner Skrevet 26. august 2010 Forfatter #1830 Skrevet 26. august 2010 Tror det krever mye tillitt og god kommunikasjon i alle fall... Og sannsynligvis en god dose sjalusi som må holdes i sjakk...
Skravla Skrevet 26. august 2010 #1831 Skrevet 26. august 2010 Datteren og jeg snakket om det før i dag faktisk - dvs vi sankket m en lokal kjekka og at det måtte være tøft å være sammen med en som er så åpenbart hot. Jeg hadde vært supersjalu hele tiden tror jeg :klø: Finnes det?? :dåne:
Roadrunner Skrevet 26. august 2010 Forfatter #1832 Skrevet 26. august 2010 Finnes ingen hos deg, Skravla?
Suzy Skrevet 26. august 2010 #1833 Skrevet 26. august 2010 Finnes ingen hos deg, Skravla? Hun vet hvor jeg bor *tørt* Og ja - faktisk opptil flere
Roadrunner Skrevet 27. august 2010 Forfatter #1834 Skrevet 27. august 2010 God morgen! Takk og lov for FREDAG!! Trøtt i dag, men fremdeles ikke de karakteristiske vraktendensene altså... Rar uke! Ble sent i går, med CM og litt lesing (skjønnlitteratur) etterpå. Gjorde fysisk vondt da klokka ringte i morges, men etter en dusj og litt mat, så føler jeg meg faktisk som menneske. Synes ikke det er dårlig altså! Satser på en litt kontrollert arbeidsdag i dag, og kanskje en spinningøkt i ettermiddag? Og litt lesing? Eller besøk? Skal uansett ikke gjøre rent! Ingen stressplagg i dag - lover bra! Satser på en finfin fredag, og setter klar til helgeklare gjester
mocci Skrevet 27. august 2010 #1835 Skrevet 27. august 2010 Ha en wunderbar fredda Bippe. Håper du får noe sikle over idag også.
Gjest wild bird Skrevet 27. august 2010 #1836 Skrevet 27. august 2010 God fredag Bare innom med en kjapp før jeg drar på jobb
Suzy Skrevet 27. august 2010 #1837 Skrevet 27. august 2010 God morgen fuggel! Du er jammen heldig som har sluppet helt unna vrakfeelingen, men den har tydeligvis jeg arvet, for i dag trodde jeg rett og slett ikke jeg skulle klare å våkne i det hele tatt. Men nå er jeg og kaffebøtta mi her og vi forsøker så godt vi kan å fungere Og i morgen er det fri! Hurra!
Roadrunner Skrevet 27. august 2010 Forfatter #1838 Skrevet 27. august 2010 Ha en wunderbar fredda Bippe. Håper du får noe sikle over idag også. Du skal ikke se bort fra at det kan bli en grei dag i dag Fredagen tror jeg uansett blir bra! Humøret er bra, og jeg er faktisk litt småhyper i dag også... Skjønner ikke hvorfor? For jeg BURDE være vrak av søvnmangel Ha en strålende fredag og helg du også, mocci! God fredag Bare innom med en kjapp før jeg drar på jobb Takk takk Ha en finfin fredag, kos deg på jobb! God morgen fuggel! Du er jammen heldig som har sluppet helt unna vrakfeelingen, men den har tydeligvis jeg arvet, for i dag trodde jeg rett og slett ikke jeg skulle klare å våkne i det hele tatt. Men nå er jeg og kaffebøtta mi her og vi forsøker så godt vi kan å fungere Og i morgen er det fri! Hurra! Hadde et snev av vrakfølelse i går, men ellers har uka vært skremmende opplagt (selv om jeg har vært litt trøtt selvfølgelig). Utrolig snålt altså! Humøret er bra, og energien er tilstede i dag. Deilig! Fyller på kaffebøtta litt jeg Og så er det jo fredag! Og kjæresten til Suzy kommer i dag!
Roadrunner Skrevet 27. august 2010 Forfatter #1839 Skrevet 27. august 2010 Går visst litt rundt meg selv i dag... Ikke supereffektiv, DET er helt klart Småhyper, humøret er bra og det er fredag! Det store spørsmålet er: spinning i dag? shopping i dag? lesing i dag? besøk i dag? (ble visst mange spørsmål det... ) Grrr-oppgaven fra tidligere i uka har løst seg, jeg har fått hyggelig tilbakemelding, og nå må jeg bare få gjort det jeg virkelig MÅ gjøre i dag, sånn at jeg kan få mer hyggelig tilbakemelding Men arbeidslyst? Tja...
Suzy Skrevet 27. august 2010 #1840 Skrevet 27. august 2010 Nå har jeg levert min siste sak , tror jeg - og skal begynne å rydde opp etter meg. Gode tilbakemeldinger er gull verdt! Det lyser opp i dagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå